וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוויקנד המושלם: המלכה לטיסיה בשני לוקים יוצאים מן הכלל

24.10.2021 / 7:50

מלכת ספרד בדאבל "וואו" - טקסי פרסי נסיכת אסטוריאס החלו ומלכת ספרד שורפת את השטיחים בשמלת נוצות ירוקה ומסתורית ונותנת סיומת גרנדיוזית בסגנון שנות ה-50 במותג ספרדי

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
לטיסיה והנסיכות לאונור וסופיה/GettyImages

הימים האינטנסיביים ביותר בשנה מתחילים עבור המלכה לטיסיה (49), ביניהם גם לשתי בנותיה הנסיכה לאונור וסופיה. פרסי נסיכת אסטוריאס לשנת 2021 החלו ואיתם רגעי אופנה היסטוריים שמתווספים לרזומה המרשים של מלכת ספרד. המערכה הראשונה של הפרסים התקיימה בערב יום חמישי האחרון יחד עם הקונצרט המסורתי.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
אחד הלוקים הטובים ביותר שנראו עד היום!/GettyImages

לטיסיה, שידועה כאחת שחובבת לרכוש את בגדיה בחברות לואו קוסט ולמחזר הופעות, הגיחה לאירוע טרום הטקס בשמלה חדשה שעד היום לא נראתה עליה, דבר נדיר מאז פרוץ הקורונה שם החלה את מדיניות ה'צנע' שלה.

מדובר בשמלה בצבע ירוק זית, שנכנסת ישירות לרשימת הלוקים הכי מדוברים שלה. אמנם כזו שמכסה את כל חלקי גופה, אבל לגמרי משדרת לוק נשי וסקסי כאחד. שמלת מידי עם מחשוף סירה עגול ושרוולים קצרים ומתרחבים שיוצרים אפקט שכמיה, מעוטרת בשורת נוצות מהמותן ומטה בגוון ירוק כהה יותר וחושפת במקצת את ברכה השמאלית. שמלה די פשוטה במבט ראשוני, אבל כזו שמסתירה סוד שובב קטן: פתח מינימלי בחלקה האחורי שנותן הצצה לעמוד השדרה היציב של המלכה.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
נעליים ותיק של מגריט בזהב/GettyImages

התעלומה הגדולה של הטוטאל לוק טרפת הוא שאיש אינו יודע מי אחראי על יצירת המופת שכולם מדברים עליה. בתחום האקססוריז החליטה להשלים עם גווני זהב כשנעלה סטילטו ותיק קלאץ' זהוב מתכתי מבית מגריט ועגילי חישוק קטנים. מבחינתה ההימור על הנוצות זה כבר לגמרי המקום הבטוח שלה - עם המחויבות המפתיעה הזכירה לנו לוק מוצלח אחר מ-2019, כשגם בהופעה הזו הותירה אותנו פעורות פה עם סט שני חלקים חתום על ידי בית האופנה הספרדי The 2nd Skin Co המורכב מחלק עליון ורוד מלא בנוצות ומכנסיים שחורים.

לטיסיה מלכת ספרד. splash
לוק מוצלח מ-2019 - סט נוצות של The 2nd Skin Co/splash

לרגל ליל הבכורה בבית המלוכה בחרה שוב ב-The 2nd Skin Co, פיס שהוא הכי שנות ה-50, איתו הצליחה ליצור הופעה מרשימה נוספת, כנהוג לציפיות המתבקשות בטקס הפרסים השנתי. הפעם בשמלה שחורה ללא מחשוף וללא שרוולים, צמודה בחלקה העליון, המותניים נחתכות בחגורה דקה עם אבזם כסוף ומשם נשפכת לחצאית גדולה והיסטרית עליה שני פפיונים שחורים. את הדרמטיות המבורכת הזו שילבה עם עקבי מנולו בלניק, תיק קטן של בוטגה ונטה ותכשיטי יהלומים כסופים שישבו יופי יופי עם תסרוקת גולגול עדינה.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
זה הולך ומשתפר. עוד פיס מבית היוצר של The 2nd Skin Co/GettyImages

לטיסיה כמעט ואף פעם לא מאכזבת בכל הנוגע לסטייל ודיוק ויחד עם השיח על השמלה הסודית והמסקרנת ביותר שלבשה בשנה האחרונה, אפשר כבר לחוש איך היורשות הקטנות והבלונדיניות נהנות מחוש טעם אופנתי משובח מבית אימא, כשגם הן זוכות לפירגונים ואהדה מפתיעה ברשת ההופעות באירוע סוף השבוע האחרון.

עוד בוואלה!

50 גוונים של ורוד: המלכה לטיסיה ממשיכה לדייק

לכתבה המלאה
לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
מרי פופינס הגרסה הספרדית. לוק שלא נשכח הרבה זמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully