וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר: יש כוכבת חדשה ואקזוטית לברידג'רטון

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 7:35

הכוכבת החדשה בסדרת הדרמה התקופתית "ברידג'רטון", סימון אשלי, ניחנה בכל הפרמטרים שאיט גירל בפריצה צריכה - יופי ייחודי, סטייל מצוין וכשרון כמובן. בהחלט שווה לעקוב

סימון אשלי, ברידג'רטון. GettyImages
אמזונה. הכירו את סימון אשלי/GettyImages

סימון אשלי בת ה-26 היא שחקנית אנגלייה ממוצא הודי וטמילי שמאז 2019 מגלמת את דמותה של אוליביה בסדרת הנטפליקס "חינוך מיני", ובפברואר השנה לוהקה על ידי אותה ענקית הזרמת מדיה לגלם את התפקיד הראשי של קייט שארמה בעונה השנייה של סדרת הטלוויזיה "ברידג'רטון".

הסדרה הוכתרה עד לאוקטובר האחרון כנצפית ביותר בנטפליקס בכל הזמנים, ומבוססת על הספר "הוויקונט שאהב אותי", אשר בעיבוד הטלוויזיוני עברה הדמות שינויים על מנת שתותאם למוצאה של סימון, צעד ראוי להערכה לכל הדעות. עם 468 אלף עוקבים, סימון מתחזקת פיד אינסטגרמי מסקרן ומפציעה באאוטפיטים מצטיינים שלא משאירים כל ספק שהשנה היא "מגבירה את הווליום" כפי שסיפרה בראיון למגזין ווג האמריקני בשבוע שעבר. הסטייליסטית הצמודה שלה רבקה קורבין-מורי עושה עבודה מהממת, ולפניכן מצעד הלוקים האחרונים של סימון שהכי אהבנו.

סימון אשלי, ברידג'רטון. GettyImages
מתחבבת על הקאסט - סימון לצד ג'ונתן ביילי וניקולה קוכלן/GettyImages

בפאייטים ושיער של אמזונה

מערכת פאייטים משגעת של המותג AZ Factory של אלבר אלבז המנוח. חצאית דרמטית עם שסע לא מתנצל בירך, ואם כבר קרופ טופ אז כזה משובח - עם שרוול אחד וכרית בכתף לאקסטרה שיק. להשלמת הלוק ושלא יחסר גלאם חלילה, היא נוטפת יהלומי Piaget (ליטרלי), נושאת קלאץ' מדויק של טיילר אליס, ועם שיער גלי שופע של אמזונה אקזוטית שגונב את כל ההצגה.

ככה עושים נכון צעיף שהתחפש לטופ

בחצאית פליסה וצעיף משי עם הדפס יפהפייה של ראלף לורן שהולבש על סימון בתור טופ, הכול כחלק מהפקה למגזין Elle ארה"ב גיליון נובמבר בחסות נינה גרסיה האגדית שהציג את המשפיעניות החדשות של "הוליווד הצעירה". את טרנד הצעיף שהתחפש לטופ אפשר לאמץ גם בחורף כחלק ממראה השכבות.

פראדה גירל

הגושפנקא הכי חמה כיום שמסמלת כי משפיענית הגיעה לגדולות היא כשפראדה מלבישים אותה מכף רגל ועד ראש, כולל עגילים כמובן. וכאן סימון עושה את זה הכי בסטייל צעיר ונונשלנטי. איפור העיניים המטאלי והשיער האסוף לכדי קוקו גבוה סוגרים את ההופעה כולה בתו גבוה.

בפריז היא עושה את זה בקלאס

קשה לפספס כשהלוקשיין הוא חלון פריזאי חלומי, ובכל זאת סימון מוכיחה שהיא יכולה להפגיז גם באאוטפיט יותר קלאסי כשהיא לבושה טוטאל לוק שאנל, הכולל - שמלת מיני מחמיאה בהדפס בורגונדי עם גולף ולוגו מותג-העל כמובן, קרדיגן בז' חרדלי משהו עם דיטיילז משגעים, והנעליים בגזרה האייקונית.

עוד בוואלה!

לכוכב הכי סקסי על המסך יש גם סטייל משובח

לכתבה המלאה

בוויב סקסי ובועט

בהופעה שחורה שיקית וסקסית של מגדה בוטרים, סימון מנכיחה שהיא נועזת ונוטפת ביטחון עצמי כשהיא לובשת מכנסיים מחויטים במידה מסאטן, טופ שחור קטנטן ומעל ז'קט קרופ מעור מבריק עם גימור פרוותי בצווארון, ולסגירת הלוק נעלי סטילטו עם אפקט רשת של אקווזורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully