וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנו להזיע: מותג אקטיב חדש ולוהט נכנס לישראל

טלי ארבל

8.11.2021 / 14:40

מותג בגדי האקטיב והלייף סטייל OFFLINE by Aerie הגיע לישראל, שם תמצאו חליפות מעולות לפילאטיס, ברלטיים סקסיים ואוברולים עם הדפסים מדויקים. חנות ראשונה כבר נפתחה והמחירים מפתים בהחלט

נשות הביצה התייצבו הבוקר, 8.11, לאירוע השקה ושואו מושקע של מותג אופנת האקטיב OFFLINE by Aerie מבית אמריקן איגל, ביניהן בלטו אירה דולפין כוהנת הפיטנס שהעבירה אימון בהפתעה באנרגיות מטריפות, וכל הנוכחות בפריטי המותג כמובן.

כמותג בת של aerie, אופליין מתאפיין גם הוא באיכות גבוהה של פריטים, הבטחה לנוחות מרבית, מעצים דימוי גוף חיובי בקרב נשים ומציע טווח מידות מ-XS עד XL ובטווחי מחירים נוחים של 39-299 שקלים.

אופליין. יח"צ,
שחקן חדש בשוק - OFFLINE מבית aerie/יח"צ

הסניפים הראשונים נפתחו בדיזינגוף סנטר ת"א, עיר ימים נתניה והקניון הגדול פתח תקווה, כשהצפי הוא שעד סוף שנת 2021 יפתחו חנויות נוספות בראשל"צ, רעננה ות"א, בהשקעה ממוצעת של כ-1.5 מיליון שקלים לחנות.

למותג קולקציות מגוונות של בגדי אקטיב ולייף סטייל לנשים, המיועדות לכל פעילות ספורטיבית ובכלל תנועה - ריצה, אימון משקולות, יוגה ואפילו ריקוד. הפריטים עשויים בדים איכותיים עם נגיעה בכל הטרנדים התורנים הנכונים, כך שלא יישארו לנו יותר מדי תירוצים לפספס או לוותר על אימון ותנועה.

אופליין. יח"צ,
בגדי אקטיב במחירים נוחים - 39-299 שקלים/יח"צ

שלושת הקולקציות העיקריות הן: Real me, קולקציה טרנדית נוחה עשויה בדים דקים עם מידת תמיכה בינונית המתאימה למגוון סוגי פעילות ספורטיבית כמו יוגה, פילאטיס ופעילות פנאי עם ברלטים סקסיים, מכנסי טייטס ואוברולים בצבעים והדפסים מדויקים לטוטאל לוק עדכני.

Seamless, קולקציה שנייה בעלת תמיכה חזקה, הכוללת בגדים נוחים שיתאימו למגוון פעילויות פנאי לצד אימונים בחדר כושר, אירובי ועוד. ואחרונה חביבה - Hugger, קולקציה המבטיחה את התמיכה החזקה ביותר ומתאימה לריצה, אירובי, יוגה ופילאטיס, עם פריטים העוטפים את הגוף לתחושת ביטחון מרבית ומדגישים קימורים.

עוד בוואלה!

יש תאריך: Other Stories & פותחים חנויות ראשונות בישראל

לכתבה המלאה
אופליין. יח"צ,
Real me - קולקציה טרנדית נוחה עשויה בדים דקים עם מידת תמיכה בינונית/יח"צ
אופליין. יח"צ,
סניפים ראשונים בת"א, נתניה ופתח תקווה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully