וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העירום על חוט - קנדל ג'נר במגבת מעוצבת

תמונת הקמפיין החדשה של ז'קמוס הצליחה לעורר הדים רבים, ואחריה החליטה הטופ מודל למתן עם שמלת מגבת של מותג רותח אחר. קנדל ג'נר יצאה לנופש באיטליה והשמלה שלבשה היא משהו שלא רואם בכל יום

מי שלא גלל את פיד האינסטגרם שלו ב-48 השעות האחרונות כנראה לא נתקל בקנדל ג'נר, הטופ מודל המובילה נתלית על חוט דקיק וירוק לטובת קמפיין 'La Montagne' של המעצב הצרפתי שמצליח לשגע את כולנו כמה שנים טובות.

קני הופיעה בעירום מלא כשתיק ורוד וז'קמוסי על זרועה (990 דולר) עם שרשרת זהובה, גרבי ברך וכפכפי עקב של המותג, ואיך ננסח זו בלשון המעטה - לא כולם היו מרוצים מהמיצג.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטוש?

"היא נראית אומללה", "למה דווקא היא לקמפיין הזה", "מספיק עם זה שעירום מוכר הכול", ושאר עקיצות על משקל גופה. מהתיק כמובן רוב הפאשניסטות התלהבו, אבל קני אפילו לא טרחה להעלות את תמונת הקמפיין הרשמית לאינסטגרם שלה.

מתברר כי הטופ מודל נופשת עם החבר דווין בוקר ביאכטה באיטליה והלו, אולי אין שם קליטה בלב ים! ברגע שחזרו הקווים לסמארטפון ניצלה הג'נרית את הרגע ל'פוטו דמפ' מעולה בשמלת מגבת של בית האופנה החם מארץ המגף.

שמלת מקסי בצבע ירוק לימוני בוהק עם מפתח וי בחזה ועליו מעין פרנזים עשויים מאותו בד של השמלה. החלק המאתגר ביותר מגיע באיזור המותניים, עם שני חלקים מובנים ובולטים שנותנים מעיין שייפ של אגן רחב יותר ולא בטוח שכל ליידי תסכים להתעטף במגבת כזו.

המחיר, מפוצץ לא פחות מהעיצוב - 3,450$ לשמלת הסריג-מגבת של בוטגה, אליה צורפו עגילים זהובים (AGMES) וצמיד חוליות של מוניקה וינדר ב-450$.

עוד בוואלה!

צבא המשפיעניות: ככה תאמצו את המדים של בנות התעשייה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully