וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה לשופינג בחנוכה: אירוע וינטג' גדול ראשון מסוגו

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 12:28

היום ומחר יתקיים בתל אביב אירוע מכירה מיוחד ומתחשב בסביבה ראשון מסוגו, אליו יתקבצו 14 חנויות ואספנים מרחבי הארץ שיציעו מרכולתן הווינטג'אית. יד שנייה אגב מחוץ לתחום - הנה מה שכן מצפה לנו במכירה הגדולה

תיק וינטג' של פראדה

אלעד הופמן, כמעט בן 31, הוא חיפאי במקור שחי את המהות התל אביבית במלוא הדרה ומתגאה בהיותו בעל סטייל תיאטרלי גדול מהחיים. הוא מעולם לא למד סטיילינג בצורה מקצועית אבל בזכות כשרון טבעי ועין טובה התקדם להיות מעצב חלונות ראווה ברזילי, וכיום מעביר סיורי וינטג' לפרנסתו ולמנגינת ליבו בעיקר כי הוא הכי נהנה להלביש נשים, לגרום להן לחייך ולהרגיש טוב בבגד.

מתי התאהבת באופנה בכלל ובווינטג' בפרט?
"מילדות רציתי ואהבתי אופנה, אבל חסרו לי האמצעים וגם אימא שלי תמיד הסתכלה על אופנה כמשהו שולי ולא חשוב, על אחת כמה וכמה בכל הקשור ליד שנייה ווינטג', היא לא הבינה את זה. את ההשראה והפאשן לאופנה שאבתי בעיקר ממגזינים, ולעולם הווינטג' נחשפתי בצעירותי בכלל בזכות חברה טובה, שהיא שחקנית וכותבת. לא אשכח שישבנו על המיטה שלה, עלעלתי במגזין שהעניקה לי והתעכבתי דקות ארוכות על דף ספציפי עם צילום מהפקה וינטג'ית כי פשוט הייתי מהופנט ולא יכולתי להתקדם הלאה. גרתי באותה תקופה מעל חנות וינטג' והפריט הראשון שקניתי מהז'אנר היה בגד יד שנייה של זארה, רק שאותה חברה דאגה לציין שהמטרה היא לא לקנות פריט יד שנייה שהרגע היה בחנות רשת מהירה או בסייל, אלא לחפש את הווינטג' האמיתי בן 25+ שנים. היא בעצם הכניסה אותי לזה".

אלעד הופמן. צילום פרטי,
אלעד הופמן - "כשאני קונה וינטג' אני יודע שאני קונה איכות, ואפילו פיסת היסטוריה לפעמים"/צילום פרטי

"כשאני קונה וינטג' אני יודע שאני קונה איכות, ואפילו פיסת היסטוריה לפעמים", מוסיף הופמן, "לא פלא שנהרו למכירה בחיפה לא מזמן של אוספים מארונה הפרטי של רות דיין ז"ל, כולנו רוצים חלק מזה. אני רוצה להראות כמה זה אופנה, זה לא רק אקולוגיה. נכון שהתוצאה היא קנייה עם אג'נדה ירוקה אבל לא רק בגלל זה אנחנו קונים וינטג', שאגב יכול לעלות כמו פריט חדש או יותר. אני חושב שכל דבר טרנדי ושאוהבים אפשר גם למצוא בחנויות וינטג' ויד שניה".

אתה בכלל רוכש בגדים "חדשים" או צורך אופנה מהירה?
"בעיקר תחתונים, גרביים ונעליים כי יש לי עניינים עם כף הרגל. אבל כיום 90% מהארון שלי זה וינטג', ובכל זאת אפילו אני צריך עוד לדייק כי לאחרונה הבנתי שיש לי כמויות מסחריות של בגדים והחלטתי בו במקום שזה הזמן להיפרד מחלק".

וינטג', מכירה. אלעד הופמן,
יהיו גם פאייטים! רק וינטג', בלי יד שנייה/אלעד הופמן

באיזו מתכונת מתקיימים הסיורים שלך?
"לפני שנה וחצי יצרתי את הסיורים האלה כי הבנתי שעולם הווינטג' כלל לא נגיש. אני בן אדם של אנשים ואנחנו עושים פאן בסיורים, אבל מעבר למה שאני מלמד מבחינת מושגים ותקופות ומעבר לחוויית השופינג הכיפית, המטרה היא בסוף לדייק. חשוב לי להנגיש, וכן, אפילו קצת לנפץ את אימרות הסטיילינג הכוללניות שכל כך התרגלנו לשמוע. למשל שגיזרה או צבע כזה או אחר לא מתאימים לנשים מסוימות. די עם זה, כולן יכולות ללבוש הכול אם הן רק מרגישות עם זה מספיק בטוח. בשורה התחתונה הכל זה ענין של איך משלבים".

עוד בוואלה!

לראשונה: מכירת פריטים בלעדיים מארונה של רות דיין

לכתבה המלאה

שמלה מליין הכאפיות של רקמה

מה שונה באירוע הזה משווקי ואירועי מכירות וינטג' או יד שנייה שמתקיימים במחוזותינו?
"האירוע שאני מרים הוא כל כולו על טהרת הווינטג', לעומת שווקים וירידי מכירות אחרים שיש בהם גם הרבה יד שנייה. אני באמת רוצה להביא איכות מעל הכול. הבשורה הגדולה היא שהמשתתפים באירוע יזכו לראות ולמדוד בגדים ופריטים רבים של 14 חנויות וינטג' אותנטי שמגיעות מכל הארץ - מטבריה, מירושלים, מחיפה, מאשקלון ועוד. אנשים לא יודעים שכמעט בכל מקום אפשר למצוא וינטג' אם רק פתוחים לזה ומחפשים. וינטג' ואופנה ייחודית קיימים לא רק בתל אביב".

אין שום גוף או גורם שמשקיע באירוע, הופמן הבין תוך כדי תנועה שהוא צריך לעשות את זה בעצמו. ברמת הליקוט ובחירת החנויות והאספנים שייקחו חלק באירוע, בראש ובראשונה היה לו חשוב שאלה יהיו מקומות שהוא אישית נהנה לרכוש מהם, שיש להם גישה טובה ללקוחות, אספנים משובחים עם מחירים מספיק נגישים. את חלקם היה לו קל לגייס, "ומי שהייתי צריך לרדוף אחריו פשוט ויתרתי עליו" - הוא מכריז.

ז'קט של איב סן לורן שיימכר באירוע

אז מה בדיוק מצפה לנו באירוע Vintage Me Up?
"טווח המחירים יהיה מגוון ונוח, וכל אחת ואחד יוכלו למצוא מה שמתאים להם לכיס. ככל שנלך יותר אחורה בשנת הייצור כך מרבית הסיכויים שהבגד יתומחר גבוה יותר, או אם מדובר בבית אופנה ישראלי מיתולוגי או מותג-על נחשק. אך מרבית מרביתם של הפריטים שיוצעו למכירה באירוע יהיו נגישים. יהיו בגדי נשים וגברים, משנות ה-70 עד 90 ובשלל סגנונות, וכן גם אופנה גבוהה כמו משכית. מעבר לאופנה, כל האירוע יהיה בוויב של פעם החל מהעיצוב של הלוקיישן שאת כל פריטי האספנות להלבשת חללים שיוצגו במקום על ידי קזדור ניתן יהיה גם לרכוש ודרך הדי ג'יי שיצר פלייליסט תקופתי מושלם".

מתי: 02-03/12 (חופשת חנוכה)
חמישי: 12:00-18:00 | שישי: 11:00-17:00
איפה: בר הנסיך, נחלת בנימין 18 תל אביב
טווח מחירים: 50 עד 250 שקלים, ופיסים מיוחדים מ-500 עד 1,000 שקלים
עלות כניסה לאירוע: 15 ש"ח + מתנה תיק אקולוגי אקסקלוסיבי של אלעד הופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully