וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הסנדלים עם גרביים חוזרת - וככה עושים את זה שיק

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 9:26

מה שנחשב בעבר כשגיאה האופנתית הגדולה ביותר חוזר בכל צניחת טמפרטורות בשנים האחרונות ונחשב כיום פסגת הסטייל למתקדמות - הלא הוא טרנד סנדלי עקב שצוותו לגרביים. לא בטוחות איך לצלוח אותו? כך תגרמו לזה לעבוד

אביה מלכה. דנה קופל,
סנדלים עם גרביים - אביה מלכה בסנדלים של מנסור גבריאל/דנה קופל

החיבור בין כפכפים לגרביים הוא פיצוח שכבר מזמן רלוונטי, כזה שניחן בשילוב הקדוש בין נוחות לסטייל וגם הכי רלוונטי למזג האוויר המתעתע במחוזותינו בתקופה הזו. מאידך, הטוויסט של זיווג בין סנדלי עקב לבין גרביים כהשלמה לאאוטפיט מיוחד אומנם מייצר הופעה מעניינת על מסלולי התצוגה, אך זוהי מגמה חמקמקה שמעטות צולחות אותה במעבר מהמסלול אל הרחוב.

מה שמעודד הוא שאין דרך אחת לגרוב את זה נכון, אך הכרחי להצטייד בגרביים מגניבות ולעקוב אחר כמה טיפים ובראשם - הגובה כן קובע, שילוב מרקמים מומלץ, סט הוא לא מילה גסה, ושחור-לבן תמיד עובד. ככה פאשניסטות ואושיות אופנה עושות את זה שיק.

נתחיל בדוגמה מקומית מצטיינת - אביה מלכה שהגיעה לפרימיירת "סקס אנד דה סיטי" העונה החדשה בשיתוף פקטורי 54, עם לוק שמאוד מרפרר לקארי בימי הזוהר. סנדלים של מנסור גבריאל באדום, עם גרביים הנוטות לחרדל שהשתלבו מעולה עם מעיל הטרנץ' שלה וסריג הדב האייקוני של פולו ראלף לורן.

האיט גירל האיטלקייה גילדה אמברוסיו שותפה ומעצבת של מותג הנעליים הנחשק The Attico מדגימה איך עושים את הטרנד הכי נכון כשהיא משלבת גרבי אוברסייז צמריריות אפורות עם כפכפי עקב בסאטן ורוד מהמותג שלה. הסוד הוא בשילוב המרקמים ובעקב הצ'אנקי שמתכתב עם הווליום של הגרביים.

אמילי סינדלב שידועה בסגנון האקלקטי והקוורקי שלה היא קנדידטית מעולה ללכת עם הטרנד עד הסוף כמו שרק היא יודעת ומעזה. את סנדלי הפלטפורמה הכסופות מתוכשטות היא משלבת עם גרבי ברך 'ספורטיביות' מעוטרות אבנים. הקונטרסט המכופל והמשולש לחלוטין עובד פה, בייחוד כשכל הפריטים של אותו מותג ומאותה קולקציה. ואף מילה על השמלה המופלאה אך שקופה.

איימי סונג צירפה לסלינג-בק לבנות שפיציות של פראדה גרביים אפורות מכווצות בדיוק במידה - סגירה משובחת שחותמת את הטוטאל לוק הנוטף שיק בלתי מתאמץ שלה, והבלוגרית נטלי אוסמן מתרוצצת ברחובות מילאנו על פלטפורמות גבוהות על-חלל מזמש חום ג'וסי שחובקות גרביים שחורות - מה שלגמרי מקפיץ את הלוק המונוכרומטי שלה לנקסט לבל. האופציות הין אינסופיות, התוצאה היא מגניבה פלוס, אך נוסיף הערת אזהרה - הגבול בין מגניב לפאתט הוא דק מאוד.

עוד בוואלה!

זהירות: היסטריית נעלי השפיץ של סן לורן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully