וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרה למהדרין: הכול על חתונת החוף המטריפה של לורן פרז

רעיה קורצר

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 14:04

לורן פרז, משפיענית רשת יהודיה מצליחה והבסטי של כל היפות והנכונות התחתנה, ואור הזרקורים כמעט ונלקח ממנה תודות לחברה "הטובה" - קנדל ג'נר. אנחנו כאן כדי להשיב את הסדר ולתת פוקוס לכלה המשגעת הזו

אם את חלק מה"סקוואד" הכי מוכר בהוליוווד - כנראה שעשית משהו נכון, ואם כולם מדברים על החתונה שלך, אז כנראה שהחברה הכי טובה שלך קנדל ג'נר גנבה לך את הפוקוס עם שמלה שמשחקת עם הגבולות, ושלא נאמר - קורעת אותם לגזרים (תיאור מדויק של השמלה של ג'נר). אז אנחנו כאן כדי להחזיר את מה שנלקח, ובמקרה הזה - את אור הזרקורים לכלה לורן פרז, כי מגיע לה, וגם כי היא אחת משלנו.

פרז, למי שלא מכיר, היא כוכבת אינסטגרם ומשפיענית רשת יהודיה, שמתחזקת חשבון מצליח (4O2K) וחברות אמיצה עם היפות והנכונות. החתונה של פרז נערכה במיאמי ביץ', באחד מהחופים המבודדים הפונים אל האוקיינוס האינסופי, שם היא צעדה יחפה אל החופה לצד בן זוגה, איש העסקים היהודי דיוויד וולצר, שאותו הכירה בניו יורק אי שם ב-2014. וולצר שלף טבעת מרשימה בחדר מבודד בבית מלון ניו-יורקי קצת לפני הקורונה, ואת הארגונים הם העבירו בצל המגפה והסגרים.

סוף טוב - הכול טוב, שכן מיד אחרי כניסת ההקלות לתוקף, החתונה הופקה ב"פול פאוור" על יד אחותו של דייויד - מרדית' פאלק, הכול כמובן בהתאם לחלומות של פרז. עם מה בכל זאת הכלה התקשתה במעט? בחירת שמלת הכלה. שמלת הכלה של פרז עוצבה על ידי ורה וונג, כאשר אל החיפושים היא הגיעה "קלולסית" למדי. השמלה הנבחרת הייתה מהזן הנסיכותי - עם מחשוף סטרפלס יפה ומחמיא, נטולת התחכמויות ואלמנטים, כשלחופה התווסף חלק עליון שקוף עם שרוולים ועיטורי פרחים, מראה שאותו הטיבה הכלה לתאר בראיון למגזין VOUGE: "שמלה שאלבש, לא כזו שתלבש אותי".

הלוק הכלתי הושלם עם גלאם טבעי, בחסות מארי פיליפס, מאפרת הבית של ג'ניפר לופז, היילי ביבר, הקרדשיאנס ושות', כאשר מינון ה"בלינג" המדויק הוענק על ידי שרשרת עדינה ועגילים של ג'קלין איצ'י. מתחת לשמלה בצבצו להן נעלי פלטפורמה של איב סן-לורן שאתגרו את כוח הכבידה. כנראה שפרז לא התכוונה לשחק עם המזל, ובשלב החופה היא ויתרה עליהם וצעדה יחפה. וולצר מצדו לבש חליפה קלאסית ושחורה של פראדה, כאשר הבזק הצבע היחיד בה היה הפרח שהוצמד לכיס החליפה.

ברור שהשורשים היהודים של השניים נכנסו אל התמונה ולורן ודיוויד בחרו להינשא בחתונה כשרה למהדרין עם כל העזרים הנלווים - רב, כתובה, טלית וכוס, ואחרי שהאחרונה התנפצה לרסיסים, המסיבה התגלגלה אל הלוקיישן הבא - מלון סטאי הסמוך. בחלק הזה של האירוע, לורן החליפה לשמלה קצרה וקולעת של ויויאן ווסטווד, עם בחירה לא שגרתית בגזרת ההנעלה - אייר פורס של NIKE.

מחפשות השראות לשמלות כלה? לחצו כאן.

עוד בוואלה!

יורשת הנפט המיליארדרית התחתנה בשמלת מראות מטריפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully