וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא דייקתן בצבע של המייק-אפ? הטריק הזה ישדרג את התוצאה

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 8:45

נשים רבות סובלות מחוסר התאמה כשהן מורחות את המייק-אפ על הפנים. זה נכון שיש היום מותגים שמצליחים להגיע לדיוק די מרשים, אבל טריק ויראלי בטיקטוק עם מוצר זול בטירוף נותן פתרון מדהים לגוון מושלם ומעניק גוון מאט - שימו לב

ההכרזה על פרישתה של אחת הבלוגריות המובילות ביותר בארץ, אשלי וקסמן בקשי שסוגרת מעגל אחרי עשור של פעילות אינטנסיבית בערוץ היוטיוב הרשמי, נפלה כרעם ביום בהיר על אלפי מתאפרות פנטיות. פעילות ארוכת שנים, כזו שפתחה כל דלת ושער אפשרי לעשרות יוטיובריות איפור וביוטי ישראליות. נכון להיום, במבט קצרצר לאחור, אפשר לסכם שהרשתות החברתיות הן אולי הדרך הטובה ביותר לגלות לצרכניות מה המוצר הבא שהן צריכות ואיך בדיוק לעשות בו שימוש - מגילאי העשרה ועד גיל הזהב.

פריצת הטיקטוק בהחלט שמה יד בכל הנוגע לטריקים ועצות מחוץ לקופסה בענייני ביוטי בכל הגוונים. השיטה החדשה של הטיקטוקריות הבולטות, מצטיירת כגילוי הבא בעולם הצבעוני של פלטות האיפור. הפעם, מדובר בשיפוץ בסיס המייק-אפ שלך בעזרת פיגמנט בגוון כחול שיעשה קסמים לעור הפנים.

המוצר המדובר

בקונוטציה ראשונית עולה דמותה של אווטאר אבל לא, אל חשש, אנחנו גם לא מעריצות גדולות. התכשיר הכחלחל והממכר הוא אחד מתוך סדרה שלמה של צבעים נוספים שנמכרת ב-10$ בלבד באתר המותג 'אל איי גירלז', כשלכל אחד יש השפעה אחרת על מראה הגלואו של עור הפנים.

בינתיים, נראה שהפיגמנט הכחול הוא זה שהכי התפשט בקרב הבלוגריות - אולי מהסיבה הפשוטה שתפקידו הוא לנטרל את תת הגוון הכתמתם במייק-אפ ולדייק את הצבע שיתאים לעור שלכן. בנוסף, הוא גם נותן מעין תחושה של מראה מאט יותר מאשר הלוק ה'זוהר' שחלק מהמייק-אפים מעניקים (כאלו שאנחנו אוהבות דווקא).

עוד בוואלה!

הרטינול הבא: הכירו את הצעקה האחרונה במוצרי טיפוח לפנים

לכתבה המלאה

תראו את ההבדל

שאר הסדרה, להבדיל מהכחול, דווקא מאירה בעזרת הגוון הלבן, הגוון הכתום נותן מראה חם יותר והצהוב, ה"גולדן" דווקא מקרין זוהר לבעלות עור רדום. המהפך של הטיפה הכחולה והקטנה לנטרול העור, הפכה את הסרטונים ברשת למסקרנים יותר ופחות מתישים. במיוחד כשרואים את ההשוואה בין מריחת מייק-אפ רגיל לבין מייק-אפ שנוספה אליו טיפת קסם צבעונית.

השימוש בו הוא נורא פשוט: לוקחים כמות מייק-אפ רצויה לפלטה נפרדת ועליה מטפטפים קצת מהמנטרל ומערבבים טוב טוב, כמעט כמו מתכון לעוגה בחושה לשבת. אחרי שערבבנו את היסודות עם מברשת האיפור עד לכיסוי אחיד, מתחיל שלב המריחה והספיגה בטפיחות עדינות על עור הפנים.

הטיפ אולי המומלץ ביותר שהרבה ירבו להתבלבל בו, הוא דווקא לקחת במקביל מייק-אפ בגימור דומה יחסית או קרוב למאט ככל שיהיה. הסוד הוא להשתמש באותו בסיס מרקמי, פשוט בגוון אחר, בגלל שהפיגמנט הכחול הוא מנטרל והופך את גוון העור לטבעי יותר ופחות זוהר.

אז אם בכל זאת, קראתן, יישמתן ונתקעתן עם סחורה שלא באה לכן טוב וכבר חודשים קבורה בתיק האיפור, זה הזמן חברות, לחגוג אותה ולהתחיל להשתולל. כאן השימוש בטריק החדש הופך כל שיבוש לטובה, לפעמים גם לכמעט מוצלח. אז אם חשבתן שקניתן תכשיר ביוטי שנראה כמו מאץ' מושלם לגוון העור שלכן, אבל בעצם יצא שזה נראה חמים וכהה, יש פתרון. כל מה שצריך לעשות זה להוסיף מנה קטנה של גוון הרויאל וליצור בסיס חדש עד שהשניים הופכים לאחד ומושלם.

מה מטרת כל צבע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully