וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרטינול הבא: הכירו את הצעקה האחרונה במוצרי טיפוח לפנים

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 10:40

תרגלו את השם החם בעולם האפידרמיס, כי קל זה לא הולך להיות: בקוצ'יאול. אומרים עליו שהוא הרטינול הבא - מטשטש קמטים, מעלים כתמים, מטפל בחצ'קונים, וכל הטוב הזה מתאים גם לעור רגיש ובלי תופעות הלוואי המטרידות. יצאנו לבדוק

טיפוח, ליראק. יח"צ,
הרטינול הבא - בקוצ'יאול. סדרת האמפולות של ליראק/יח"צ

אז האם הרטינול, הכוכב הבלתי מעורער של מוצרי האנטי אייג'ינג עומד לפנות את מקומו לרכיב מוצלח יותר? "רטינול בעיני הוא עדיין אחד החומרים הכי חשובים כטיפול משמר ומונע שצריך להיות בתכשירים קוסמטיים", אומרת ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור. "ויטמין A הוא חומר מוכר וידוע כמצעיר את העור. הנגזרת הפעילה שלו שניתנת רק במרשם רופא היא עוצמתית יותר, אבל גם הרטינול, הנגזרת הקוסמטית, הוא בעל השפעת אנטי אייג'ינג. הוא מפחית את הפרשת החלב, ולכן עוזר לאקנה ומכווץ נקבוביות, וגם גורם לחילוף תאים מהיר יותר, ולכן יתרום גם לחידוש עור ולמראה עור צעיר יותר. לצד כל היכולות האלו, יש לו יש גם חסרונות - הוא מגרה את העור, הופך אותו לדק וגורם לרגישות לשמש, וכמובן אסור בהריון והנקה, וחייב להיות משולב עם חומרי לחות והזנה".

ד"ר אקרמן מסבירה שה-bakuchiol מופק מצמח, ואכן יש הוכחות ממחקרים קליניים שיש לו אפקט משפר קמטים. הוא אף לא גורם לגירוי של העור ולרגישות לשמש. "לא בדיוק ברור לי המנגנון שבו החומר מפחית את הקמטים, והוא ממש לא פועל באותו מנגנון של רטינול. הוא יכול לשמש כתחליף למי שרגיש לרטינול, ובכל מקרה, לדעתי נדרשים עוד מחקרים עד שנוכל לקבוע שמצאנו מחליף ראוי". אם אתן כבר בעניין של לנסות את החומר שעתיד להשתלט על מדפי הטיפוח, כמו תמיד, תרמנו את פנינו למדע ולפניכן חמישה מוצרים עם הבקוצ'יאו, הידוע בכינויו - הרטינול החדש.

The Inkey list

מוצר בקוצ'יאול במחיר קטן שאפשר למצוא בסופר פארם הקרוב הוא קרם לחות בשם הזה בדיוק של The Inkey list שעשיר באומגה 3 ושמנים נוספים. הנסיינית זעמה על המרקם הנוזלי מדי שזרם החוצה מהשפופרת, ועיקמה אף בגלל הריח יוצא הדופן. התכשיר עצמו הוא קרם סביר ונעים מאוד, עתיר לחות ומרגיע, ולחלוטין נטול תופעות לוואי מהסוג הרטינולי, אבל שום דבר מיוחד לכתוב עליו הביתה.
קרם bakuchiol בעלות 60 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בסופר-פארם.

טיפוח, דה אינקי ליסט. יח"צ,
חביב, אבלא מדובר בהיסטריה. קרם bakuchiol של The Inkey list/יח"צ

אמפולות סרום של ליראק

600 שקל הרחק משם, מציעים בליראק ערכה שמיועדת לבעלות כיס עמוק יותר וסבלנות להשקיע בטפטוף אמפולות על הפנים מדי לילה. הסרום ואיתו ג'ל (לעור רגיל או מעורב) או קרם (לעור רגיש או יבש) מכילים בנוסף לבקוצ'יול גם חומצה היאלורונית ורכיבים משקמים אחרים. אחרי פחות מחודש של שימוש, התקופה המומלצת לטיפול יומיומי, הנסיינית לא זיהתה דרמה בגזרת החריצים הדקיקים שהיא מטפחת על המצח, ואלוהים יודע שהיא קמה כל בוקר ובדקה. "העור נראה לא רע בכלל ואולי פה ושם קצת יותר מהודק, אבל לא הרבה יותר מזה".
אמפולות סרום 30 מ"ל וקרם/ג'ל משקם 40 מ"ל - 658 ש"ח. להשיג באתר המותג.

טיפוח, ליראק. יח"צ,
יקר, אבל לא רע. אמפולות סרום וג'ל של ליראק/יח"צ

סדרת פרטינול של AHAVA

ב-AHAVA מציעים סדרת מוצרים עם מרכיבי "טרום רטינול" מים המלח, אלטרנטיבה בטוחה שמתאימה לשימוש גם בשמש וגם בהריון. נסיינית עם עור יבש ודקיק שידע ימים יפים יותר, נהנתה מאד מהסרום ומהקרם, לא בהכרח מהסיבות הנכונות: "הקמטוטים שיש לי במצח וגם מעל השפתיים לא זזו מילימטר, אבל המוצרים מוצלחים מאד כשלעצמם. עתירי לחות, נספגים נפלא, הם בסיס מעולה למייק-אפ ולא עצבנו לי את הוודג'. אז גם אם הקמטים לא גוהצו, ואפילו לא טושטשו קלות, משהו בנראות השתדרג, וזה מבחינתי מספק".
סדרת פרטינול של AHAVA בעלות 319 שקלים ל-50 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר המותג.

טיפוח, אהבה. יח"צ,
עתירי לחות, נספגים נפלא, בסיס מעולה למייק-אפ - אבל הקמטים עוד שם. סדרת פרטינול של AHAVA/יח"צ

עוד בוואלה!

"היה קשה להגיד דולצ'ה גבאנה ושוורצקוף? יגידו גם חוה זינגבוים"

לכתבה המלאה

גולדן נקטר של O'oHawaii

המותג האורגני והטבעוני O'oHawaii מציע סרום עם חומצה פירולית שהיא לשיטתם עוד תחליף טבעי ובטוח, מתאימה לכל סוגי העור ומסייעת להפחית כתמים וקמטים. נסיינית שצברה כתמי פיגמנטציה, מזכרת מתאילנד וגם מפלמחים, מדווחת על סרום במרקם סמיך כמו ג'ל, עם ריח שנוי במחלוקת - פרחוני במארז, ורפואי, כמעט כימיקלי, על העור, למרות שהמוצר לא מכיל כימיקלים בכלל. אם נשים את הריח בצד, הסרום עשה עבודה יפה בטשטוש של כתמים, שנעלמו כמעט לגמרי אחרי ימים בודדים, והאחיד יפה את הגוון. לעומת זאת, קמטוטים - שטוחים ועמוקים - נשארו ללא שינוי.
גולדן נקטר של O'oHawaii בעלות 219 שקלים ל-40 מ"ל. להשיג ב-Oh Glow.

טיפוח, גולדן נקטאר. יח"צ,
עבודה מאוד יפה בטשטוש קמטים. גולדן נקטר של O'oHawaii/יח"צ

סרום מיקרו-רטינול של Kiehl's

קיהל'ס מציעים סרום רטינול "בטוח", עם הדבר האמיתי, רק במינון נמוך ומדויק שמבטיח להיות גם אפקטיבי וגם להתאים לעור רגיש. אחרי 3 שבועות של מריחה עקבית, נסיינית עם עור סופר עדין מדווחת על גוון אחיד ובהיר יותר של העור וגם שיפור מסויים בנראות הקמטוטים במצח, אבל לא באלה העמוקים יותר באזור השפתיים. תופעות הלוואי שהכירה מניסיונות קודמים עם מוצרי רטינול כמעט שלא הופיעו עכשיו, ובסך הכו מדובר במוצר קליל ונעים מאד לשימוש יומיומי.
סרום מיקרו-רטינול של Kiehl's בעלות 349 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בחנויות המותג.

טיפוח, קילס. יח"צ,
מוצר קליל ומאוד נעים לשימוש יומיומי. סרום מיקרו רטינול של Kiehl's/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully