וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: היסטריית נעלי השפיץ של סן לורן

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 10:20

הן נראו כבר על לא מעט פאשניסטות, האף המחודד שלהן גובל בסכנה, אבל הלוק היוקרתי שהן מעניקות הוא חד פעמי - פשוט אי אפשר להתעלם יותר מהנעליים החדשות של סן לורן

בפרק הראשון של "פשוט ככה", סדרת ההמשך של סקס והעיר, אנחנו מתוודעות לחדר הארונות הפסיכי של הדמות הראשית קארי בראדשו המגולמת בידי שרה ג'סיקה פרקר. זה קורה קצת אחרי הסצינה בה היא שואלת את מיסטר ביג ברצינות מהולה במבוכה האם הוא מאונן תוך שהיא מציגה אי נוחות שמתאימה יותר לשיח על סטיות קיצוניות בפורנהאב. טוב שהיא לא שאלה אותו האם הוא נוהג לחפוף את הראש מידי פעם.

ואם כבר סטייה קיצונית, אחת הידועות ביותר בהקשר של בראדשו היא האובססיה לנעלי מעצבים יקרות, עד כדי כך שבעונה הרביעית התסריטאים הקדישו פרק שלם לקו עלילה בו עומדים לפנות אותה מדירתה הצנועה במידה ולא תרכוש אותה, מה שגורם לה לתהות האם היה נחוץ לשים 40,000$ מהתקציב השנתי שלה על נעליים. הנעליים המזוהות ביותר עם קארי הן כמובן זוג עקבים מסאטן כחול בעיטור קריסטלים אותם היא נעלה בטקס נישואיה ב-2008 של מנולו בלאניק.

המנולו של קארי בראדשו

מה שאנחנו רוצות לומר בעצם, זה שיש נעליים שהן פשוט על-זמניות ותמיד רלוונטיות, כך שאפשר להיות בעלת אוסף נעליים משובח הנבנה בהקפדה לאורך שנים. אפשר להסתפק בזוג אחד מדויק בשנה או לרכוש בסייל, לחפש כאלו מעונות קודמות ואפשר גם לאתר בחנויות יד שנייה.

לאחרונה שמנו עין על כמה ורסיות מבטיחות מסדרת Vesper (3,190 שקלים בפקטורי 54) הרותחת של בית האופנה הצרפתי איב סן לורן, ואנחנו מתלבטות בין האופציה לסגור איתן את 2021, שהיא שנת הרכישות החכמות שלנו, או אולי לשמור אותן לצעד הראשון איתו נפסע אל תוך 2022.

עם צללית סירה נצחית שתמיד עובדת הכוללת אימום מחודד שמעוצב בקונספט 'קאפ טואו' קונטרסטי בשייפ מעויין, הדגם המושלם הזה מצליח להכניס בקלאסיקה השאנלית המוכרת את מנת הסקס אפיל שקצת נעדרת ממנה. האף המסוכן מגיע באופציות של כסוף או זהב, כשהנעל עצמה נעה בין שחור לאק, לבן, טוויד אדמדם או שחור וניתן לבחור בין סגירה מוחלטת בחלק האחורי לבין דגם אביבי יותר אשר נסגר מאחורה עם רצועה.

עוד בוואלה!

קיארה פראני הייתה רק ההתחלה - מה הסיפור של הג'ינס המוגזם הזה?

לכתבה המלאה

בפיד האינסטגרם ניתן לראות את הפופולריות של תופעת ה-Vesper במינון גבוה המעיד על ההתלהבות הגלובלית. מה שעוד בולט הוא אופן הצילום שחוזר על עצמו - פחות על כפות רגליים ויותר סולו, משל מדובר ביצירה ארכיטקטונית מפוסלת. מעבר לטרנדיות העכשווית די ברור לנו מבחינה רציונלית שכל עוד נהיה מסוגלות לדהור על עקבי סטילטו בגובה 9 סנטימטרים, הנעליים האלו יהיו פיס משדרג להופעות ערב רבות.

  • עוד באותו נושא:
  • סן לורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully