וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריאנקה צ'ופרה חזרה - ואין כמו תחרה סקסית להלהיב את הקהל

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 8:30

אחרי סדרה של סרטים שעשו מהפכה בז'אנר, "מטריקס: התחייה" חוזר החודש לבתי הקולנוע. לצד הכוכבים המקוריים קיאנו ריבס, קארי אן מוס וג'יידה פינקט סמית', אותנו ריתקה השבוע דווקא השחקנית פריאנקה צ'ופרה שהצטרפה לקאסט ונצפתה מקדמת את הסרט באאוטפיטים מיוחדים

פריאנקה צ'ופרה. splash
לונג טיים נו סי - פריאנקה מקדמת סרט חדש/splash

כשחקנית מוערכת שכיכבה בסדרה "קוונטיקו" של ABC, הסרט "כמה רומנטי" ועוד, ברזומה של פריאנקה צ'ופרה בת ה-39 אפשר גם למצוא זמרת - שהוציאה סינגלים בשיתופי פעולה מעניינים, ודוגמנית - אשר זכתה בתחרות מיס עולם בשנת 2000. האיט גירל שתמיד מסקרנת מתחזקת נישואים פוטוגניים עם הזמר ניק ג'ונאס, הצלע השלישית לסנסציית להקת "האחים ג'ונס" שהתפרקה, ונושאת בגאון את מורשתה כמו גם את המראה האקזוטי ייחודי שלה כשמתייצבת לא אחת על שטיחים אדומים בתלבושת הודית מסורתית. אחרי תקופה של היעדרות, כעת היא בכותרות האופנה בזכות הלוקים שהסטייליסט שלה לואו רוא'ץ (שעובד גם עם המלכה זנדאיה) דואג שהיא תחליף 'כגרביים' במסע הקידום לסרט "מטריקס: התחייה".

פריאנקה צ'ופרה, טקס פרסי האופנה הבריטי. GettyImages
פריאנקה פרחונית בריצ'רד קווין לצד ניק בטקס פרסי האופנה הבריטי/GettyImages

בשמלת משבצות לבנה-כחולה

את מסע היח"צ ל"מטריקס: התחייה" התחילה פריאנקה בשמלת מידי בגזרת בודיקון של פרואנזה שולר, בהדפס משובץ מתוחכם בכחול ולבן הכוללת צ'וקר מבד תואם. את הלוק השלימה עם נעלי סטילטו לבנים, וגולת הכותרת - תוספת שיער של צמה ארוכה שמחמיאה לטוטאל לוק שהוא משהו בין קז'ואל לאופנה גבוהה.

עוד בוואלה!

בוליווד סטייל: פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס התחתנו

לכתבה המלאה

בחולצה ירוקה מטאלית וחצאית מעטפת

הלוק הבא הוא הצלחה משובחת - פריאנקה בחולצה מכופתרת ירוקה מטאלית וחצאית מעטפת עם הדפס באותה צבעוניות של פראבל גורונג, שצוותו לעגילי חישוק ונעלי עקב בזהב מטאלי. השיער אסוף ברישול והכול פשוט מדויק.

פריאנקה צ'ופרה. splash
מטאלית בניו יורק סיטי/splash

בשמלת בלייזר עם מטפחת מנומרת לצווארה

כמו זיקית, עוברת השחקנית לשמלת בלייזר מחויטת של דולצ'ה גבאנה, מבד ז'קארד שחור מעוטר בדוגמת פרחים. הפעם השיער אסוף לבאן גבוה מוקפד, עם איפור עיניים חום מודגש יותר. ומה שאורז את כל הלוק לכדי שיק זו מטפחת סאטן מנומרת המעטרת את צווארה בקשר פפיון גדול.

בחליפה אדומה מחויטת

בחליפה אדומה מחויטת של סרג'יו הדסון פריאנקה היא מחזה מלבב. חליפת מכנסיים וז'קט עם חגורה באדום תואם שמחמיאים לגיזרתה, עקבים של ג'ימי צ'ו, שיער פזור גלי ועגילי חישוק אוברסייז שאיכשהו מצליחים לא להשתלט על הלוק הבולט ועובדים טוב.

פריאנקה צ'ופרה. splash
חליפה אדומה של סרג'יו הדסון/splash

בטוטאל לוק תחרה שחור

פריאנקה חוזרת לדולצ'ה ולובשת אנסמבל סקסי שכולו תחרה שחורה - מחוך, מכנסיים ובלייזר - יחד עם סנדלי סאטן שחורים של סטיוארט ויצמן בעלי רצועות דקיקות ועקבים מגה גבוהים. איפור העיניים הירוק, עגילי החישוק הצ'אנקיים והתסרוקת החצי אסופה מהווים סגירה מושלמת להופעה.

פריאנקה צ'ופרה. splash
סקסית בתחרה של דולצ'ה/splash

בשמלה מטאלית זוהרת

גולת הכותרת - לפרימיירה החגיגית של "מטריקס: התחייה" שנערכה בסוף השבוע בתיאטרון קסטרו בסן פרנסיסקו פריאנקה נצצה בשמלת סטרפלס מטאלית עם שסע מהמם בירך של סטודיו הלפרן. את הטורסו שלה עטף בהצלב בד חום נחושתי עם קיפולי אקורדיון, שהיווה קונטרסט מיוחד ובלתי צפוי והיא מעידה כי הצבעים על שמלתה הם מחווה לדמותה סאטי בסרט. לשמלה המרשימה הסטייליסט לואו רוא'ץ שילב עקבים של כריסטיאן לובוטין בצבעוניות כמעט זהה, ענק אמרלד ויהלומים של בולגרי, איפור עיניים מעושן דרמטי ושיער גלי אולד הוליווד סטייל.

פריאנקה צ'ופרה. GettyImages
שמלה עם אלמנט אקורדיון של סטודיו הלפרן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully