וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארה פראני הייתה רק ההתחלה - מה הסיפור של הג'ינס המוגזם הזה?

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 7:06

נתקלנו בו לראשונה על קיארה פראני, אבל המותג הרומני מאחורי הג'ינס הלא רגיל הזה מרים את ראשו. אבני קריסטל מציירות את צורת הישבן וגם בפרונט יש מחזה לא רגיל. ספוילר - לא לכל אחת, גם לא המחיר

אומרים שמחזור הטרנדים משלים את עצמו כמעט כל 20 שנה ולמרות שאפשר לראות בזה טיפת הגיון, יש גזרות מכנסי גי'נס שלא בהכרח נשארו פופולריות לזמן ממושך. בשנים האחרונות צצים סגנונות חדשים של מותגי דנים שמתמחזרים וממציאים את עצמם מחדש במהירות מסחררת. לעיתים כל כך מסחררת שלמעשה נראה שהגלגל נעצר, כי כבר הכול נהיה רלוונטי בו זמנית. אז האם הדנים נמצא במשבר זהות?

הציר הרחב של דגמי הג'ינסים הוא אינסופי. הדגמים הקלאסיים - דוגמת הג'ינס הסטרייט, לעד ימשיכו להיות עמוד התווך במלתחות של רובנו, אבל עם כל עונה אנחנו נחשפות לג'ינסים ביזאריים ללא שום התראה מראש. כיאה לדור שלא מפסיק לחפש ריגושים (ולצלם אותם), נחשפנו עד כה לג'ינסים עם רוכסני ישבן לשעות חירום פחות נעימות, פתיחות מותניים צדדיות עם חוליות מתכת, יותר או פחות סטרצ'ים ושאר הזיות בחסות עולם הדנים.

קיארה פראני. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מבט מקדימה - הג'ינס של Seen Users/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הטרנד העדכני ביותר שנולד ומציג את עצמו ברחבי האינסטגרם הוא הפיס שנראה לאחרונה על קיארה פראני. מדובר במכנסי ג'ינס בצבע כחול בהיר בגזרה גבוהה, עם סיומת ישרה וכולל תוספות של רצועות אבני קריסטל שמציירות את צורת הישבן ומעצימות אותו. החל מפס דקיק על לולאות החגורה וסגירה בפרונט בצורת משולש בשני פסים מקבילים לעבר המפשעות. בצד האחורי הדגם הנוכחי נחתם בקריצה של דמוי חוטיני של כמה רצועות מנצנצות יחדיו. קיארה בעצמה בחרה לשלב אותו יחד עם סריג בגוון ורוד בייבי, כדי לרכך את ה"חוצפה" של התוספות המפתיעות.

המכנסיים החדשים החלו להתפשט ברחבי הרשת בזכות המותג הרומני Seen Users, דגם "Mata Hari" בחנות האונליין ואתר פארפאץ' במחיר של $765 אשר בצבעים נוספים - שחור ולבן. המותג עצמו ממתג את עצמו ככזה שנותן בולטות לסטריט סטייל בשילוב אלמנטים שיכולים להתפרש בצורות שונות, בדיוק בשביל להדגיש את הנזילות שעולם הרשתות הדיגיטליות חווה בשנים האחרונות.

נצנצים, פאייטים ונוצות הם האלמנטים הבולטים ביותר האחרונים - זה התחיל בתכשוט נעלי עקב ואקססוריז ועכשיו הגיע גם לפריטי הבייסיק, בדיוק כמו הדגם שעל קיארה, שלעולם לא בוחלת באמצעים וסופגת לא מעט ביקורות על כך. הוא יכול להתאים בלי תוספות מיותרות של תכשיטים - ליציאת לילית, אירועים, חגים וכל סיבה מספיק נוצצת להתרברב בהם.

עוד בוואלה!

זה תחתונים? מכנסי הג'ינס הקצרים בעולם נמכרים ב-315 דולר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully