וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכת דיסני החדשה: הכירו את הכוכבת היפהפייה שתשחק את שלגיה

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 7:16

רייצ'ל זגלר תיכנס לנעליה הענוגות של שלגיה בסרט "שלגיה ושבעת הגמדים" לצדה של האיי-ליסטרית גל גדות. בינתיים השחקנית מככבת על השטיחים האדומים ומנכיחה את מעמדה לקראת הפריצה הגדולה. יש למה לצפות

כמי שמסומנת כאחת השחקניות המבטיחות בשמי הוליווד, רייצ'ל זגלר כבר מחזקת את מעמדה ככוכבת עולה כשהיא מתייצבת בלוקים מדויקים לשטיחים האדומים, ובתחילחת השבוע החליקה כברבורה מרשימה במורד השטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה האמריקנית (AMA), בשמלת קומות מרהיבה בשחור-לבן של קרולינה הררה. שחקנית "סיפור הפרברים" בת ה-20, עוד סרט שיעלה בקרוב לאקרנים בארה"ב, היתה שם כדי לתת הצצה לדרמה המוזיקלית המצופה בכיכובה לצד הכוכב השותף אנסל אלגורט, והשניים גם העניקו פרס.

רייצ'ל זגלר. GettyImages
רייצ'ל זגלר בטקס ה-AMA בשמלה נפוחה של קרולינה הררה/GettyImages

שמלת הקולר עם חצאית קומות בטול שחור ולבן של קרולינה הררה היישר ממסלול אביב-קיץ 2022, נוכחות קלאסית אך סקסית בדיוק במידה עם מיפתח נועז בעצם החזה. את הלוק השלימה הסטייליסטית עם נעליים של ג'ימי צ'ו ותכשיטים של רפוסי. המאפר של זגלר בחר להדגיש את העיניים של היפהפייה האקזוטית באייליינר חתולי מעושן ובחירת השיער הנינוח עם שביל באמצע, היה נכון לטוטאל לוק.

רייצ'ל זגלר. GettyImages
משגעת במייקל קורס בטקס פרסי האופנה/GettyImages

כמו כל כוכבנית הוליוודית צעירה שעתידה להפוך למגה-סטאר, זגלר וצוותה דואגים שהיא תפגיז לפרמיירות, להפקות ולשטיחים האדומים בתקופה האחרונה. לטקס פרסי האופנה CFDA שהתקיים בניו-יורק זגלר הגיעה בבגד-גוף שחור עם מחשוף גב נדיב וחצאית מפוארת של מייקל קורס, שהיה גם הדייט שלה על השטיח. בגד-הגוף הדי סולידי נתן את הבמה לחצאית הדרמטית שעשתה את כל האאוטפיט - חצאית שחורה שקופה עם ווליום ועבודת פאייטים מרשימה. את הלוק חתמו חגורה שחורה רחבה בגימור ויניל וסנדלי פלטפורמה שחורים של ג'ימי צ'ו.

בהפקת אופנה ל-Allure זגלר בלוק הכי מתקדם אופנתית בשמלה כתומה של מארק ג'ייקובס עם מחשוף רגל המציג גרביונים אטומים בלבן שצוותו לפאמפס בלילך של ג'ימי צ'ו וקארה שובב עם גל פנימי ופוני, והיא סימנה לה כבר כרטיס כניסה לתצוגת האופנה של דיור בפריז לפני מספר חודשים, כך שהיא לגמרי ממוקמת נכון במפה האופנתית.

אך הציפייה הבאמת גדולה היא השתתפותה של זגלר בעיבוד המחודש לקלאסיקה של דיסני "שלגיה ושבעת הגמדים", לצידה של גל גדות. גדות תגלם את המלכה המרושעת ואימה החורגת והקנאית של שלגיה, ובלי להתייחס לרגע לכישורי המשחק של זגלר הלוק הענוג תואם בול לנסיכת דיסני. לפי אתר הוליווד ריפורטר, צילומי גרסת הלייב אקשן של סרט האנימציה הקלאסי של דיסני משנת 1938 צפויים להתחיל ב-2022, והסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-2023.

האם החורגת ושלגיה

עוד בוואלה!

נערת הפלמנקו: גל גדות בשמלה שומטת לסתות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully