וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הבייסיק האייקוני חוזר לישראל

"פרוט אוף דה לום", המותג הנוסטלגי עם לוגו הפירות המתוק שב לישראל אחרי שנים רבות ויימכר בשלב ראשוני באתר הסחר טרמינל איקס. יש כבר סווטשירטים וטי-שירטס מעולות למכירה, ובקרוב מאוד - גם מחלקת ילדים. כל הפרטים

פרוט אוף דה לום. יח"צ,
"פרוט אוף דה לום", המותג הנוסטלגי שב לישראל/יח"צ

לוגו הפירות הקטן והצבעוני לא יכול שלא לעורר נוסטלגיה אצל רבים מאיתנו. "פרוט אוף דה לום", מותג ההלבשה התחתונה וביגוד הבייסיק, שכבר שנים שלא נמצא בראש הזירה האופנתית של המחלקה הכה מדוברת (שהפכה אף יותר רלוונטית בזכות ימי הקורונה), שב לישראל ובהחלט יש למה לצפות.

גופיות הסבא של המותג היו בארונה של כל נערה בניינטיז ובתחילת שנות האלפיים, ואימהות אובססיביות עד היום צדות בכל העולם את ההלבשה התחתונה האיכותית של המותג לילדיהן. גם השת"פ האחרון עם הרשת הספרדית המובילה זארה תרם לקאמבק הראוי, ובימים אלו כבר ניתן לרכוש פריטים ראשונים של המותג האהוב בטרמינל X.

פרוט אוף דה לום. יח"צ,
מחלקת גברים ונשים כבר מוצעת באתר הסחר טרמינל X/יח"צ

חברת "קל גב סחר" קיבלה את הזיכיון הרשמי למותג האופנה הבינלאומי ותשקיע כ-5 מיליון שקלים בכניסתו לישראל, עם התאמת הקולקציה לקהל הישראלי ובהמשך השנה גם תפתח חנות דגל ראשונה. פרוט אוף דה לום נרשם כסימן מסחרי כבר בשנת 1871' מה שהופך אותו לבין המותגים ההיסטוריים בעולם המשלב איכות גבוהה לצד מחירים סבירים. מי שלא בקיא בפרטים - זו לא הפעם הראשונה בה המותג הגיע לישראל ובשנת 2008 היה ניסיון של חברת ידידיה החזקות פרופר להתרחב לרשת - אך המיזם לא צלח.

פרוט אוף דה לום. יח"צ,
בהמשך יוצעו גם עיצובים חדשים והקולקציה תתרחב/יח"צ

עוד בוואלה!

קיארה פראני הייתה רק ההתחלה - מה הסיפור של הג'ינס המוגזם הזה?

לכתבה המלאה

כחלק מאסטרטגיית השיווק המותג יימכר לראשונה באתר הסחר Terminal X בהרצה עם סווטשרטים וחולצות בייסיק לנשים וגברים' ותחתונים לגברים במהדורה מוגבלת בטווח מחירים של 129-199 שקלים ובטווח מידות מאקסטרה סמול ועד דאבל אקסטרה לארג'.

בשלב הראשוני חברת "קל גב סחר" תשווק בישראל את פריטי האופנה הנושאים את לוגו המותג בלבד, כאשר בקיץ 2022 ייכנסו עיצובים חדשים והקולקציה תתרחב. עוד נמסר לוואלה! אופנה כי בהמשך יגיעו גם פריטי ילדים לחנות הדגל הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully