וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימהות ובנות: הטרנד הכי יפה על השטיח האדום

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 26.11.2021 / 7:21

זוגות זוגות הן מתייצבות לאירועים ולפרמיירות - אימהות אייקוניות לצד בנותיהן הכוכבות, חלקן עוד מפסלות את דרכן. ככל הנראה מאחורי הקלעים לא הכול זוהַר ושושנים, אבל מדובר במחזה פוטוגני ואף עין לא נותרת אדישה

בבליל הטרנדים שנוחת עלינו חדשות לבקרים, יש מגמה אחת באמת שווה בסצנה ההוליוודית שנצפית יותר ויותר באירועים מסוקרים והיא - כשהכוכבות הכי מעניינות מגיעות עם ביתן. רבות נאמר ונכתב על הקשר המיוחד, לעיתים מורכב, שקיים בין אמהות לבנות - על אחת כמה וכמה כששתיהן בביזנס הכי מתוקשר בעולם. הן מתקרבות ומתרחקות זו מזו במעגל החיים, קונפליקט מתחלף בהזדהות, אך במרבית המקרים יתמכו האחת בשנייה, גם ובעיקר כשזה אומר לדפוק הופעה בצמד לשטיח האדום. ככה זה נראה.

גולדי הון וקייט הדסון

גולדי הון התלוותה לבתה (ונכדה ריידר רובינסון) כשהגיעו לתמוך ולהראות בהשקת קולקציית הקפסולה של סטלה מקרטני שהיא כל כולה מחווה לביטלס (הלא אביה, פול, הוא חיפושית ידועה). שתיהן נראו נפלא ולבשו מקרטני כמובן. קייט המועמדת לאוסקר בת ה-42 בלוק רטרו של סט גופיית אוברסייז ומכנסי פעמון באינדיגו מנצנץ משגע עם סיומת תחרה אדומה, שהגדילה לעשות כשמיתנה עם בלייזר שחור מעל. גולדי, זוכת האוסקר בת ה-76, חשפה כתפיים בטוטאל לוק סולידי שחור וכמעט ששימשה כיין הרגוע ליאנג הנועז שביתה לבשה.

גולדי הון, קייט הדסון. GettyImages
קייט הדסון וגולדי הון/GettyImages

סינדי קרופורד וקאיה גרבר

סינדי האגדית ובתה הסופר מודל השתעשעו בווידאו מעלית משובח שהופק לטקס הפרסים השנתי של מגזין אינסטייל בשבוע שעבר, ועשו את זה הכי גלאם. סינדי בת ה-55 בשמלה של מיסוני בפרינט אייקוני מעוטרת אבנים, וקאיה בשמלת גופייה לבנה עם קריסטלים ושולי פרנזים בפאייטים כסופים וכחולים של אלכסנדר מקווין. הן אפילו התאימו גובה וצבע שיער.

סינדי קרופורד, קאיה גרבר. GettyImages
סינדי קרופורד וקאיה גרבר/GettyImages

עוד בוואלה!

טובות השתיים: קאיה גרבר וסינדי קרופורד מפלרטטות עם המצלמות

לכתבה המלאה

דמי מור וסקאוט לארו ויליס

דמי מור ובתה האמצעית סקאוט, שידעה דרמה או שתיים בשלושים שנות חייה, עשו יחד את שבוע האופנה פריז באוקטובר כשנצפו מתואמות בתצוגת האופנה של סטלה מקרטני. דמי שנושקת לשישים, שחקנית ותיקה ומפיקה, לבשה סרבל רשת שחור סקסי רחב רגליים אותו שילבה עם ז'קט בומבר נחושתי ומשקפי טייסים מדויקים. בתה סקאוט, אותה היא חולקת עם האקס ברוס ויליס, לבשה מכנסיים לבנים עם קשירה סטייל דגמ"ח בשילוב טופ חירורים ומעליו בלייזר אוברסייז שחור, והבריקה עם סנדלי כפכף מרושתות שהתכתבו עם מחשוף הרשת באוברול של אמה.

המלכה לטיסיה והנסיכות לאונור וסופיה

מלכת ספרד בעלת הסטייל המשובח ובנותיה לאונור וסופיה הפציעו יחד לפתיחת טקס פרסי נסיכת אסטוריאס בשמלות בצבעוניות משלימה נפלאה. לטיסיה המלכה בשמלת מידי בירוק זית עם מחשוף סירה, שרוולים מתרחבים ושסע סקסי מעוטר נוצות ממותן ומטה, שאיש אינו יודע מי המעצב או המותג האחראי על היצירה המוצלחת. להשלמת ההופעה המאופקת אך מרהיבה נבחרו סטילטו ותיק קלאץ' בזהוב מתכתי של מגריט ועגילי חישוק מזהב. בגיזרת בנותיה הנסיכות, וכפי שנהגו עמן לאורך השנים, גם הפעם הן הופיעו האחת בוורוד והשנייה בכחול. לאונור הבכורה שקיבלה את תואר נסיכת אסטוריאס בשמלת מעטפת ורודה שיצרה מחשוף וי אותה ציוותה לעקבים מחודדים בניוד. אחותה סופיה, השנייה בתור לרשת את הכתר הספרדי, בשמלה של אנג'ל שלסר בכחול פטרול עם כיווצים אותה שילבה לנעלי סירה שטוחות. צוות הסטיילינג עשה עבודה מצוינת פלוס כששמר על שפה אחידה בין שלושתן הודות לעובדה שלכל השמלות דיטייל בצד השמאלי, מפתח שונה בצוואר ופלטת צבעים שעובדת מקסים יחד.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
המלכה לטיסיה והנסיכות לאונור וסופיה/GettyImages

מלאני גריפית ודקוטה ג'ונסון

כוכבת הטרילוגיה הלוהטת "חמישים גוונים של אפור" דקוטה ג'ונסון, בעלת הסטייל הוורסטילי, התייצבה להקרנה מוקדמת של סרט הנטפליקס "הבת האבודה" בו היא מככבת (ביימה מגי ג'ילנהול וייצא לאקרנים בדצמבר). דקוטה לבשה חליפת גברדין נינוחה בבז' עמוק של גוצ'י אותה שילבה עם מכופתרת שחורה ולואפרס חומות כהות של אותו מותג-על שהכי נחשק כרגע, בעיקר הודות למסע האופנה שליידי גאגא חוגגת סביב הסרט "בית גוצ'י". בלייזר הרטרו שדקוטה לובשת הוא בכלל מקולקציית הגברים, והטלאי לוגו על דש השרוול הוא אקסטרה קול. לדקוטה הצטרפה באירוע אמה האיי-ליסטרית מלאני, שלבשה לוק שחור מתוחכם, שמחמיא לבלונד המזוהה עמה, עם חולצת גולף צמודה ומעל ז'קט עור.

דקוטה ג'ונסון, מלאני גריפית. GettyImages
דקוטה ג'ונסון ומלאני גריפית/GettyImages

טנדי ניוטון וניקו פרקר

כששתיהן בלוקים חלומיים של ורסצ'ה, טנדי ניוטון וניקו פרקר סיבבו ראשים בהקרנת הבכורה בלוס אנג'לס למותחן המדע בדיוני "מסע בזיכרון" בו הן מככבות יחד לצד יו ג'קמן ורבקה פרגוסו. טנדי, האמא לשתיים בת ה-48, נראתה נפלא בשמלת מיני זהובה-כסופה המעוטרת קריסטלים ושרוול אחד צהוב דרמטי שהשתרך על השטיח האדום. את הלוק השלימה עם שיער אסוף, עגילי דרופ עם יהלומים ועקבים מטאליים. ניקו ביתה בת ה-16, שכבר גבוהה ממנה, לבשה שמלת גולף מיני בשילוב טייטס בפרינט תואם בהשראת קולקציית ריזורט 2022 של ורסצ'ה, וגם היא סיימה את הלוק עם סנדלים מטאליים. אבל מה שגנב את ההצגה בהופעה המרעננת של ניקו הוא איפור העיניים המשגע בירקרק מוזהב שהדגיש את עיני הזית שלה, וכמובן גם התלתול השופע.

טנדי ניוטון. GettyImages
טנדי ניוטון וניקו פרקר/GettyImages

אנג'לינה ג'ולי ובנותיה

אחרונות חביבות איך לא הן הנשים לבית ג'ולי-פיט. אנג'לינה ג'ולי ושתי בנותיה, זהרה ושיילו, מעטרות את השטיח האדום בפסטיבל הסרטים ברומא בפרמיירה לסרט החדש של אימם "הנצחיים". אנג'לינה, שמגלמת בסרט את ת'נה הלוחמת, זרחה כאלה רומאית בשמלת סטרפלס כסופה מפוסלת של ורסצ'ה עשויה יציקות מיקרו של מתכת עם כיווצים מדויקים. שיילו (15) לבשה שמלה אלגנטית של ורסצ'ה באורך ברך והקפיצה את הלוק עם סניקרס צהובות עם חברבורות, וזהרה (16) בשמלה ארוכה בסגנון יווני בעלת רצועות זהב מוצלבות בדקולטה. עתידות: שתיהן צפויות להפוך לסטייל אייקונס בזכות עצמן.

שיילו פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
על השטיח האדום ברומא - אנג'לינה, שיילו וזהרה/GettyImages

שיילו פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
זהרה בלוק של אימא, שיילו בשמלה א-סימטרית ונעלי בובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully