וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישבן הפלדה: קלואי קרדשיאן משוויצה בנכסים

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 11:23

הקרדשיאנז התאספו תחת עץ האשוח ובנות המשפחה לא שכחו לדפוק הופעה. קנדל בשמלת קוקטייל, קורטני בלוק פרוותי וקלואי קרדשיאן מוציאה לאקס את העיניים בשמלה צמודה שמדגישה פיגורה משובחת. מה עוד? גם בתה הקטנה לבשה אאוטפיט בארבע ספרות. תודה לך סנטה

החודש שסוגר את השנה מתאפיין באפקט הזוהר והנצנוצים מסביב? הכריסמס עצמו הוא הזמן הביתי ביותר עבור מי שחוגג אותו, ולרוב משפחות נוהגות להתאסף, לחגוג ולהתאים פיג'מות קוזיות לבוקר שאחרי. משפחת קרדשיאן-ג'נר שלעולם לא ישאירו אותנו ללא רגע של באזז הוליוודי, חזרה במחול לוקים חגיגיים של נשות המשפחה, ובראשה - קלואי.

אז החגיגות השנה הופחתו בגודלן בשל המגפה המתמשכת, אבל זה לא מנע מהן להתאסף להרמת הכוסית הסימבולית בבית הסיס הבכורה, קורטני. מסביב ליותר מדי אחיינים נראתה דווקא קלואי בלוק שטוף גלאם, כמעט בלתי מזוהה עם שמלה קטנה על באדי מפותל וחטוב. לפי הפרסומים ברשתות אפשר לנחש שלא נראתה מוטרדת במיוחד משערוריית האבהות של האקס טריסטן (ששבר את שיא הצרות שאקס יכול להביא לעולם), ואולי דווקא בגלל זה חוסר האיפוק בתלבושת ללילה הגדול של השנה.

קלואי בשמלת רשת שקופה

בשמלת רשת כסופה וצמודה של המעצבת היווניה סליה קריטריוטי, עליה אבני חן ספארקליות בגדלים שונים, היא הוכיחה שהיא יכולה להתעלות מעל כל דרמה שצצה בחייה. מדובר בשמלה חצי שקופה ששילבה כתפיות עדינות במיוחד, עם גב חשוף ומחשוף עגול ומנומס, לצד הקארה הבלונד ההיסטרי ומניקור תואם לציפורניים מלחיצות.

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קלואי רותחת בשמלה של המעצבת היווניה סליה קריטריוטי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

מי שדווקא הפתיעה הייתה בתה של קלואי, טרו הקטנה, שזכתה לחגוג את הערב בשמלת תואמת לזו של אימא. מראה "צנוע" לילדה, של שמלת דולצ'ה וגבאנה מכוסה בפאייטים כסופים וזהובים עם גזרת שרוולים נפוחים בשווי 3,000$. צנוע הזכרנו?

קנדל ג'נר בשמלת קוקטייל שחורה

כנציגת הג'נריות הפציצה כהרגלה קנדל בשמלת קוקטייל שלא מביישת שטיח אדום של אוסקר. הסטייליסט דני מישל דאג לה ללוק עוצמתי מבית קרולינה הררה, של שמלת שובל מדויקת. הגזרה האלגנטית התחילה בחזה מכוסה וחסרת שרוולים, צמודה לגוף עד אחרי הברכיים ומשם נפתחת לחצאית גדולה ונפוחה. בשילוב תסרוקת קוקו נמוך וחלק עם שביל באמצע וכוס יין ביד, קנדל לגמרי גנבה את ההצגה.

עוד בוואלה!

אחרי העירום על חוט - קנדל ג'נר במגבת מעוצבת

לכתבה המלאה

קורטני קרדשיאן במחווה לסנטה קלאוס

אחרת שנצצה לא פחות היא המארחת עצמה, קורטני קרדשיאן בלוק עם אלמנטים סנטה קלאוסים במיוחד. טוטאל לוק של סן לורן שמורכב משמלת מיני מנצנצת בצבע ירוק בקבוק, כשלחלקה התחתון מצטרפת רקמת פאייטים בצבע כחול. הסיומות של השמלה הן אלו שהוסיפו לווייב החגיגי - פס פרוותי בחצאית ונוסף בצבע חום בשרוולים. לשמלה המושקעת שולבו גרביוני רשת לבנים, פחות התחברנו: נעלי העקב המגושמות בצבע אדום שכללו קשירה מעל הגרביונים ותאמו לאודם הבוהק.

אז את החג הזה סיכמנו בכלל אחד גדול וחשוב: ככל שטריסטן האקס של קלואי עושה יותר תקלות, ככה הסבירות שהיא תנקום בלוקים עוצרי נשימה - תגדל. באופן כללי, נראה שלמשפחה הזו די עדיף בלי גברים קרקסיים ברקע (אם נתעלם מטראוויס ברקר, הוא עוד 'פרש'). הן יותר טובות בפרונט לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully