וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי לו רומזת לבן אפלק עם שמלת כלה על הבמה

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 12:30

ג'ניפר לופז עלתה להופיע בשמלת טוטו כלתית, בילי פורטר עם מטריה על הראס, אוליביה רודריגו בלוק סקסי להפליא והגברת קארדי בי, מלכת הקרקסים, במפגן אאוטפיטים לא רגיל - כל הרגעים הנוצצים מטקס ה-AMA

קארדי בי, AMA. GettyImages
מי המקריפה במסיכה? טקס פרסי ה-AMA/GettyImages

טקס ה-AMA, פרסי המוזיקה האמריקנית חזר והתקיים אמש (ראשון) בתיאטרון מיקרוסופט באל איי ואיתו הציפייה ללוקים שומטי לסתות על השטיח האדום, בעודו נמנה בין הטקסים הידועים כרועשים של השנה. השנה, מי שנבחרה למארחת ומנחת הערב הייתה קארדי בי, שבעצמה זכתה בפרס שיר ההיפ הופ האהוב. לצערנו, שמות גדולים נעדרו מהאירוע, ממועמדים ועד זוכים, ביניהם טיילור סויפט שזכתה בפרסי אמנית ואלבום הפופ האהובים ועשתה טובה ושלחה סרטון הודיה. מי כן בלט בנוכחותו: ג'יי לו שלא מאכזבת, אוליביה רודריגו, בילי פורטר והדוגמנית וויני הארלו.

קארדי בי, AMA. GettyImages
מנחת הערב - קארדי בי מדהימה בסקיאפרלי/GettyImages

קארדי בי

אז הרבה חידושים לא ממש נרא ומי שהצליחה להחליף הכי הרבה לוקים בערב אחד הייתה קארדי בי. היא הגיחה לרד קרפט בלוק ראשון ומקריפ של כלה בשחור מבית המותג הנועז סקיאפרלי והוא כלל שמלת מחוך שחורה, תחת הינומת רשת ומסכת פנים זהובה עם הבעה רצינית שממשיכה את טרנד המחבואים הלא ברור של הכוכבים השנה. זוג עגילים מלחיצים במיוחד בצורת עין גדולה ממנה יוצאות שלוש אצבעות עם יהלומים קטנטנים וכפפות שחורות עם פתחי יציאה לציפורניים זהובות. האמת - מושלם.

קארדי המשיכה ללוק נוסף של אלכסנדר ווטייר עם שמלת שחורה צמודה ועליה מעין ראש תרנגול כפול - האחד כסוף ומינימלי והשני רעמת נוצות מתחילת הראש ועד הרצפה. בלוק שלישי אחר ומרים הגיעה בטוטאל לוק ירוק ליים של ז'אן פול גוטייה מלא בבד ובדגש על אזור החזה והבטן.

קארדי בי, AMA. GettyImages
קוקוריקו תרנגול - קארדי באלכסנדר ווטייר/GettyImages
קארדי בי, AMA. GettyImages
ירוק ליים של ז'אן פול גוטייה/GettyImages

ג'ניפר לופז

מי שהצילה את הערב בנוכחותה הייתה ג'ניפר לופז שמצד אחד כיף שבאת, אבל מצד שני למה לרכב על הטקס ולקדם את הסרט החדש? סלחנו והמשכנו כי ג'יי לו חזרה להקסים אותנו בלוק כלתי ובהיר מבית דול'צה גבאנה כשהופיעה עם השיר החדש מתוך הסרט. מה שהפתיע הייתה מהירות החלפת הבגד באמצע ההופעה שהתחילה בבלייזר שחור והסתיימה בשמלה ניודית (שהזכירה שמלת כלה) של מחוך צמוד עד קו המותן ומשם נפתחת לחצאית מידי נפוחה עם כיסוי ראש של פירס אטקינסון על גולגול נקי ומסודר.

עוד בוואלה!

זנדאיה כובשת בחליפה אדומה לוהטת

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז, AMA. GettyImages
לוק כלתי של דולצ'ה וגבאנה עם הינומה שובבה של פירס אטקינסון - ג'ניפר לופז/GettyImages

אנחנו כבר אמרנו איי דו - ג'יי לו על הבמה

ג'ניפר לופז, AMA. GettyImages
משהו מתחת לקאפים לא יושב בול, שמים לב?/GettyImages

אוליביה רודריגו

עד כה רפטואר הלוקים הקצרצר של אוליביה רודריגז (18) לא היה מוצלח מיוחד כשהיא מנסה לגשש באפלה עד שתמצא את הסטייל שיאפיין אותה כאחת מבין המון. השנה גרפה רודריגז את מירב המועמדויות מכל אמן אחר והגיעה לסמן וי על הופעה על בימת ה-AMA ועל השטיח האדום עם בולטות חזקה לטרנד הנוצות שתופס תאוצה, הפעם בצורת שמלה סגלגלה וחצי שקופה של המעצב דיוויד קומה, עשויה פאייטים שחושפים לאנז'רי צנוע של תחתונים גבוהים ומחשוף צעיר, עם סיומת של מעטפת נוצות פלומתיות במיוחד.

אוליביה רודריגו, AMA. GettyImages
וואו, וואו, וואו - אוליביה רודריגו לוהטת בדיוויד קומה/GettyImages

וויני הארלו

וויני הארלו שהפכה להצלחה מסחררת בעלת יופי מיוחד בזכות מחלת העור המזוהה איתה, לבשה קולקציית סתיו 2021 של זוהיר מוראד. היא התייצבה על הרד קרפט בשמלת מיני מעוטרת באלפי חרוזים ואבני חן על עיצוב שכנראה דרש המון שעות עבודה. השמלה כללה קו צוואר בסגנון קולר, כתפיים חשופות וגב פתוח וסיימה אותו עם כתר תואם ועקבים עם רצועות זהב.

וויני הארלו, AMA. GettyImages
אווירת קליאופטרה סקסית בעיצובו של זוהיר מוראד. וויני הארלו/GettyImages

בדרך כלל רגעי השיא האמיתיים מתקיימים על השטיח האדום אבל הפעם באמת שלא נרשמה היסטריה. השחקן בילי פורטר עם הופעה שכללה מטריה על הראס מתוך לוק שלם בצבע טורקיז בעל פתח צר בחזה, מתוך קולקציית רדי טו-וור 2022 של בוטר.

נוסף היה ברונו מארס בחליפת קטיפה אדומה לוהטת של גוצ'י, משין גאן קלי מינוס הליקוקים הפומביים של מייגן פוקס (מפתיע!) שזכה בפרס אמן הרוק האהוב ואחרון באד באני, שקטף את פרסי האמן והאלבום הלטיני האהובים (אולי בגלל זה מאלומה בייבי הבריז?) והלך על המראה החצי מחויט-חצי "תגידו תודה שבאתי", עם גופיית סבא ומעיל מגושם.

בילי פורטר

בילי פורטר, AMA. GettyImages
אין כמו מטריה על הראס. בילי פורטר בבוטר/GettyImages

ברונו מארס

ברונו מארס, AMA. GettyImages
אדום לוהט וקטיפתי של גוצ'י. ברונו מארס/GettyImages

באד באני

בד באני, AMA. GettyImages
באד באני עם גופיית סבא ומעיל פוף בירוק מנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully