וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדאיה כובשת בחליפה אדומה לוהטת

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 9:21

בשעות הקטנות של הלילה התקיים טקס הפרסים של מועצת האופנה האמריקנית, האירוע היוקרתי שממגנט אליו מדי שנה את הגדולים בתחום וגם אושיות אופנה שבאו לסיבוב פוזה מחייב על השטיח האדום: מזנדאיה כאייקון אופנה מוצהר ועד דרו ברימור שקצת איבדה את זה, קבלו אותן

זנדאיה, טקס CFDA. GettyImages
פרס אייקון האופנה - זנדאיה/GettyImages

בזמן שישנתן טקס הפרסים השנתי של מועצת מעצבי האופנה האמריקנית חזר לאירוע אישי בהשראת "האנרגיה המחודשת" שהתעשייה האמריקנית חווה. ארגון ה-CFDA פועל ללא מטרות רווח ואליו מוזמנים כל שנה אנשי תעשיית האופנה הגדולים לקבלת פרסים להישגיהם האמנותיים. מעצבים מובילים, מנהלים קריאטיביים וחדשנים ששומרים על בית העסק כרלוונטי מדי יום ויום, פרס אקססוריז, פרס מפעל חיים שהשנה התכבד בו המעצב בן ה-77 דאפר דן, כשהחלק התוסס כמובן מתחיל כבר על מרגלות הרד קרפט עם האושיות המוכרות והפאשניסטות שבאות להוכיח את עצם קיומן בתחום.

מארק ג'ייקובס, טקס CFDA. GettyImages
היו"ר הוותיק של הארגון - טום פורד/GettyImages

אמילי בלאנט

המעצב האייקוני והיו"ר הוותיק של הארגון, טום פורד בחר בשחקנית אמילי בלאנט לארח ולהנחות את האירוע היוקרתי וכיאה למעמד הדהימה בלאנט בחליפת מחויטת של מכנסים ובלייזר בלבד בצבע כתום בוהק של המעצב כריסטופר ג'ון רוג'רס (שזכה בעבר בפרס ה-CFDA), אותה שילבה עם שרשרת שכבות של בולגרי ועם תסרוקת המראה הרטוב. מדויקת בהחלט.

אמילי בלאנט, טקס CFDA. GettyImages
אמילי בלאנט בחליפה כתומה של כריסטופר ג'ון רוג'רס/GettyImages

זנדאיה

אורחת האיי-ליסט של האירוע הייתה זנדאיה שהגיעה לקבלת פרס אייקון האופנה לשנה זו ועשתה היסטוריה כבן האדם הצעיר ביותר שקיבל את הכבוד אי פעם, זאת בזכות התגלגלות הסטייל שלה במהלך השנים שנע בין סטריט סטייל ועד לוקים מעוררי קנאה על השטיחים האדומים.

הפעם לגמרי הגיעה לעמוד על שמה כאייקון ראוי ולבשה חליפה אדומה ולוהטת של ורה וונג - קרופ טופ צר עם חצאית מדורגת כשהחלק העליון מתרומם ומנופח ומדרגה שנייה ממשיכה כחצאית חלקה וארוכה. לואו רואץ' הסטייליסט הצמוד שמלווה אותה מתחילת הדרך, דאג גם לתוספת של צמיד ושרשרת יהלומים מבית בולגרי ותסרוקת צמות ארוכה שמזכירה לנו שבסוף כל חתיכת הסטייל הזו עדיין מדובר בילדונת בשיא פריחתה.

זנדאיה, טקס CFDA. GettyImages
זנדאיה מטריפת חושים בוורה וונג/GettyImages
זנדאיה, טקס CFDA. GettyImages
האיש מאחורי האאוטפיטים - זנדאיה עם לואו רואץ'/GettyImages

אניה טיילור-ג'וי

אורחת כבוד נוספת היא השחקנית אניה טיילור-ג'וי שבשנה האחרונה למדה את השיטה המהירה להפלת לסתות בבחירות הלבוש שלה על השטיחים האדומים. הפעם הגיעה לקבלת פרס "פני השנה" הראשון שנוצר אבר, על התגלית בלהיט הנטפליקס "קווין גמביט" שם כבשה את הצופים עם הסנגון השיקי שלה וההופעה פורצת הדרך.

השחקנית הארגנטינאית הלכה על הלוק הרטרו בעודה לובשת שמלת מיני סגולה מבית אוסקר דה לה רנטה (בחירה מפתיעה אחרי כשבוע מהכרזתה כשגרירת דיור העולמית) כשהאקססוריז הבולט הוא סט כובע וכפפות מנומרות, עם כיסוי פנים מרושת של ג'יג'י בריס שהוסיפו לאווירת הווינטג'.

אניה טיילור ג'וי, טקס CFDA. GettyImages
אניה טיילור-ג'וי באוסקר דה לה רנטה/GettyImages

קארה דלווין

על המראה הסקסי והמוצלח הופקדה קארה דלווין שהגישה את הפרס לקווין גמביט, והגיעה בחליפת בלייזר ללא תחתית וחצאית מיני שחורה בשילוב מגפונים גסים, תסרוקת גולגול צמודה שהבליטה את האיפור המחמיא והחצוף עם סט שרשרת עבה ומוכפלת ועגילי חישוק זהובים של ג'ניפר פישר.

קארה דלווין, טקס CFDA. GettyImages
מגה סקסית - קארה דלווין/GettyImages

הוי-אן ג'ונג

מי שהפתיעה השנה בנוכחותה וזה דווקא די נעים לעין היא כוכבת "משחק הדיונון" הדוגמנית הוי-אן ג'ונג בטוטאל לוק שחור מרושל ושיקי של לואי ויטון, לו היא משמשת כפרזנטורית.

הויאן ג'ונג, טקס CFDA. GettyImages
הוי-אן ג'ונג, כוכבת "משחק הדיונון" בלואי ויטון/GettyImages

תעשיית האופנה יכולה לחגוג במלואה את הישגיה בליל הפרסים הנחשב שלרוב מכונה "האוסקר של האופנה", ביניהן פאשנסטיות ושחקניות נוספות שהגיעו לחלוק כבוד ולסיבוב פוזה קצרצר, חלקן בטוב טעם ואחרות קצת פחות: דרו ברימור בשמלה גדולה וספוגית, צהובה ודי חסרת תכלית של כריסטיאן סיריאנו, אמילי רטאייקאוסקי בחליפת חצאית מתוחכמת של מיו מיו מציגה את הקוביות בבטן בגאווה, סיארה רגילה ביותר בשמלה שחורה של טום פורד וקרלי קלוס בשמלה שחורה עם אלמנט נפילה יפה של KHAITE ניו יורק.

דרו ברימור

דרו ברימור, טקס CFDA. GettyImages
דרו ברימור בכריסטיאן סריאנו/GettyImages

אמילי רטאייקאוסקי

אמילי רטאייקאוסקי, טקס CFDA. GettyImages
אמילי רטאייקאוסקי במיו מיו/GettyImages

סיארה

סיארה, טקס CFDA. GettyImages
סיארה בטום פורד/GettyImages

עוד בוואלה!

דפקה כניסה: ליידי גאגא חושפת ביריות על השטיח האדום

לכתבה המלאה

קרלי קלוס

קרלי קלוס, טקס CFDA. GettyImages
קרלי קלוס ב-KHAITE ניו יורק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully