וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווה לונגוריה, הרבה זמן לא ראינו מכנסיים כאלו גרועים

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 7:27

כוכבת "עקרות בית נואשות" לשעבר השיקה במיאמי מותג טקילה חדש ולערב על הבר לבשה טוטאל לוק שחור מעניין. החלק העליון - מצוין, למטה - תקלה חמורה

אוה לנגוריה. GettyImages
זה נראה טוב, אבל זה מאוד מתעתע כל הלוק הזה/GettyImages

חברת הקאסט לשעבר של "עקרות בית נואשות" אווה לונגוריה (46), ידועה אולי הכי הרבה בשל תפקידה בסדרה שהפכה את תהילת המסך הקטן לקריירה רב מגדרית. היא הספיקה לפתוח חברות הפקות, עיצבה קו בגדים משלה, כתבה ספר בישול ועכשיו הגיעה לחלק התוסס בחייה והוציאה מותג טקילה בבעלותה והלכה בעקבות הטרנד על הבר של כוכבי הוליווד שכבר מספיקים ליהנות מתוצאות רווחיות בזכות הטקילה שבבעלותם, ביניהם קנדל ג'נר וג'ורג' קלוני (שתכלס גם אם יוציא פטל על שמו זה יתפוס).

ערב השקת הטקילה החדשה "קאסה דל סול" במיאמי, חייב את השחקנית המארחת לתת שואו של ברמנית לאורחים והתייצבה עם לוק מחסל, וכשאנחנו כותבות מחסל אנחנו מתכוונות במובן המבאס של המילה.

אוה לנגוריה. GettyImages
פלג גוף עליון מושלם, למטה - שלא נדע/GettyImages

אווה הלכה על טוטאל לוק שחור ומפתיע שהיא בעצמה הגדירה אותו בפיד שלה: "מכנסיים הם אופציה". ואכן כך, התערבבה בין האורחים (ביניהם סרינה וויליאמס) בפיס מתוך קולקציית סתיו-חורף 2021-22 של המעצב הלבנוני ג'ורג' צ'אקרה שנתן תחושה כאילו לונגוריה לא לובשת כלום מלבד בגד גוף קטנטן וצמוד. צמוד מאוד.


בלייזר ארוך וקלאסי על מה שנראה כמו בגד גוף צמוד בחלק העליון ונשפך למכנסיים שחורים שקופים שכיסו את אזור הירכיים עד החלק התחתון של הרגליים, שם העיצוב הפך למפוספס ומלא בפאייטים. החושניות והדרמטיות הנראית לעין המאפיינת גם את המעצב הלבנוני הורגשה בזכות הטול השקוף אבל משהו שם לא הסתדר. התקלה הכי חמורה הייתה התפר החובבני שבצבץ מאזור המפשעה, ספק מכוון, ספק מבולבל.

שאר הלוק התמקד בנגיעות סולידיות יותר, הסטייליסטית של לונגוריה שרלין רוקסבורו בחרה לשלב עם תלבושת טרום הכריסמס תספורת קארה מדויקת להפליא, כזו שגרמה לנו נחת והשכיחה מאיתנו לרגע את צרת התפר הזדוני המבצבץ. כיאה לאחת הפרזנטוריות הבולטות של מותג השיער לוריאל פריז, שיערה הברונטי של לונגוריה זהר על תסרוקת קארה סובייטית ללא רבב, חלקה עם קצוות מיושרים בצורה מושלמת.

עוד בוואלה!

תרימי: הרגע המביך של המלכה לטיסיה

לכתבה המלאה
אוה לנגוריה. GettyImages
העיקר הקארה מותק. שגרירה של שמפו, בכל זאת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully