וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סלב, ובלי מיליון עוקבים - זו הכלה הכי מדהימה של עונת החתונות

עודכן לאחרונה: 5.11.2021 / 7:12

עונת החתונות כמעט וננעלה, ורגע לפני הסוף - שיטוט בנבכי האינסטגרם הוביל אותנו אל שמלת החלומות. עם פפיון ענקי, שסע מדויק, שיק אירופי ושיתוף פעולה יוצא מן הכלל של מעצבות ישראליות - מכף רגל ועד הראש. את הכלה הזו אסור לכם לפספס

כלה, קרין בובליל. צילום אישי,
מראה שובה לב של שמלה נסיכותית/צילום אישי

קיץ 2021 הוא ללא ספק אחת העונות העמוסות ביותר אחרי שנה של מרמרה בסגרים, ביטול אירועים ודחיית חתונות. הקיץ האחרון הביא עימו אירועי ענק מכל הסוגים, רק להספיק כמה שיותר לפני שבטעות ניכנס שוב להפסקונת נוספת של החיים. הכלות הישראליות המוכרות הכריזו "איי דו" (חלקן גם הספיקו להתגרש) מדנה פרידר בלוקים מפילים ועד הגר מחתונמי, כשקצב החלפת הלוקים הצליח להתיש לפעמים גם אותנו, כי כל מה שנדרש זו שמלה אחת חלומית שתיזכר לנצח.

את השמלה הטובה ביותר לעונת החתונות הנוכחית גילינו בנבכי האינסטגרם, שלגמרי הצליחה לערער את כל רפרטואר שמלות הכלה עליהן כתבנו וראינו בזמן האחרון - וראינו. הפעם, מדובר במראה שובה לב של שמלה נסיכותית, כזו שלא חסר בה דבר, אולי רק פרינס צ'ארמינג לקישוט שיאסוף אותך לעבר השקיעה.

כלה, קרין בובליל. צילום אישי,
רצתה וקיבלה - קרין בובליל בשמלה מהאגדות/צילום אישי

קרין בובליל, בת 26 מיבנה, הכלה החלומית שבתמונות, הגשימה פנטזיית חתונה בסגנון קלאסי צרפתי, עם דגש על צניעות בשל המשפחה של בן הזוג. "מצד אחד היה צורך להתחשב בעניין הצנוע, ומצד שני רציתי גם להביא את עצמי בצורה חופשית, קלאסית ועם שמלה על זמנית. מה שכן, לא רציתי שמלה לבנה,היה בא לי לשבור קצת את מה שרגילים לראות תמיד", מספרת לנו בובליל.

בעזרתה של מעצבת השמלות נוי אליהו, נרקמה לה שמלת סטרפלס היפר רומנטית שהאלמנט הבולט בה הוא פפיון הענק המונח באזור החזה, נפרס לרוחבו ועוטף את הכלה המהממת כשרוול מובנה, ואף מותיר גב פתוח של קשירת מחוך בעל שרוכים די עבים. הטוטאל לוק מזכיר סוג של וילון נשפך בצבע לבן פנינה, זאת בזכות עטיפת החצאית הארוכה שמגיעה מיד אחרי הפפיון הדומיננטי וחושפת שסע שמאלי גבוה ומדויק.

עוד בוואלה!

עונת החתונות: איזה כלה מקומית הכי עשתה לכם את זה?

לכתבה המלאה
כלה, קרין בובליל. צילום אישי,
שסע מדויק ופפיון ענק. שמלה בעיצובה של נוי אליהו/צילום אישי

הפיס המיוחד נותן הצצה לשיק מסוג אחר, לא ממש הסטייל הישראלי הקלאסי בבחירתו. את הלוק השלימה הכלה עם זוג נעלי עקב של המותג היוקרתי A BY ANABELLE (850 יורו), סטילטו חלומיות מסאטן משי שמנתי בתוספת קישוט בצורת לב מעוטר באבני סברובסקי ורצועה קצרה מתכווננת בעקב עצמו.

בגזרת הדיטיילס הקטנים שלרוב הם שעושים את השואו, יש לנו תסרוקת גולגול נמוכה ומרושלת עם שוונצים מקדימה בעיצובו של חזי כהן, שחושפת את גב הכלה וזוג עגילים של מותג התכשיטים של דניאלה קפלוטו מדגם מרטינה (449 שקלים). מדובר בעגילי פנינה קלאסיים עם נגיעה נועזת וכתר פרחים מאבנים קטנטנות בדיוק מעל הפנינה. אפשר להצהיר שכזו כלה הרבה זמן לא ראינו וכיף לדעת שאפשר להרכיב לוק משגע ממעצבים ישראלים בלבד, מכף רגל ועד ראש.

כלה, קרין בובליל. צילום אישי,
מבט מאחור - קשירת מחוך עם שרוכים עבים/צילום אישי
כלה, קרין בובליל, סקיצה. צילום אישי,
הסקיצה - רגע לפני שהכול קם לתחייה/צילום אישי
כלה, קרין בובליל. צילום אישי,
הייתה גם שמלה שנייה סקסית, מתוכשטת עם גב חשוף/צילום אישי
כלה, קרין בובליל. צילום אישי,
באמת שהתרשמנו - נסיכה מהאגדות/צילום אישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully