וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי מגיע לנו: מארזים מפנקים לשנה החדשה

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 10:39

חדל התעסקות באומיקרון ותנו לנו לחיות קצת - מגיע לנו להתפנק בתוך כל התקופה המתישה הזו ואין כמו מארז מרים עמוס בכל טוב להעלאת המורל. קופסת ההפתעות של גילי אלגבי, קולקציית הסילבסטר של מאק וחגיגת דיסני שאסור לפספס - אלו המארזים שבאמת שווה להשקיע בהם

Gift box של גילי אלגבי X קאבר מי

מארזים לשנה החדשה, גילי אלגבי. יעל בונפיס,
המארז הכי מטריף שתוכלו לקנות לעצמכן/יעל בונפיס

לצד הקורונה שמלווה את שגרת החיים החליט המאפר המוביל ואיש הקריאייטיב גילי אלגבי להביא טעימה מחווית הבקסטייג' שלו לעוקבות הנאמנות. בקופסת ההפתעות הייחודית הזו (שתוכלו לגלות בדיוק מה יש בתוכה רק ברגע שהיא תנחת אצלכן בבית) יש לוק סילבסטר מושלם הכולל עשרות מוצרים לטיפוח הפנים, איפור, עיצוב השיער, פינוק לגוף (ספוילר - תגידו דולצ'ה) ואפילו תכשיט אחד של סאגא שעוצב במיוחד למארז הזה. לפנק, לפנק, לפנק.
כמה: 379 שקלים, עד גמר המלאי.
איפה: בבלעדיות באתר COVER ME.

הבלוקבאסטר של אסתי לאודר

מארזים לשנה החדשה, אסתי לאודר. אילוסטרציה,
לאן ממריאים מפה?/אילוסטרציה

מי האמין ש*גם* בסילבסטר 2022, בדיוק כמו בשנה שעברה, המזוודה היחידה שנשים עליה את היד תהיה הבלוקבאסטר של אסתי לאודר. התיק האדום הנצחי מיישר השנה קו עם מה שנכון לסביבה ועשוי מ-100% בד ממוחזר, פלוס תוספת משבצות ורודות וסרט ענק על הידית. כמו בכל מהדורה, גם השנה הוא מכיל ים של מוצרי איפור וטיפוח במחיר משתלם, שיכולים להתאים יופי לקנייה משותפת ושרינג: קרם לחות, מסיר איפור עיניים מצוין בגודל מלא, שתי פלטות לעיניים וללחיים עם מיליארד גוונים שיתאימו ממש לכל אחת, מסקרה, שלל שפתונים וגלוסים וכמובן סרום הדגל Advanced Night Repair בגודל מלא ובגודל קטנטן לנסיעות.
כמה: מוצרים בשווי 2,500 שקלים ב-549 שקלים.
איפה: להשיג באתר של אסתי לאודר, באתר ובסניפי סופר פארם, אפריל, BE ועוד.

מארז קלנדר של לאוקסיטן

מארזים לשנה החדשה, לאוקסיטן. אילוסטרציה,
כל מגירה הפתעה/אילוסטרציה

שהגויים יספרו לאחור 24 ימים ויפתחו את מארז הקלנדר שלהם מגירה אחת ביום. אנחנו נעשה את זה בבינג'. כי מי יכול להתאפק מול הקלנדר המאוייר יפה התואר של ל'אוקסיטן, שמזכיר לכם את החופשה בפרובנס שמעולם לא עשיתם, בעזרת שלל דגימות קטנות ומשמחות מכל הסדרות המוצלחות של המותג - השיאה, הוורבנה והשקדים: מוצרים לשיער, ג'ל רחצה, תחליבים לגוף, קרמים עשירים לידיים ורגליים, סרום וקרם לפנים וגם סבונים מוצקים קטנטנים, כולם טובי מראה ומריחים משגע, ומרימים עוד לפני שהתמרחתן בהם, בזכות הלוק והריח שעושים חצי מהעבודה.
כמה: 299 במקום 479 שקלים.
איפה: להשיג באתר ובחנויות המותג.

Hypnotizing Holiday של מאק

מארזים לשנה החדשה, מאק. אילוסטרציה,
חגיגות הסילבסטר/אילוסטרציה

אם זה היה חוקי, היינו מתחתנות עם האריזות של קולקציית הסילבסטר של מאק. לרגל השנה החדשה הוציאו במותג שלל ערכות במארזים עם ממשק משתמש מפתיע ובמהדורות מוגבלות, במיני הרכבים של שפתונים, גלוסים, צלליות, גליטרים רב תכליתיים ותרסיסי ה-FIX+. מומלצים במיוחד - קיט שפתוני מיני אדומים לוהטים, לרגעים נטולי מסכה.
כמה: 99-349 שקלים.
איפה: להשיג בחנויות ובאתר המותג.

קולקציית Friends בסופר פארם

מארזים לשנה החדשה, סופר פארם. אילוסטרציה,
כי אין דברים כאלה!/אילוסטרציה

בסופר-פארם מציעים קולקציית אביזרים ואיפור בהשראת Friends המיתולוגית ובמחיר נגיש, שיעשו שמח לחובבות הסדרה בכל גיל - כיסויי עיניים עם ציטוטים, תיקי איפור ממותגים, מראת איפור סגולה שהיא העתק המראה מהדירה של הבנות, מראת לובסטר, ולמי שאיבדה את זה לגמרי - המלצת המדור היא להסתובב בבית עם כובע רחצה תרנגול הודו ולדמיין שהיא מוניקה ואנחנו כרגע בעונה 5. שעות של הנאה.
כמה: 22-79 שקלים.
איפה: בבלעדיות בסופר-פארם.

קולקציית דיסני בסופר פארם

מארזים לשנה החדשה, סופר פארם. אילוסטרציה,
פאן טהור/אילוסטרציה

עוד חלופה מרימה ולא יקרה באותה קטגוריה היא קולקציית דיסני. אנחנו בעד לזנוח את הנסיכות לטובת המרשעות, ולרגל השנה החדשה להתארגן על לוק מדהים של מסכת בוץ וסרט שיער של מליפיסנט ואז נמנום על הספה עם כיסוי עיניים של אורסולה.
כמה: 25-35 שקלים.
איפה: בבלעדיות בסופר-פארם.

Luxe Visionary של בובי בראון

מארזים לשנה החדשה, בובי בראון. אילוסטרציה,
שלל ערכות ארוזות לתפארת/אילוסטרציה

מצויידים באלגנטיות לבנה-מוזהבת, מציעים גם בבובי בראון שלל ערכות מתנה ארוזות לתפארת. האהובות ביותר - סט צלליות הסטיק העמידות והמעולות וצמד מוצרי ה-ViTAMiN ENRiCHED BASE לפנים ולעיניים, בתוספת מסכת עיניים חמודה.
כמה: 120-500 שקלים.
איפה: בחנויות המותג ובאתר.

קלנדר חגיגי של AHAVA

מארזים לשנה החדשה, אהבה. אילוסטרציה,
למי שמוקסם מנפלאות ים המלח/אילוסטרציה

גם ב-AHAVA, שבשבילנו יהיו תמיד אהבה, משיקים קלנדר חגיגי באדום וזהב. הגימור גבוה כמתבקש (אם נתעלם מסגירת המארז שנשרה כבר בפתיחה הראשונה ונשארה לנו ביד), והתכולה מגוונת - מסכות בד, מסכות מתקלפות ומסכת הזהב המעולה, פילינג, קרם לחות, סבון פנים ועוד. לחובבי הז'אנר מרחבי העולם שמוקסמים מנפלאות ים המלח ולא רק.
כמה: 249 שקלים.
איפה: להשיג באתר ובחנויות הרשת.

עוד בוואלה!

לא דייקתן בצבע של המייק-אפ? הטריק הזה ישדרג את התוצאה

לכתבה המלאה

קופסת ההפתעות של טוני מולי

מארזים לשנה החדשה, טוני מולי. אילוסטרציה,
להרפתקניות/אילוסטרציה

להרפתקניות שמוכנות למסור את גורלן בידי המותג הדרום קוריאני השובב, כדאי ללכת על קופסת ההפתעות היפה של TONYMOLY שמסתירה 8 מוצרי איפור וטיפוח במחיר סביר, אבל בלי שום רמז על מה מחכה בפנים. בקופסה שלנו התחבאו מסקרה, שתי מסכות, צלליות, שפתון, וגם בושם סטיק חמוד מאוד בצורת שפן. כיף? כיף.
כמה: 99 במקום 389 שקלים.
איפה: באתר המותג בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully