וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימי: הרגע המביך של המלכה לטיסיה

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 7:32

לטיסיה מלכת ספרד נאלצה להתמודד עם אירוע יוצא דופן בסוף השבוע כשנכחה בקבלת פנים בשגרירות ספרד בשוודיה. זה יכול לקרות לכולנו, אבל להציץ כך לאייקון אופנה מלכותי - זה בהחלט מסקרן

מה לוקחת איתה קווין לטיסיה בתיק? אחת השאלות הכי מסקרנות כשזה מגיע לחייהם האישיים של בני המלוכה, במיוחד כשמדובר באייקון אופנה ממלכתי ואהוב. התקרית שאולי עבור המלכה תהיה כסוג של פדיחה, קרתה ביום חמישי האחרון בקבלת הפנים שהעניקו המלכים בשגרירות ספרד בשוודיה. רגע קל של קלאמזיות ותיק הקלאץ' הירוק שתאם לשאר הלוק (וכבר נראה עליה בעבר) של המותג הספרדי "לידיה פארו" המתמחה בייצור אקססוריז מדמוי עור מנוחש, נפל לזרועותיו של כוח המשיכה, התגלגל ונשפך על הרצפה.

מה בתיק?

שניה לפני שלטיסיה חשפה את כל סודותיה על הרצפה, היא שמה את יד על הפה ומלמלה משהו שאם ננחש לפי תנועות הגוף נראה כמו: "לא קרה כלום", ואוטומטית (כדי להראות לנו שהיא נמצאת בכושר שיא) התכופפה בכריעת צפרדע בלי לחשוב פעמיים. התיק נפתח וברגע של ניסיון נואש להבין מה סוחבת איתה המלכה בתיק, הצלחנו לקלוט מה שכן נראה לעיני המצלמה - אודם והטלפון הפרטי שלה.

עוד בוואלה!

הוויקנד המושלם: המלכה לטיסיה בשני לוקים יוצאים מן הכלל

לכתבה המלאה

במהירות האור ניגשים ארבעה גברים לעזרת המלכה, אבל היא מצידה הולכת על הקונספט ההומני וההגיוני: "אם נפל לי - אני גם זו שארים אותו". בהתחשב בתיק קלאץ' קטן וצר אין יותר מדי מה להכניס, אז מגבון גנוב ממסעדה וכרטיס חניה מלפני יומיים לא נמצאו בשטח, אבל לטיסיה מצידה המשיכה באקט הברכות המלכותי כאילו כלום לא קרה, פשוטה ואלגנטית כמו תמיד.

שאר הלוק פחות בלט תודות לשערוריית התיק, אך מדובר בשמלת מעטפת ירוקה באורך מידי של Cherubina (320 יורו), עם צווארון וי וחתך מוצלב בבית החזה, עקבי שפיץ שחורים של פראדה וזוג עגילי יהלומים שחורים ומנצנצים של מותג התכשיטים השוויצרי "דה גריסוגונו" שבלטו ביופיים בזכות התסרוקת האסופה שהתלוותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully