וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה לי שמעון יודעת: ככה נותנים הצצה מרומזת לחזייה

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 10:42

רותם סלע בטרנץ' שכל אישה חולמת עליו, אלה לי להב מוכנה להסתער, נועה קירל שוב בג'ינס נמוך ורונה לי שמעון בחליפת קימונו משובחת עם קריצה שובבה - בדיוק כמו שצריך. מה לבשו הכוכבות השבוע?

בשלהי בוקר אתמול (שלישי) נערכה מסיבת העיתונאים השנתית בה נחשפו סדרות תוכן מקוריות חדשות של ספקית הטלוויזיה הרב-ערוצית Yes, משמע מפגן מרשים של שחקניות וכוכבות מקומיות שנכחו באירוע. בעוד היו כאלה שנשארו שאננות לאור העובדה שמדובר באירוע בוקר ונותרו די בסיסיות בבחירות האופנתיות שלהן, היו כמה שהספיקו אפילו להקפיץ את צוות הביוטי, להצטייד בסטייליסט ולדפוק הופעה. כמו שצריך.

רונה-לי שמעון

רונה-לי שמעון, שחקנית, רקדנית, זמרת ושותפה במיזם האופנתי Marqe, שהמשך השתתפותה בפאודה לווה בסימני שאלה שלשמחתנו התפוגגו, בלטה בלוק משובח שהסטייליסטית מזל חסון הרכיבה עבורה ממותגים שניתן למצוא תחת קורת הגג הווירטואלית של Marqe. סט שמלת קימונו ומכנסיים נשפכים בפרינט גיאומטרי שחור-לבן של Rayo, כשמתחת בצבצה חזיית ביקיני תכלת של פטיט פואה, עגילים של רובי סטאר, נעליים של נורמן ובלה, וחגורת חוליות מאוסף אישי.
מדד הסטייל: זה בדיוק הבאלאנס הנכון למיניות מרומזת.

רונה לי שמעון. רפי דלויה ואביב חופי,
החזייה שמבצבצת - ככה עושים את זה. רונה לי שמעון/רפי דלויה ואביב חופי

לוסי איוב

מנחת הטלוויזיה והרדיו לוסי איוב, אשר עזבה את תאגיד כאן 11 לטובת הצטרפותה לעונה הרביעית של פאודה, לבשה חליפת מקטורן גברי כחולה קלאסית מפוספסת ומדויקת של Oma, אשר צוותה לחולצת גולף שחורה ומגפונים לבנים שמדגישים את פסי הסיכה בחליפה.
מדד הסטייל: קלאסית ונכונה - כמו תמיד.

רותם סלע

המנחה הכי רותחת בטלוויזיה הגיעה במעיל הטרנץ' שכל אישה צריכה/חולמת/רוצה. אנחנו מדברות על ברברי כמובן, עם נגיעות לא מתנצלות של המשבצות האייקוניות. מתחת מכנסי ג'ינס לבנים ומגפיים חומים עם אף מרובע בעדין.
מדד הסטייל: לאף אחד לא אכפת מה את לובשת מתחת למעיל כזה. זו האמת.

רותם סלע. רפי דלויה ואביב חופי,
מעיל חד פעמי. רותם סלע/רפי דלויה ואביב חופי

עוד בוואלה!

הסימפוניה המושלמת: עפנו על השמלה של שירה האס

לכתבה המלאה

נועה קירל

הסטייליסט איתי בצלאלי עם מעין הומאז' לבובת הבראץ כשנועה קירל לבושה עם גולף קרופ ורודה בעלת כריות כתפיים של דה אטיקו שחברה לג'ינס ליוויס לפקטורי 54 עם קיפולים אקסטרה קול. היו גם אקססוריז לבנים כמו חגורה עם אבזם לב, מגפוני פלטפורמה גבוהים מאוסף פרטי, ומחרוזת פנינים של קוקונאט לאב.
מדד הסטייל: הבנו את מגמת הג'ינס הנמוך - אבל מה קורה עם החגורה והנעליים?

נועה קירל. רפי דלויה ואביב חופי,
את משהו, אבל זה לא לוק... נועה קירל/רפי דלויה ואביב חופי

אלה-לי להב

אלה-לי להב, שגם אותה הסטייליסט איתי בצלאלי הלביש, הפגינה נוכחות נועזת ובועטת כתמיד והפעם באאוטפיט של דיזל - מכנסי קרגו בפרינט קמופלאז' עם אלמנטים ורוכסנים בולטים, חולצת גולף שקפקפה ומעליה מחוך.
מדד הסטייל: קשה באימונים, קל בקרוב מותק. לפחות ככה אנחנו מקוות בשבילך.

אלה לי להב. רפי דלויה ואביב חופי,
קשה באימונים, קל בקרב. אלה לי להב/רפי דלויה ואביב חופי

נטע גרטי

נטע גרטי הנהדרת לבשה חליפת פיג'מה שיקית של ברנדה, מבד סאטן מלטף ועם סיומת נוצות בשרוולים ורגליים בתוספת נעליים שחורות קלאסיות של המותג הישראלי המשובח VAS.
מדד הסטייל: אפשר היה לוותר על הצמה המרושלת ולפנפן קצת את השיער.

נטע גרטי. רפי דלויה ואביב חופי,
בא לנו להתכרבל איתך. נטע גרטי/רפי דלויה ואביב חופי

ענבר לביא

השחקנית הישראלית-בינלאומית לבשה נאמבר שחור יפייפה של ויקטוריה בקהאם לפקטורי 54 יחד עם תיק ומגפיים לבנים, ואפילו מעיל לבן צחור שאיתו נכנסה לאירוע.
מדד הסטייל: אהבנו את הצמות השובבות בפרונט.

ענבר לביא. רפי דלויה ואביב חופי,
נכונה בוויקטוריה בקהאם. ענבר לביא/רפי דלויה ואביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully