וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון התחתנה והחליפה ארבע שמלות כלה

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 8:49

נסיכת הביצה ההוליוודית המוגזמת פריס הילטון התחתנה בסוף השבוע בהילולה שלא נראתה כמותה הרבה זמן. ארבע שמלות לבנות (עם הבטחה ל-11 בטוטאל), אורחות כמו קים קרדשיאן, כסף שנשפך מכל כיוון, אבל טעם? מעט מאוד

היום המיוחל הגיע - אחרי הרבה רעש וצלצולים פריס הילטון (40) התחתנה. טרום הנישואין היו מלווים בתוכנית רשת חדשה שעלתה "פריס מאוהבת", פוסטים וראיונות בתקשורת, ביניהם הצהרות וכוונות מאוד ברורות לגבי חתונה שתכלול 11 שמלות כלה - ולא, זו לא טעות בכתיבה. אז עכשיו זה רשמי: פריס הילטון נישאה בסוף השבוע ליזם וכוכב הריאליטי קרטר רום באחוזה בבל אייר (ששייכת לסבה המנוח) ואנחנו התחלנו בספירה.

נכון לשעה זו ספרנו ארבע שמלות כלה בלבד, לנו זה מספיק, במיוחד כשמדובר בשמלות שלא העיפו אותנו באף מימד. השמלה הראשונה, ואולי זו שתזכה למרב הנקודות היא שמלת נשפים מבית האופנה אוסקר דה לה רנטה, שעוצב במיוחד עבורה על ידי שני המנהלים הקריאטיביים של המותג פרננדו גרסיה ולורה קים, שגם נכחו באירוע.

השמלה עשויה ברובה מתחרה שקופה המכוסה ברקמת פרחים שהולכים ומצטמצמים עם חצאית הטול הנפתחת והמלאה, כמו גם שובל ההינומה הארוך שהיה רקום מאותה תחרה. מה שהפך את השמלה לאלגנטית היה גזרת קו המחשוף הגבוה, כמו צווארון גולף פרחוני והשרוולים הארוכים. "אני אוהבת איך שזה יצא. רציתי משהו שיהיה נצחי, אלגנטי, שיקי ואייקוני, ואני כל כך שמחה", שיתפה הילטון בראיון לווג.

שמלה ראשונה - אוסקר דה לה רנטה

השמלה הראשונה והמרכזית זרקה אותנו חזרה ל-2015 כשניקי, אחות הצעירה של הילטון התחתנה בשמלה עם לא מעט קווי דמיון מבית ולנטינו. לכל הלוקים במהלך האירוע נוספה אותה תסרוקת, די מיושנת של גולגול הלחמנייה הקלאסי עם פוני צדדי ארוך כשהרעיון היה לשמור על גלאם מינימלי ופשוט לצד השמלה המרהיבה.

ניקי VS פריס

את שלושת השמלות האחרות אפשר להגדיר בשתי מילים: תודה ושלום. על השמלה השנייה עבור הריקוד הראשון, פקדה המעצבת הישראלית גליה להב בעיצוב נסיכותי מנצנץ מכף רגל ועד ראש בגזרת מחוך עליון-חצי שקוף, שנותן הצצה למחשוף עדין שנשפך אל תוך חצאית ענק עם שרוולים מרושלים הנוחתים תחת כתפיי הכלה המרוגשת, כשבתחום האקססוריז נוספה שרשרת יהלומים וכתר תואם.

השמלה השלישית הייתה קצרה בהרבה מהקודמות לה, בכל זאת הגענו לחלק הריקודים - שמלה של אוסקר דה לה רנטה, בעלת מחוך צמוד עם שרוולי כתף פרחוניים שמזכירים את הדיטיילס של שמלת הטקס וחצאית בגזרת A עם עקבי תחרה לבנים, כשהפעם נפטרה מהשרשרת והכתר כשהלחמנייה בראשה עדיין מתחממת.

שמלה שנייה - גליה להב

שמלה שלישית לריקודים - אוסקר דה לה רנטה

השמלה הרביעית והאחרונה לאותו אירוע הייתה של המעצבת פמלה רולנד, שדווקא האירה ויצאה דופן משאר הלוקים בזכות השכמייה השקופה שכללה תוספת מתוקה של פנינים ופאייטים. השמלה עצמה המשיכה את קו העיטורים וכללה מחשוף וי עמוק יותר מקודמיו, שרוולי גופיה עבים וגזרת סטרייט עם שסע גבוה - והכתר שחזר, לא שכחנו אותו.

שמלה רביעית - פמלה רולנד

האורחות שמרו על איפוק מצידן, לא מובן מאליו לאושיות שכאלה, ונצמדו לדרס קוד של שמלות ערב שחורות. קים קרדשיאן הגיעה בשמלה שחורה מצוינת של ריק אוונס, עיניים חתוליות וצמה ארוכה ונתנה לכלה את מלוא תשומת הלב כשדאגה לסדר לה את השובל רגע לפני התמונה המושתפת. חברות, לא?

עוד בוואלה!

פריס הילטון קיבלה הצעת נישואים ביום הולדתה

לכתבה המלאה

פריס כמו פריס, נסיכת הביצה ההוליוודית מזה שנים רכשה בכבוד את תואר המוגזמת, כשכבר שום דבר לא יכול להפתיע או לצאת מגדר הרגיל עבורה. דמות הבלונדינית ששוחה במזומנים לגמרי התקבלה בשטח וכך גם שידרה בטוטאל לוק של האפטר פארטי החגיגי בקונספט קרנבל. שם סנוורה את תשומת לב הנוכחים בשמלה ורודה בוהקת שכללה כמעט הכול: חזה מרושת, מחוך, נצנצים, פאייטים, חצאית נחתכת גבוה בפרונט וארוכה מאחור, שרוולי רשת ארוכים והינומה תואמת, ודאגה לאבזר את עצמה במשקפי שמש בצורת לב ומגפי פלטפורמה ורודים, בעוד שבעלה הטרי הוסיף קצת פלפל ללבוש שלו ובחר בסט ספורטיבי כחול עם נגיעות ורודות. מה נגיד, מין מצא את מינו וכל שנשאר לנו לקוות הוא שהלוק הוורוד שנצפה לאחרונה כלול ברשימת השמלות - כי הבטחות מקיימים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully