וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלינה לוי: "אני כל הזמן עולה ויורדת במשקל, כמו כולם"

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

אלינה לוי. אור דנון,
כל סודות הביוטי של אלינה לוי/אור דנון

אלינה לוי פרי (31) לא מאמינה באופנה מהירה, מקשיבה לגוף שלה, אוהבת את הקמטוטים של גיל 31 ולא תעשה בחיים שוב שיטת השערה בגבות אחרי החוויה המטרידה "בהישרדות". הנה כל סודות הטיפוח של השחקנית הצעירה שרוצה לעשות את כדור הארץ טיפה טוב יותר.

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"האמת שאני פחות מאמינה בזול, אלא יותר שמה לב שהמוצר לא נוסה על בעלי חיים, ושהוא מכבד גם את הסביבה וגם אותי כלקוחה. לא הייתי מוותרת על המסקרה של איל מקיאג' - זה מוצר האיפור היחיד שאני משתמשת בו בקביעות".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"מסקרה, לחות לשפתיים של ד"ר עור ועיפרון לגבות".

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"חולצה מכופתרת אוברסייז, ג'ינס/מכנסיים מחויטים וסניקרס".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"אין לי פריטים יקרים בהגזמה, מאוד אוהבת לקנות אצל מעצבות ישראליות בייצור כחול לבן. חליפה מחויטת ב-990 שקלים אני חושבת של דה רוקוקו".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"אני מתרגלת לא לרכוש אופנה מהירה! לא מאמינה שחולצה שתעלה כמו כוס קפה שמתכווצת אחרי כביסה תעשה אותי שמחה ובטח שלא תשרת אותי לאורך זמן. אני לא יכולה לעצום עיינים לעבדות המודרנית שהאופנה המהירה מייצרת ואת הנזק העצום לכדור הארץ של אינספור פריטים שנזרקים והם למעשה עשויים מדלק ולא מתכלים. מאמינה שהפריט הכי זול שלי הוא כנראה 99 שקלים לגופייה של מיס גיישה שמייצרות את כל הקולקציה שלהן בייצור כחול לבן".

אלין לוי. לנס הפקות,
לוק מנצח - "חולצה מכופתרת אוברסייז ומכנסיים מחויטים"/לנס הפקות

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"בארץ דה רוקוקו ומיס גיישה, בחו"ל אני ממש ממש אוהבת למצוא חנויות יד שנייה מטריפות, אימאל'ה איזה מציאות אני מוצאת שם".

בעניין של רכישות אונליין או שעדיין חייבת לגשת לחנות ולמדוד?
"בדה רוקוקו למשל אני כבר מכירה את המוצרים אז אני עושה הזמנות אונליין. באופן כללי אבל - כמה שפחות רכישות מקוונות, זה לא בשגרה אצלי.

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"לעולם לא ארכוש חיקוי של מותג על. תיק או נעליים רק לשם להגיד שיש לי".

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים?
"כל חודש, חודש וחצי אצל אהובתי המוכשרת קרן בר טוב".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד?
"לא עשיתי, אני לא בעד ולא נגד. מאוד מאמינה בזה שכל אחת תעשה מה שהיא מרגישה שתומך בה רגשית. זה בסדר לפעמים להשתמש ב"מקל הליכה" כדי לתמוך בעצמינו, אבל כרגע אני מרגישה שאני יותר חוששת מהזרקות ומההשפעה של זה על הבעות הפנים שלי כשחקנית. אני מקבלת את הקמטוטים החמודים של גיל 31 כרגע ומאפשרת לי תמיד את הזכות לשנות את דעתי".

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"אני כל כך שיחררתי את המקום של לדרג איזורי גוף שלי. אני אוהבת את הגוף שלי על החוזק שלו, על הבריאות שלו, על התפקוד המדהים שלו, באופן טבעי אני כל הזמן עולה ויורדת במשקל כמו כולנו ומתרגלת לחבק את עצמי בכל מצב צבירה".

החתונה של אלינה לוי. עידן חסון,
נסיכה קסומה בחתונה בשמלה של אלון ליבנה/עידן חסון

.

גבות - שיטת השערה/הכול טבעי/צללית משובחת?
"יש לי עיפרון גבות מצוין של איל מקיאג' ואני מסרקת את הגבות כלפי מעלה. עשיתי שיטת השערה לפני הישרדות והתחרטתי על כל רגע, מאז ניסיתי להוריד כבר 3 פעמים וזה לא יוצא עד הסוף. בכלל כל דבר שדורש השתעבדות אני סולדת ממנו וכל הזמן יותר ויותר חוזרת למראה הטבעי".

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"אולי בגלל שזו היתה הקריירה שלי מההתעמלות האומנותית שלי בגיל 3, עד גיל 18 של חזרות כל יום בין 6-9 שעות בסטודיו במקום מאוד תחרותי וסיזיפי - אני כרגע מתרגלת ספורט שהוא יותר רך, יוגה/פילאטיס. המקום הזה של "נו פיין נו גיין" לא עושה לי טוב ובכל פעם ששמים לי יעד או מודדים לי משקל בחדר כושר אני בורחת, בעיני ספורט צריך להיות מתמיכה בגוף ולא ממירוץ ויעד להגיע אליו, בחוויה שלי זה תמיד מייצר יותר סטרס".

עוד בוואלה!

נסיכה, בלי גימיקים: כל הפרטים על שמלת הכלה של אלינה לוי

לכתבה המלאה

גלאם טים לאירועים חשובים - נעזרת או אם אין אני לי מי לי?
"בטחחח. יש לי שתי מאפשרות שאני מאוד אוהבת - יסמין בדוסה שגם איפרה אותי בחתונה ויעל נאור ושני מעצבי שיער אני עובדת איתם בהפקות - שגיא ששון שעשה לי שיער בחתונה ושי בוטא שאחראי למייקאובר שלי לחום שטני הטבעי שלי".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"קרן בר טוב - תהני מעצמך כבר וזהו".

כסף, קונה סטייל?
"חד משמעית לא. סטייל זה אופי, זה עניין פנימי של תחושה".

חשבון אינסטגרם אהוב?
"Shufalek - זה עמוד של סמדר לוי שואף המדהימה שכותבת שם על אמנות ההאטה עם עיצוב מינימליטסי וכל כך ממגנט. אני מאוהבת גם בתוכן וגם באסתטיקה שממלאת לי את הלב".

סדר בתקופת הקורונה - זורקת או רוכשת?
"מתרגלת מינימליזם בארון, אני לא זורקת אני מעבירה לחנות יד השנייה שלי באתר היא-פאשניסטה ש-10% מכל רכישה עוברת כתרומה לנעמת. רוכשת רק מה שאני יודעת שישרת אותי לטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully