וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרו לי שילדה מפונקת שכל היום מסתובבת בקניונים לא תשרוד"

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 11:40

היא עובדת עם איש המקצוע הכי חם בתעשייה, מלבישה את עומר אדם, חברה של בר רפאלי, אתי קובו ושות', מגיעה ממשפחה סופר מבוססת אבל כשאבא אמר לה "יאללה, להתחיל לעבוד" - היא קפצה למים. אור לוזון היא האיט גירל המקומית שפשוט אסור לכם לפספס

אור לוזון. אינסטגרם רשמי אור לוזון, צילום מסך
לא מפספסת אף פריט רותח. אור לוזון ב-Khaite NY/צילום מסך, אינסטגרם רשמי אור לוזון

כבר תקופה ארוכה שאנחנו חברות שקטות בקהילת העוקבות של ה'איט גירל' המקומית אור לוזון. לוזון בת ה-27, ביתו של איש העסקים ובן זוגה של אירית רחמים עמוס לוזון, היא הסטייליסטית הצמודה של עומר אדם ואושיה בפני עצמה עם חשבון אינסטגרם המונה 54K אנשים שלחצו follow, מהם מעל 20K שנוספו רק בחצי השנה האחרונה. עשרות הסטוריז שליוו את חגיגות יום ההולדת שלה בוויקנד האחרון לא הותירו לסקרנות שלנו שום מקום לספק - מדובר בבחורה שפשוט חייבים להכיר.

היומיום של אור גרסת האינסטגרם נע בין טיולים מסביב לעולם במטוסים פרטיים לבין בילויים עם חברות מפורסמות כמו אדל בספלוב, קים אדרי, נועה בני ואן זיוי לצד תיוגים המעידים על מלתחה מטורפת: שאנל, בוטגה, דיור, בלנסיאגה, אוף ווייט, איזבל מארה, קייטי, אירו וג'ימי צ'ו. בין המגיבות לפוסטים שלה ניתן למצוא את בר רפאלי, אופירה אסייג, בר זומר, אתי קובו, מיקי בוגנים ויעל שלביה. בקיצור, הבחורה מקושרת, אהובה ולוהטת. תפסנו אותה לשיחה כדי להבין מהי גרסת המציאות ועד כמה גדול הפער בינה לבין חיי הזוהר שנדמים מבעד למותגים הנחשקים והיקרים שנלבשים בגיחות לדובאי, מיקונוס, פריז, לונדון, ניו יורק ומיאמי.

אור לוזון. אינסטגרם רשמי אור לוזון, צילום מסך
מקושרת, אהובה ולוהטת - אור לוזון בשמלת קולר של סן לורן מאמור כיכר המדינה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי אור לוזון

אור, איפה אנחנו תופסות אותך?
"וואו, אני בטירוף, כל החדר שלי מלא בבגדים לעומר אדם, זה כמויות בלתי נתפסות, כבר עשרה ימים עומר מופיע כל יום והוא מחליף שלושה לוקים בכל הופעה. זה מטורף, אני עוד מעט נוסעת אליו למדידות עבור ההופעה של הערב".

אמרת החדר, את גרה עם ההורים?
"כן, אני עדיין בבית של אימא בפתח תקווה, פה גדלתי. אבא גר בארסוף".

איך הגעת לסטיילינג?
"עשיתי תואר ראשון במנהל עסקים ובמימון בבינתחומי ולקראת סוף התואר הבנתי שמה שהכי בא לי זה לעבוד בתור קניינית בפקטורי 54. פניתי לסיימון אלמלם שהוא הקניין הראשי שלהם והוא אמר שאין משרת קניינות פנויה אבל הציע שאעבוד אצלו בתור אסיסטנטית, לא לפני שדאג להבהיר לי שזו עבודה קשה ושהוא לא בטוח שילדה מפונקת בת 23 שלא עבדה יום בחייה ורק מסתובבת בקניונים תשרוד יותר מכמה ימים. ואז התחלתי לעבוד איתו בסטיילינג ובימי צילום ואכן ההתחלה הייתה קשה".

אור לוזון. אינסטגרם רשמי אור לוזון, צילום מסך
"אבא שלי אמר לי 'יאללה להתחיל לעבוד' וקפצתי למים"/צילום מסך, אינסטגרם רשמי אור לוזון

"זה היה נראה כל כך זוהר להלביש את בר רפאלי ובפועל זו אחריות עצומה", היא מוסיפה, "שעות לא שעות, לפעמים בלילה, וצריך להיות 100 אחוז כל הזמן. זו לא עבודה משרדית של שמונה עד חמש, צריך להיות זמינה תמיד, מפוקסת ולהבין במה שאת עושה, וכמובן לספק את הסחורה. לא עבדתי בכלל לפני ומוסר עבודה לא ידעתי מה הוא, אבל אבא שלי אמר לי - 'יאללה להתחיל לעבוד' וקפצתי למים. היום אני כבר חמש שנים עם סיימון, יש בינינו אהבה קשה. בכל ההפקות שסיימון מצלם לפקטורי אני על הסטיילינג ואני גם מנהלת את עמוד האינסטגרם של אמור".

ואיך הגעת לעבוד עם עומר?
"סיימון עשה לו סטיילינג לקמפיין משקפי שמש שגם רוסלנה הצטלמה, ואני כמובן צמודה לסיימון. הקשר בין עומר לסיימון נהיה קבוע והפך לאינטנסיבי מאוד. סיימון ממש עסוק ולאט לאט הוא לימד אותי והעביר לי את המושכות. עומר זה המון עבודה, בניגוד לבר למשל, צריך הרבה זמן בשבילו, הופעות, קליפים, פרסומות. בעיקר מלא מלא הופעות. הייתי איתו שלושה שבועות בדובאי כשסיימון בשלט רחוק ועכשיו בהופעות של הנקסט אני איתו לבד".

בתור אחת שיש לה מלתחה מטורפת ומלאה בפיסים, על איזה פריט את חמה עכשיו?
"הייתי חמה המון זמן על התיק ספגטי חמאה של בוטגה" (2,615$ וסולד אאוט בעולם, 8,990 שקלים בפקטורי 54) "עומר קנה לי אותו ליום הולדת, אז אין לי כרגע משהו חדש".

תיק הספגטי המדובר

הוא שאל אותך מה לקנות? איך הוא ידע?
"הוא פשוט קלע בול, לדעתי הייתה התייעצות עם סיימון אבל הוא מכחיש. זה תיק מושלם. לא היה לי מושג שהוא קונה לי, זה צבע שהייתי צריכה. יש לי מלא תיקים אבל זה באמת משהו שאין דומה לו. הייתי בחודש שעבר בלונדון וקניתי תיק ומגפיים של שאנל מבד ג'ינס. אין לי דחיית סיפוקים, אני כל הזמן באמור ובפקטורי ואני רואה את הפריטים עוד לפני שהם עולים לאתר, בזמן הצילומים, אז אני יודעת מה בא לי. מצד שני אני לא משתגעת ואני קונה רק דברים שאני יודעת שאני ממש אשתמש בהם. אם קניתי תיק אז אני אחרוש עליו כל יום. אם אני קונה שמלה יקרה אז אני אלבש אותה כמה פעמים. אני ממחזרת מלא. אני לא אוציא כסף על פריט יקר שסתם יהיה בארון. גם המגף של שאנל הוא פרקטי ונוח. חוץ מזה הארון שלי פתוח תמיד לחברות ואני הכי שמחה שכמה שיותר נהנים מפריט שלי. כל דבר יקר שאני קונה אני מתייעצת עם סיימון לפני. גם לגבי כל הלוקים של היומולדת - בגדול כל החיים שלי זה סיימון ועומר".

אור לוזון. אינסטגרם רשמי אור לוזון, צילום מסך
"כל דבר יקר שאני קונה אני מתייעצת עם סיימון לפני"/צילום מסך, אינסטגרם רשמי אור לוזון

מה התמהיל שלך לסטייל מנצח?
גינס, טי-שירט, תיק שווה ונעל שווה. לוק שאני עושה אותו יום וערב. נניח טי-שירט או טופ שחושפים טיפה בטן עם ג'ינס גבוה. ביום אלבש את זה עם סניקרס ותיק שווה, בערב עם עקבים וטרנץ' של ברברי מעל. לא אוהבת שיראה מתאמץ".

בעצם אז צריך מלא כסף בשביל להתלבש בסטייל.
"הכי לא, כסף לא קונה סטייל. אני גם מוצאת דברים בקסטרו ובאייץ' אנד אם. נכון שאני בוחרת להתלבש יקר כי אני יכולה. באופן אישי אעדיף לרכוש טי-שירט בארבע מאות שקל ושהיא לא תאבד צורה ותתפורר אחרי כמה כביסות. אולסטאר שחורות גבוהות זה פריט חרישות שהוא לא יקר, יש לי גם ג'ינסים מושלמים מזארה. ביומיום אני מתלבשת פשוט ועכשיו כל הטי-שירטס שלי ממעצבת ישראלית בשם שרית שיש לה את S.basic. תקני אותם ואת תברכי אותי. יש לי בכל הצבעים וגם קניתי לבר והיא מאוד אוהבת. הן פשוט איכותיות והצבעים מושלמים. הבד דק ואיכותי, אני שנה ומשהו מזמינה ממנה, הן עוברות כביסות מעולה והמשלוח מגיע תוך יום. גיליתי אותה באינסטה, ניסיתי והיה מושלם. מאז אנחנו בסיפור אהבה".

אור לוזון. אינסטגרם רשמי אור לוזון, צילום מסך
"אם אני חושפת בטן אז אני לא אחשוף רגליים, צריך לדעת לשמור על הקונטרסט"/צילום מסך, אינסטגרם רשמי אור לוזון

לפי הפיד שלך את אחת שלא מפחדת ממחשופים. איך יודעים מתי עובר הגבול בין שיק לשוק?
"אם אני חושפת בטן אז אני לא אחשוף רגליים, צריך לדעת לשמור על הקונטרסט. למשל ז'קט מחויט שחור עם טופ תחרה שחורה מתחת. אני לא אלך עם הטופ לבד. תמיד להשאיר מקום לדמיון".

פריט אחד שאמרת לא מעניין אותי מה המחיר - זה אצלי בארון!
"שמלת מיני פאייטים א-סימטרית שראיתי לפני שנה בתצוגה של איזבל מארה, מהקולקציה של הקיץ האחרון. ישר אמרתי לסיימון שאני חייבת אותה, וכשהיא הגיעה לארץ שמו לי אותה בצד וישר קניתי. לבשתי אותה פעם אחת בינתיים".

אור לוזון. אינסטגרם רשמי אור לוזון, צילום מסך
חשקה ורכשה - שמלת מיני פאייטים א-סימטרית של איזבל מארה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי אור לוזון

מתי הבנת שהחיבור שלך לאופנה הוא משהו שתעשי ממנו קריירה?
"כשהייתי בצבא עשיתי את כל הקורסים של הלימודי חוץ בשנקר. איור, תדמיתנות, סטיילינג".

אז למה מנהל עסקים ולא עיצוב אופנה?
"רציתי להתחבר לאבא, די מהר הבנתי שהתחום לא מעניין אותי. סיימתי את התואר כי אני אחת שלא נוטשת באמצע".

חוץ מהתיק של בוטגה שקיבלת מעומר אדם, ראינו בסטורי שלך שקיבלת עוד מתנות שוות ליום הולדת.
"וואו, קיבלתי כמויות של מתנות ויהלומים ותכשיטים ואפילו חדר במלון. בחיים לא היה לי דבר כזה, אני עדיין בהיי. אני חברה טוטאלית וטובה וככה נראים הקשרים האישיים שלי, כולם רצו לשמח אותי כי מי שאני אוהבת אני רוצה לתת לו הכול וזה הדדי. בינתיים יש לי 60,000 צפיות על הסטורי מסופ"ש היומולדת. זה מטורף".

עוד בוואלה!

נסיכת דיסני החדשה: הכירו את הכוכבת היפהפייה שתשחק את שלגיה

לכתבה המלאה

גם אנחנו צפינו והתקשרנו אליך ישר אחרי. איך תסבירי את הפופולריות?
"זה בגלל שאני מוכרת אמת ולא עושה שת"פים עם שמפו. כשאני רואה אחרות מעלות שיתופי פעולה כאלה אני ישר יודעת שהיא קיבלה כסף. אצלי גם שקניתי במחיר מלא אני מתייגת כי אני חושבת שהמוצר טוב. אני לא מתייגת כי קיבלתי כסף על פריט. אני מעלה מה שבא לי בלי לחשוב, ולפעמים יש גם תגובות לא טובות".

כמו מה למשל?
"בשנה וחצי האחרונות אני באורח חיים בריא, ירדתי 20 קילו. לפעמים אני מעדיפה לא לאכול בערב, אבל בגדול התהליך נעשה בליווי תזונאית ואני אוכלת נכון ובריא, כשפעם בשבוע אני אוכלת מה שבא לי. ואני גם עושה ספורט כל יום, 7 ימים בשבוע. לפעמים נראה לאנשים שאני אנורקסית ואלו התגובות הפחות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully