וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתרגעו מהיופי המהפנט של זנדאיה - שימו לב לנעליים

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 13:49

זנדאיה והבויפרנד/כוכב שלצידה טום הולנד ממשיכים לקדם את הסרט החדש של ספיידרמן ועם כל הכבוד לניצוצות ביניהם - הגלאם שהבחורה הזו משדרת הוא בלתי אפשרי. טוטאל לוק קריסטלי עם עגילים בהשראת קורי עכביש, ונעליים מסוכנות. מאוד

זנדאיה. GettyImages
מדובר ביופי חד פעמי. זנדאיה מקדמת את "ספיידרמן"/GettyImages

הזוגיות של זנדאיה וטום הולנד לקוחה מספר החוקים הקלאסי של הוליווד. חלילה לא לזלזל בכוכבת/פאשן אייקון האהובה עלינו אך כשיש מערכת יחסים שמשיקה לסרט במימדים כאלו - זה ווין ווין לכל הצדדים. אז השניים, היפים והנכונים, הגיעו לבכורה בלונדון של הסרט "ספיידרמן: השיבה הביתה" בכיכובם, עם סטיילינג מופתי של לואו רואץ' - היא בבלייזר מנצנץ ועקבים מסוכנים, והוא - בז'קט עור ומכנסיים שחורים של סלין.

זנדאיה, טום הולנד. GettyImages
ניצוצות - זנדאיה וטום הולנד/GettyImages

עם כל הכבוד להולנד, מיס זנדאיה עדיין עוקפת אותו בכמה רמות, ולא בכדי היא זכתה בפרס האייקון של מועצת מעצבי האופנה האמריקנית. היפהפייה בעלת תווי הפנים המושלמים, שאין גלאם שלא מחמיא לה, הגיעה בעיניים מעושנות ושיער ארוך במראה הרטוב שהיה משוח לאחור, מה שחשף עגילים נוצצים בעיצוב קורי עכביש. נצמדת לקונספט של הסרט ללא ספק.

זנדאיה. GettyImages
אשת העכביש מכף רגל ועד ראש באלכסנדר מקווין/GettyImages

אבל הלוק כאמור היה הסיפור האמיתי פה עם בלייזר אוברסייז אפור ועליו עיטורי אבנים של אלכסנדר מקווין. גרביונים מעוטרים באותו אלמנט מה שיצר מעין תחושה של קורים (מנצנצים אומנם) השלימו את הלוק ונעליים עם עקב כסוף ומאוד לא קונבנציונלי נתנו עוד 'קיק' לכל היופי הזה. רואץ' כמובן דאג שתכשיט הרגליים יונח באלגנטיות על הנעליים המאתגרות, ושוב כמו תמיד, נסכם ונאמר - עוד לא קם האאוטפיט שזנדאיה לא יכולה להחזיק.

זנדאיה. GettyImages
עקב מאתגר פלוס, ואל תעצבנו אותה/GettyImages

עוד בוואלה!

זנדאיה כובשת בחליפה אדומה לוהטת

לכתבה המלאה
זנדאיה. GettyImages
מחזיקה כל אאוטפיט. זנדאיה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • זנדאיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully