וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפיעניות בהיסטריה טוטאלית על הז'קט הירוק הזה

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 8:20

בלייזר בגוון ירוק עז שקשה לפספס, עם גזרה משגעת וכפתורים כסופים גדולים - היילי ביבר כבר התאהבה והפאשניסטות לא מוותרות על רכישה

מהרגע הראשון שגוון הירוק-ליים השתלט על סדר היום האופנתי, לפני כשנה בערך, היה ניתן להבחין שלא מדובר בקוריוז טרנדי שיעלם במהירות הצפויה מצבע המזוהה עם סט מרקרים מצוי. משהו באופן ההגשה שהגיע כבשורה החדשה מטעם בוטגה ונטה ודניאל לי, שכאמור עזב במפתיע את עמדת המנהל האומנותי ממש לאחרונה, בשילוב הטייטל parakeet (תוכי), הבהיר שנעשתה חשיבה אסטרטגית מדוקדקת שהביאה למסקנה שמדובר ברעיון שאפשר להתפרע איתו לאורך זמן.

חלק מרכזי בפופולריות של פלטת הירוקים הבוהקים מתחבר למגמת הצמחייה שכולנו אימצנו כמאסט-הב בבית וגם למודעות העמוקה לכל נושא הקיימות. יחד עם ההכרה שזוהי כבר עונה שלישית ברציפות בה הירוק תופס נתח משמעותי מהפיד, החשש מחוסר רלוונטיות באופק הקרוב אינו סביר לטעמינו.

זוהי הסיבה שמצאנו לנכון לסמן את הפריט-להיט הירקרק שהשתלט על השיח האינסטגרמי בחודש האחרון: בלייזר מחויט עשוי צמר וירג'ין בגוון ליים-תפוח מקולקציית הסתיו של הלייבל הדני הנחשק גאני. תווית מחיר של 395 ליש"ט (1,645 שקלים) מעניקה לו נגישות מאותגרת, שזה קצת מבאס מצד אחד ומצד שני מזכירה שזהו לא סתם עוד ז'קט רשתות, אלא פיס התפור היטב בעל צללית מוקפדת הנרכסת בשלושה כפתורי מתכת כסופים, מהסוג המבטיח ייחודיות בחיים האמיתיים. סילואטה מדגישת מותן, צווארון פלוס קו כתפיים מעט רחבים ושרוולי אוברסייז המסתיימים קרוב למפרק כף היד חותמים את הבלייזר הזה בסופיסטיות האגבית שכה מזוהה עם גאני.

את התשובה לשאלה איך מסגננים כמה שיותר הופעות שיצדיקו כרטיס כניסה למלתחת החורף שלכן ניתן למצוא בקלות כשמסתכלים על מקבץ המשפיעניות שמדגמנות את הז'קט ברשת. היילי ביבר בחרה ללבוש אותו מעל טופ ומיני העשויים סריג בגוון ירוק דומה אך אחר לגמרי ובכך העניקה לו את הכבוד של טוטאל-לוק בפריט אחד.

גרסאות שונות המשלבות ג'ינס וחולצת טי ניתן למצוא אצל משפעניות ביניהן אנאבל רוזנטל שהלכה על גוונים של בז' בטופ ואפור דהוי בחלק התחתון. בלנקה מירו ציוותה אותו לשמלת פליסה שחורה באורך מידי, נסטיה ליסנסקי הישראלית התאימה לו מכנסי עור שחורים וחולצה בצבע דומה מתחת, ובעמוד האינסטה של גאני ניתן להתרשם מאנסמבלים ססגוניים לצד פריטים ממניפות הוורודים, התכולים והסגולים.

היילי ביבר מדגימה

עוד בוואלה!

מתכרבלות: זה הפריט הכי מפנק לחורף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully