וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה ג'סיקה פרקר היממה בפרימיירה - אבל הבסטי גנבה לה את ההצגה

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 14:04

עונת הקאמבק של "סקס והעיר הגדולה" סוף סוף עולה לאוויר ולפרימיירה הנוצצת בניו יורק הגיעו שרה ג'סיקה פרקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דיוויס בלוקים מבטיחים. אז מה מצפה לכם בפרק הבכורה? ומי באמת הפתיעה בענק על השטיח האדום?

סקס והעיר הגדולה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
"פשוט ככה" - שרה ג'סיקה פרקר בפרימיירה הכי מדוברת של השנה/GettyImages

17 שנים אחרי שירדה מהמסכים, העונה החדשה של "סקס והעיר הגדולה" האייקונית חוזרת למסכים, וזה בא בדיוק בזמן. "פשוט ככה - סקס העיר הגדולה, פרק חדש מתחיל" שודרה אמש (רביעי) שעון ניו יורק במוזיאון המומה בכיכובן של שרה ג'סיקה פרקר, קריסטין דיוויס וסינתיה ניקסון אשר יתרוצצו שיקיות על עקבים החל מהיום אצלנו במסך בסלון, רק שהפעם הן בשנות החמישים לחייהן. לפרימיירה הכה מצופה (אך בלי קים קטרל) התייצבו כוכבי הסדרה המחודשת ולא אכזבו עם הופעות מרשימות על השטיח האדום, בעיקר שלושת כוכבות הסדרה המקורית.

סקס והעיר הגדולה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
גולגול מהודק שנותן כבר דרור לשיער המאפיר ושמלה משגעת של אוסקר דה לה רנטה/GettyImages

הכוכבת הראשית, שרה ג'סיקה פרקר בת ה-56, זוכת פרס האמי וגלובוס הזהב, עשתה הומאז' לדמותה בסדרה ולבשה אוסקר דה לה רנטה, המעצב האהוב על האלטר אגו שלה - קארי בראדשו. בשמלת מחוך אפורה עם טול מלא משולב בגוון פודרה ושכמיה תואמת משיפון, שניהם ברקמה ואבנים, ג'סיקה פרקר נראתה נסיכותית משהו, אך קלילה במידה עם וויב אפ-טאוני שלא לוקחת עצמה ברצינות יתירה, בדיוק כפי שהדמות שלה אוהבת. את הלוק חתמה הסטייליסטית מולי רוג'רס עם שיער אסוף לכדי באן קלאסי, איפור מוקפד שעדיין מראה את סימני הגיל שג'סיקה פרקר נושאת בגאון (ובצדק), ועם סטילטו בסאטן ורוד של מותג הנעליים SJP של פרקר עצמה.

שרה ג'סיקה פרקר, קים קטרל. GettyImages
אין סמנתה העונה, וחבל. ג'סיקה וקים קטרל בימים יפים יותר/GettyImages

סינתיה ניקסון

סינתיה ניקסון בת ה-55 (שמשחקת את מירנדה הובס), זוכת פרסי הטוני, האמי והגראמי, נראתה נפלא במונכרום כתום ניאוני מצוואר עד בהונות. השמלה המחויטת בסגנון מכופתרת עם צווארון אוברסייז בעיצוב כריסטופר ג'ון רוג'רס, ומגפוני שפיץ בצבע תואם, הייתה המראה האהוב עלינו מהערב הנוצץ והשיער המאפיר החמיא בטירוף ללוק הנועז.

סקס והעיר הגדולה, סינתיה ניקסון. GettyImages
הפתעת הערב - סינתיה ניקסון בלוק אורנג'דה של כריסטופר ג'ון רוג'רס/GettyImages

קריסטין דיוויס

קריסטין דיוויס בת ה-56 (שמשחקת את שרלוט יורק), עם מועמדות לפרס האמי ועוד, הלכה על שמלת ערב עם מחשוף סטרפלס בשייפ לב בגוון כחול עמוק של ג'ייסון וו, תיק קלאץ' תואם של טיילור אליס, והרבה עיטורי ראפלס על השמלה שלא חיבבנו, אבל אין מה לומר - הם דפנטלי שרלוט.

סקס והעיר הגדולה,קריסטין דיוויס. GettyImages
קלאסית והכי 'שרלוט'. קריסטין דיוויס בג'ייסון וו/GettyImages

אז מה מצפה לכם בפרק הבכורה?

נתחיל בכך שנרשמה אנחת רווחה. הגענו לפרימיירה של פרק הבכורה ששודר הבוקר (חמישי) בבית ליסין תל אביב, בשיתוף פקטורי 54 עם הוט, כדי לראות ממקור ראשון את האאוטפיטים שהרכיבה הסטייליסטית החדשה של הסדרה מולי רוג'רס, והנה מה שמצפה לכם מהשלישייה: סצינת הפתיחה מתרחשת כשהליידיז הבוגרות אך לוהטות מחכות שיושיבו אותן לדרינק במסעדה נחשבת, איך לא, ומנהלות שיחה ערה מעט נוירוטית בדיוק כפי שניתן לצפות מהן.

שרה ג'סיקה פרקר, סקס והעיר הגדולה. splash
קארי בראדשו בלוק כיפי במקסימום, מירנדה בשמלה עמוסה עד מאוד/splash

דמותה של קארי בלוק מיקס אנד מאץ' משובח - אוברול שמנת נשפך, ז'קט נפלא מעוטר פרחים, כשאת הלוק תיבלה רוג'רס עם כובע מעוטר נוצה אדומה מתוכשטת ושני תיקים בקרוס, שמיד נאמץ.

מירנדה הובס נותרה הנועזת בחבורה עם סטייל שהוא רק שלה, בשמלת כיסים צבעונית מפוספסת ועמוסה עד מאוד, אבל מה שחירב את האאוטפיט טוטאלית הן דווקא סנדלי הפלטפורמה המיושנות. שרלוט מאופקת אלגנטית ו'מעושרת' בחצאית קלוש לבנה בעלת מותן סופר גבוהה עם חגורה דקיקה, ששולבה עם טופ ורוד קורלי ושרוולים תפוחים.

קריסטין דיוויס. splash
מאחורי הקלעים - שרלוט שומרת על לוק ה'מעושרת'/splash

לוק נוסף של קארי שגרם לנו להשתאות בהערצה מול המסך הגדול כלל מכנסי חצאית שבע-שמיניות בכחול פטרול ותיק מיני בצבע תואם, עם טופ לבן ברכיסה א-סימטרית של כפתורי זהב, נעלי מנולו האייקוניות בכחול, מיקס שרשראות יהלומים ופנינים, וגולת הלוק - סיכת שושנה כחולה מדהימה וגדולה על דש הבלייזר הלבן.

ניצוץ ישראלי מרגש

בפרק המדובר שעולם שלם חיכה לו (עולם של פאשניסטות לפחות) קארי לובשת גם כפתן מרהיב באפור המשלב רקמה עם נוצות טווס בצבעוניות נפלאה, עבודת יד שארכה מעל 300 שעות של בית האופנה הישראלי משכית. השחקנית ידועה כחובבת המותג מאז ביקורה בחנות ביפו כשרכשה מספר פריטים, לאחר מכן נצפתה לובשת את מעיל מדבר המיתולוגי בביקור פרטי בדבלין ואף שמלת ערב של הליין הנגיש של משכית לפרמיירה של הארי פוטר בטיימס סקוור. בקרוב ג'סיקה פרקר תוכל פשוט לקפוץ לקפה עם המעצבת הראשית שרון טל, שכמובן נכחה בפרימיירה, בחנות הפופ-אפ של משכית בסוהו ניו יורק, ממש בצמידות לסלין, גוצ'י, מוסקינו, שאנל ועוד. בחברה טובה.

סקס והעיר הגדולה, שרה ג'סיקה פרקר, משכית. יח"צ,
והייתה גם נגיעה ישראלית מרגשת - שרה ג'סיקה פרקר במשכית לפרק הראשון/יח"צ
סקס והעיר הגדולה, שרה ג'סיקה פרקר, משכית. יח"צ,
פיס שלא רואים בכל יום - שמלת הנוצות של משכית בעיצובה של שרון טל/יח"צ

עוד בוואלה!

בימים כאלו לכולם מותר: גם שרה ג'סיקה פרקר עושה פדיחות

לכתבה המלאה
שרון טל, שרה ג'סיקה פרקר. באדיבות המצולמים
מתמנגלות. המעצבת שרון טל ושרה ג'סיקה פרקר בפרימיירה בניו יורק/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully