וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסימפוניה המושלמת: עפנו על השמלה של שירה האס

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 12:50

לרגל חגיגות ה-85 לפילהרמונית הישראלית הצטלמה שירה האס לגאלה וירטואלית חובקת עולם. אנחנו נניח לכלי הנשיפה והמיתר בצד ונתמקד בשמלה השחורה והסקסית שהיא לבשה. הכי בינלאומית

שירה האס. יח"צ,
משגעת - שירה האס מנחה את חגיגות הפילהרמונית/יח"צ

הנצחונות האישיים של שירה האס מזמן הפכו להיות לאומיים, כשהיא מחזקת את העמדה שלה בתור שגרירת ישראל בתחום הקולנוע והטלוויזיה. מרבים לשכוח, אבל האס רק בת 26 וכבר הגיעה להישגים מרשימים ביותר בגיל צעיר ועוד בזמן כה קצר, כאלה שאפילו הישראלים הגדולים בתחום לא העזו לחלום בציר הזמן המוקדם של הקריירה שלהם.

בין השטיחים האדומים והמועמדויות לפרסים הגדולים, שירה כבר טעמה מהפרי האסור (מבחינתו זה לגמרי הפרי האהוב) - התרברבות בין מותגי היוקרה של המעצבים הגדולים והצטרפות לקמפיין החגים של פראדה בכיכובה. הפעם, נחשפת בלוק אלגנטי ביותר של המעצבת המקומית שני צימרמן, לכבוד אירוע ישראלי, בגבוה כמובן.

שירה האס. יח"צ,
לוק אלגנטי ביותר של המעצבת המקומית שני צימרמן/יח"צ

אז הפילהרמונית הישראלית חוגגת את יום הולדתה ה-85 ומציגה את רגעים בלתי נשכחים מהעבר והווה. מי שנבחרה להנחות את אירוע הגאלה הווירטואלי היא לא אחרת מהאס (פרסונה שיודעת לשדר יוקר או מה?) שהגיעה בלוק מותאם לקונצרט החגיגי.

שלו לבן הופקד על הסטיילינג ובעזרתה של צימרמן בנו לה וואן פיס אותנטי. מדובר בשמלה שחורה העשויה מחוך בחלקה העליון ונמשכת לחצאית מקסי פלאס שסע שמאלי מעניין ומשגע. השדרוג היוקרתי והמנצנץ צץ דווקא באזור החזה, שממוסגר ביהלומים קטנטנים החל מאמצע המחשוף ונמשכים לכתפיה של האס בסדר מופתי.

עוד בוואלה!

חלומה של כל אישה: שמלת הסטרפלס של שירה האס

לכתבה המלאה
שירה האס. יח"צ,
שדרוג יוקרתי באיזור החזה/יח"צ

נגיעה נוספת של אדימות קלאסית על השפתיים של המאפרת נגה תמיר, מתוכשטת באוזניה על ידי קרן וולף ועם תסרוקת בסטייל הרטוב עליה הופקד מעצב השיער מאור קידושים, היא סגרה את פינת הקונצרט. מי שכמונו תהתה מה מחיר השמלה יכולה להנמיך ציפיות, כי מדובר בתפירה אישית עבור השחקנית, שלא נמכרת בסטודיו.

בשיחה עם מעצבת שמלות הכלה שני צימרמן היא מספרת: "דרך שלו לבן הסטייליסט המושלם עשינו לה כבר כמה לוקים - גם חליפה מחויטת אפרסקית. עם שירה תמיד תמיד כיף לעבוד. אני לא עושה שמלות ערב עשיתי לה את זה במיוחד לאירוע, הכול תפור בדיוק למידותיה".

שירה האס. יח"צ,
שמלת הערב של שני צימרמן - נתפרה למידותיה של האס/יח"צ

אז בסטודיו לא תמצאו את הלוקים של שירה, כאמור, הם תפורים עבורה ככפפה ליד. כמו גם חליפת הסאטן הלבנה איתה פתחה את חודש דצמבר, כשהגיעה לקבלת פרס "האור של ישראל" מטעם משרד החוץ. אין ספק שהיא זוכה ליהנות ממיטב המוחות האופנתיים בארץ ובעולם, הפעם, כסימפוניה מלאת גלאם ובטוטאל לוק שחור וקלאסי היא מראה לנו את הוורסטיליות גם בתחום הסטיילינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully