וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורשת הנפט המיליארדרית התחתנה בשמלת מראות מטריפה

10.11.2021 / 6:50

היא איט גירל בעלייה, מיליארדרית בעל כורחה ועכשיו גם קיבלה את התואר: הכלה מקריסטל. הכירו את אייבי גטי, היזמית ששמה טבעת (עליו) בעודה לובשת שמלה משברי מראות מבית מייסון מרג'יאלה

יורשת הנפט המיליארדרית אייבי גטי (26) הקריאה השבוע את נדריה בטקס נישואין לצלם טוביאס אנגל בחתונה מפוארת בבית העירייה בסן פרנסיסקו. גטי היא חלק משושלת טייקון הנפט ז'אן פול גטי, מפתחת קריירה יצירתית כאמנית חזותית עם פיד אינסטגרם נוסף המוקדש לציורים חצופים-שיקים בהובלתה ובין היתר מדגמנת עבור מותגים בר קיימא. נראה כי היזמית ואשת העסקים שאמורה לרשת חלק מההון המשפחתי הנע על חמישה מיליארד דולר היא מרכיב עיקרי במעגל החברתי העולמי ובוודאי איט גירל במגמת עלייה.

בהתאם לאושייה בהתפתחות, התהדרה גטי ג'וניור בשמלות יוקרתיות מבית האופנה הצרפתי מייסון מרג'יאלה, עליהן היה אחראי המעצב הראשי של המותג- ג'ון גליאנו (שפוטר בעבר מתפקיד הראש בכריסטיאן דיור עקב פליטות פה אנטשימיות), כשהבולטת ביניהן עשויה משברי מראות. מדובר בשמלה יוצאת דופן למעמד הראשוני של הטקס כשלרוב מצופה מהכלה להגיע בטוטאל לוק לבן, והיא מורכבת מארבע שכבות: שכבה ראשונה מחוך מותאם לגוון עורה, שכבה נוספת למראה באדי מפוסל (הרזון פה בא לרעתה), אחרת של שכבת טול שתכסה ושכבה אחרונה מונחת על הטול, של שברי מראות גיאומטריות שיוצרות פרחים על גבי השמלה. "אחוז גדול מהשמלה היא מראה אמיתית, אבל בגלל שהיא צריכה ללכת בה, יצרנו חומר שיעורר מראה אמיתית אבל ישקול הרבה פחות", משתף המעצב את מגזין ווג.

להשלמת הקונספט הכלתי, הוסיפה כתר מרשים בהשראת בקבוקים שבורים בתלת מימד שהיו מוטיב מרכזי בלוק הראשון, עליו עבדו 80 שעות ועליה הינומה באורך של כמעט חמישה מטרים (!!!) שנרקמה עבורה במשך 200 שעות עבודה. האורך הלא סטנדרטי של ההינומה לא היה הדבר היחיד שבלט, ובנוסף נרקמו עליה צורות גיטרה לחלוק כבוד לאביה המנוח ג'ון גילברט ואגוזי מלך לכבוד סבתה אן שגדלה בחוות אגוזים והשלימה עם זוג עקבי לובוטין ומניקור מפורפר.

ביום הגדול הצטיידה הכלה במספר שושבינות, רובן חברות ילדות, כולן לובשות שמלות סאטן בצבע אפרפר שהתאים בול לתפאורת בית העירייה שלרגע נראה כמו כנסיית אקפלה מסרט, ביניהן הבסטי והשחקנית אניה טיילור-גוי הלוא היא קווין גמביט, שלקחה חלק בכל אירועי החתונה - ממסיבת הרווקות, מסיבת טרום חתונה ועוד חגיגות אחריה כשהיא בולטת בין האחרות.

צוות הביטוי החליף את השמלה הראשונה של אייבי בשמלה שקופה עשויה שכבות גם היא, שכבה ראשונה של שמלת בייבי דול בצבע ניוד ועליה שכבות באורכים שונים, חלק בעיטורים נוצצים מפאייטים זעירים,כשהשכבה הארוכה יותר בהדפסי פרחים, ושרשרת יהלומים שנראית חלק מהשמלה שמתפרסת על כלל צווארה ומעוטרת יהלומים כסופים וצהובים, גם הפעם בנגיעה עם רפרנסים מהטבע, פרפרים ודמות לאבלית. אין ספק שאייבי גטי נתנה שריקת פתיחה מפציצה עם דמות הכלה מקריסטל ונראה שיש לנו עוד הרבה למה לצפות.

עוד בוואלה!

לא סלב, ובלי מיליון עוקבים - זו הכלה הכי מדהימה של עונת החתונות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully