וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקו-בננה: אמילי רטאייקאוסקי מבשרת על הטרנד הבא

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 10:00

הדוגמנית המצליחה השיקה בשבוע שעבר את הספר שלה "MY BODY" בחנות חדשה בסוהו בניו יורק, והלוק הנבחר לאירוע היה סקסי ומתוק במידה, מגניב ומעורר השראה וככל הנראה עם אמירה ברורה לשילוב הצבעים שישטוף אותנו בעוד כמה חודשים

אמילי רטאייקאוסקי (30) נגלתה לחיינו בגלל או אולי בזכות קליפ מוזיקלי פרובוקטיבי של הזמר והיוצר רובין ת'יק ואחריו הדלפה של תמונות עירום עקב פריצה למכשירי אפל. מאז, הדוגמנית לא מפסיקה לייצר כותרות, להופיע על המסלולים הנחשבים ביותר והפכה לשם דבר כשהיא גדלה היישר לתוך צמרת תעשיית האופנה ויוצרת בעצמה מנוע משומן של תדמית הדוגמנית הרזונת המובילה עם הנתונים ה"מדויקים" על פי הספר ומנהלת חשבון אינסטגרם בועט תחת הכינוי המוכר "אמרטה".

באוקטובר האחרון הוכרז על הוצאה לאור של ספרה החדש "My body" (נמכר באמזון בכמעט 19 דולר), המורכב ממאמרים אישיים של הטופ מודל שאוגדו לכדי ספר ועוסק בעיקר בשאלה של מה זה להיות אישה בתרבות ה"סחר" שקיימת כיום בתעשייה ונותן נקודת מבט כנה וחריפה על מיניות, פמיניזם וכוח, כשהוא מוכרז על ידי גופי תקשורת שונים לספר "הכי טוב של סתיו 2021". לרגל היציאה הרשמית נחגגת השקת הספר בנקודות שונות, אחת מהן הייתה בסוף השבוע האחרון בחנות הסוהו החדשה של המותג טורי ברץ', שם הציגה אמרטה את מסעה מילדה לאימא צעירה מול קהל אינטימי של חברים ומעריצים.

הדבר הנוסף שהציגה היה טוטאל לוק מהפנט מבית הבוטיק המארח - חולצת ג'רזי חצי שקופה בצבע חום שוקולד שחושפת חזיית קאפים חומה וחוברת לחצאית קפלים באורך מקסי בצבע צהוב בננה. השילוב בין שני הפיסים שעתידים לצאת בקולקציית אביב-קיץ 2022 של טורי ברץ', כל כך מדוקדק שלרגע מצליח לבלבל ולהיראות כמו שמלה בשלמותה.

את לוק השוקו-בננה השיקי שיצרה, השלימה עם זוג מגפי בננה מעור רך (598 דולר ומגיע גם בצבע קאמל של טורי ברץ' גם כן) שהסתתרו תחת החצאית הארוכה ומתוכה בצבצה קידומת מרובעת ועדינה ועקב עור גבוה בצבע כהה. מדובר במגפיים גבוהים עד מתחת לברכיים והשוס הוא שהצללית של החצאית אפשרה לראות את גובה המגפיים המחמיא מבעד לבד המתנופף. בגזרת האקססוריז הוסיפה זוג עגילי חישוק זהובים ותיק רצועה מצטלב בצבע בננה מבית המותג.

עוד בוואלה!

בוקס בבטן: התמונה של אמילי רטאייקאוסקי עיצבנה את העוקבים

לכתבה המלאה

במהלך ההשקה המושקעת ומלאת הסטייל ששרר בבוטיק החדש ולפני דיון פאנל בו נכחה אמרטה והסופרת ליסה טדאו, המשתתפים יכלו לרכוש את קולקציית הסתיו של ברץ' שהונחה על מדפי ראטן ממוסגרים זהב ונראה שהמראה של הדוגמנית והסופרת הטרייה מצא חן בעיניי העוקבות המסורות של המותג, כשרבותהתעניינו בפריטים שלבשה - שכרגע כמובן עוד לא יצאו למכירה באונליין. בשנה האחרונה נחשפנו לשילובי צבעים רדיקלים בתחזיות הטרנדים אבל נראה שהטעם הביתי והמוכר של יצירת לוק המוביל לתוצאה שוקולדית משולבת בננה מעודנת לגמרי גורם לנו להרגיש בנוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully