וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי סונג מציגה: ההריון הכי שיקי באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 8:18

איימי סונג, שנחשבת כבר שנים לאוטוריטת סטייל מובילה הודיעה קבל עם ואינסטגרם לפני כחודש כי היא בעיצומו של הריון ראשון. המלתחה, כצפוי, בול במקום - וחכו שתראו את ההומאז' שעשתה לדמי מור

לפני כחודש חשפה בהתרגשות יזמית האופנה איימי סונג שהיא ובן זוגה הצלם ג'קופו מושין נמצאים בעיצומו של הריון ראשון. בפוסט אינסטגרמי בו הזוג מתועד על רקע קתדרלת הדואמו המרהיבה שבמילאנו הכריזה מעצבת האופנה בת ה-33 "made in Italy, coming soon". סונג, שהחלה כבלוגרית וכיום היא גם הבעלים של ליין האופנה המצליח Song Of Style, נחשבת כבר שנים כאוטוריטת סטייל מובילה, יעידו 6.1 מיליון עוקבים בחשבונה הפרטי, פלוס 387 אלף בזה של המותג.

סרטון החשיפה

אם יש משהו שמדליק אותנו זו קטגוריית ה'פאשניסטות בהריון', מפגש סינרגטי בין שני עולמות שמהווים סוג של אובסס אישי כל אחד בפני עצמו. במקביל לפוסט שהעלתה בתחילת החודש סונג פירסמה סרטון וידאו מפורט יותר בערוץ היוטיוב שלה בו היא סיפרה שגילתה על ההריון בחודש יוני האחרון, כך שלפי החישוב שלנו היא אמורה להיות כרגע איפשהו בחודש השביעי.

למאמץ להסתיר את ההריון תקופה כה ארוכה תרמה העובדה שלפני קצת יותר משנה האיט גירל הניו-יורקרית התוודתה על כך שעלתה 7 קילו אחרי שנים של התמודדות עם הפרעת אכילה. "לא משנה מה עשיתי, מעולם לא הייתה לי בטן שטוחה", היא סיפרה אז והוסיפה ש"לאחרונה המון אנשים שואלים אותי האם אני בהריון".

מאז שהוציאה את הבייבי באמפ מהארון תדירות העלאת התמונות הוגברה, או כמו שכתבה יום לאחר החשיפה: "אני כל הזמן שוכחת שאני כבר לא צריכה להסתיר את הבטן יותר". הלוק שליווה את הפוסט היה הורס במיוחד והורכב מחליפה מחויטת של גוצ'י בגוון לבן עם דפוס כוכבים שחורים לצד גימור נוצות שחורות בקצות השרוולים. כמו משפיעניות אחרות לפניה, בגדי הריון יעודיים נמצאים מחוץ לתחום, בינתיים לפחות.

אחד הפריטים החזקים והוורסטילים שמופיע בשלושה פוסטים שונים היא שמלת מידי מדגם לולה (721 שקלים) המכופתרת בסגנון קרדיגן ועשויה סריג ריב בגוון אפור אויסטר, מהקולקציה החדשה של 'סונג אוף סטייל'.

מלבד לבישת סולו שמחמיאה לבטן הריונית בכל גודל, איימי סיגננה אותה פעם אחת בשילוב מגפי זמש חומים ובלייזר עור בחום בהיר יותר, ופעם אחרת הדגימה לוק ביתי יותר כשמעליה סריג פתוח באורך מקסי. גם שמלת Emra בגוון חום (595 שקלים) מאותו האוסף עושה בקלות שיפט מוצלח לסילואטה הריונית. גזרה צמודה באורך הברך בעלת מחשוף של חצי גולף פלוס שסע צידי מרשים ומפתח גב שגולש א-סימטרית לאזור המותן - ויש מצב שהיא אף מחמיאה יותר ויותר ככל שהבטן מתפתחת.

את שיא הגלאם עד כה מצאנו בצילום סטודיו שמרפרר לאחד מצילומי ההריון הלוהטים של דמי מור, מהסדרה האייקונית של אנני לייבוביץ שכללה את השער הסנסציוני במגזין ואנטי פייר מאוגוסט 1991. בעוד מור לבשה שמלה ירוקה מבריקה, סונג והסטייליסט שלה רוב זנגרדי (איש המקצוע הצמוד של ג'ניפר לופז) בחרו בדגם קוטור בגוון כחול כהה של המעצב הפקיסטני הנחשב מונסורין והתוצאה לא פחות ממרהיבה.

עוד בוואלה!

אימהות ובנות: הטרנד הכי יפה על השטיח האדום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully