וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורפית ופראית: אמילי רטאייקאוסקי בלוק מטריף

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 8:35

הדוגמנית הנועזת ממשיכה לכבוש את העולם באירועים לקידום ספרה החדש והפעם נרשם לוק חורפי מצוין - חליפה בפרינט מזובר, מגפיים סקסיים וכובע פלאפי לחימום - הבחורה גם יודעת להתלבש ועושה את זה מעולה

אמילי רטאייקאוסקי (30) ממשיכה לספק לנו לוקים מפתיעים ללא התראה מוקדמת והאמת, שאנחנו די אוהבות את זה. השבוע נצפתה הדוגמנית והסופרת ברחובות לונדון בדרכה למרכז האומנויות בעיר על מנת להמשיך את סבב הקידומים לספרה החדש "My body", שם הצליחה לתת לנו כמה נאמברים מוצלחים בסטריט סטייל בריטי ומרומם.

טוטאל לוק מזובר עם קריצה לסיקסטיז של סט חצאית מיני ומעיל פרוותי ארוך ותואם באדיבות קולקציית סתיו 2021 של מייקל קורס, כשתחת המעיל שילבה אמרטה סריג גולף שחור מבית איזבל מארה והטופ שבטופ - מגפיי עקב גבוהים ואדומים מזמש של ג'ימי צ'ו שהשילוב שלהן עם הדפס הזברה העלה את דרגת ההיסטריה לשיא.

אמילי רטאייקאוסקי. splash
הפרינט המזובר עדיין בכותרות - אמילי רטאייקאוסקי במייקל קורס/splash

ללוק המזובר צירפה כובע באקט פרוותי בצבע שחור של המעצבת הבריטית אמה ברווין (390 פאונד), ופה נציין שכובעי ה"דלי" הפלאפיים הם לא ממש דבר חדש. ריהאנה נראתה חובשת אותם כמה פעמים במהלך השנה האחרונה בלוקים זרוקים יותר, עם זאת לאחרונה (אולי בזכות רירי?) הכובע הרך זכה להתעוררות מחודשת וצבר פופולריות גם בקרב אושיות האופנה המפוזרות בעולם שרק מחכות לימים הקרירים כדי לחבוש אותו.

באירוע מוקדם יותר לקידום ספרה, הלכה על טוטאל לוק שחור ומאופק יותר של מעיל צמר עם קשירה במותניים, מכנסי סקיני שחורים וזוג מגפי עור כשהכובע הפלאפי הפך לחלק המפולפל והמעניין של בחירת הלבוש בזכות ההדפס המנומר. מעט אחרי זה נרשם עוד מעיל פוף עם קשירה במותניים, מגפיים מנוחשים וכובע בגוון בורגנדי ונראה לנו שיש פה מגמה מנצחת. הרצף המזובר והמנומר בווייבים החורפיים והמרעננים של אמרטה הצליחו לבלוט בנוף ומסתבר שאם עד כה התרגלה הטופ מודל להיחשף בעיקר בלבוש מינימלי - מלתחת החורף דווקא עושה לה חסד.

עוד בוואלה!

שוקו-בננה: אמילי רטאייקאוסקי מבשרת על הטרנד הבא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully