וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכל הזמנים: מצעד שמלות הכלה האייקוניות של המעצבת הישראלית

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 8:46

ההיילייטס בקורות חייה של אחת המעצבות הכי עסוקות שצמחה בעולם האופנה הישראלי, נמצאים ממש כאן לפניכם. מביונסה ועד בר רפאלי, נגיעה במשפחת טראמפ והססגנון הנסיכותי של דניאל גרינברג - קבלו את הרגעים הכי גדולים של ענבל דרור

ענבל דרור היא אחת המעצבות הגדולות שהצמיחה תעשיית האופנה הישראלית. עיצוביה כובשים את העולם, זאת בזמן שהם לא צועדים בדרך הטרנדים הפתלתלה אלא מכווינים אותה. הכוכבות הגדולות כבר התאהבו בטאץ' המיוחד שדרור מותירה בכל עיצוביה, והאמת היא שקשה להאשים אותן, בעיקר כשנזכרים בדרך הארוכה שעברה המעצבת האשדודית מהסטודיו הקטן שלה אל חזית עולם האופנה. הנה ההיילייטים הגדולים שלה בעשור האחרון.

ביונסה לובשת ענבל דרור לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 15 פברואר 2016. GettyImages
ביונסה לובשת ענבל דרור לטקס פרסי הגראמי/GettyImages

קווין בי מככבת בשמלה של ענבל דרור בגראמי 2016

במבחן הזמן, ניתן בהחלט לומר שהשמלה שלבשה ביונסה לטקס פרסי הגראמי של שנת 2016 זכתה למעמד אייקוני. ממש ברגעים שבהם ביונסה עלתה לבמה, התברר מי עומדת מאחורי העיצוב, ועד מהרה השמועה אודות המעצבת החלה להתפשט בכל רחבי הגלובוס. השמלה שלבשה קווין בי היא חלק מקולקציית שמלות הכלה של דרור, שהוצגה באותה השנה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק. אין צורך להדגיש כי השמלה תפסה פופולאריות רבה, שמה של דרור תפס כאש בשדה קוצים, ושיתופי פעולה נוצצים אחרים לא איחרו להגיע.

הדרך לליבן של נשות הבית הלבן

כנציגה לבית משפחת טראמפ, שחולקת את שם משפחתה עם אייקוניות אופנה כמו מלניה ואיוונקה, היה ברור שהסטייל הכלתי של לארה טראמפ חייב לעמוד בציפיות הגבוהות שכרוכות במעמד. בסופו של דבר לארה בחרה בשמלת כלה של ענבל דרור, שבהחלט מימשה את החזון האופנתי של כלתו של הנשיא לשעבר - צמודה, רומנטית, לא נועזת מדי אך גם לא מפליגה למחוזות הצנועים.

שמלת הלנז'רי ההורסת של בר רפאלי

בשנת 2015, מעצבים רבים חלמו ששמם יתנוסס מעל לשמלות הכלות של בר רפאלי, כאשר בסופו של דבר הזכות נפלה בידי מותג הכלות הצרפתי קלואה, בהובלתה של קלייר ווייט קלר, שעיצבה את שמלתה הראשונה, זאת כאשר ענבל דרור לקחה את המושכת על שמלתה השנייה, בסקס-אפיל ובנוחות. הסגנון הזה של רפאלי פופולארי בעולם הכלות גם בימים אלו, כאשר כלות רבות מסמנות את סגנון הלנז'רי כאופציה מועדפת לשמלת האפטר שלהן גם ב-2022.

שמלת האירוויזיון של לוסי איוב

הופעתה של לוסי איוב באירוויזיון זכתה לביקורות נלהבות בעולם, כאשר ברור שגם לסטייל שלה יש חלק עצום בכך. אחת ההופעות הכי זכורות באירוויזיון באותה השנה, הייתה של איוב בשמלת מידי מהממת של ענבל דרור - שמלה סמוקה עם מחוך סטרפלס, שסיומת הנוצות שלה העניקה לה כמות בלתי נדלית של שיק היסטרי. ה"פיס" הזה אמנם לא התחרה באופן רשמי באירווזיון אבל אין ספק שהוא הצדיק דוז פואה.

מנחי אירוויזיון 2019, ארז טל, אסי עזר, בר רפאלי ולוסי איוב בחזרה לגמר האירוויזיון בתל אביב. ניב אהרונסון
לוסי איוב באירוויזיון בשמלה של ענבל דרור/ניב אהרונסון

3 שמלת הכלה המטריפות של שי מיקה

חתונתה של שי מיקה הייתה הסנונית הראשונה של אירועי הסלבס אחרי שנת שתיקה מהדהדת בענף הכלות, והיא הייתה בדיוק האסקפיזם האופנתי שהיינו זקוקים לו כל-כך. זוכת האח הגדול הפציעה בשלוש שמלות מהממות מבית המותג של ענבל דרור. הראשונה הייתה חפה מכל אלמנט ונצנוץ, ובכל זאת הצליחה לשמור על מראה מדהים בזכות גזרתה המדויקת והבד הגולש. הלוק השני הנציח את הפאשניסטה שבה כאשר היא הפציעה בטופ לבן וחצאית מקסי שצוידה בשסע מדויק. והלוק השלישי? שמלה משוחררת עם גוון בוהמייני מובהק שאפשר רק לדמיין כמה כיף להשתלט איתה על הרחבה.

שי מיקה יפרח. ערן לוי,
שמלת החופה הנסיכותית/ערן לוי
שי מיקה יפרח. ערן לוי,
שלוש השמלות של שי מיקה/ערן לוי

הסגנון האלמותי של דניאל גרינברג

שמלת הכלה הראשונה שבחרה דניאל גרינברג לחתונתה עם אייל גולן, נמצאת ב"וויש ליסט" של כל כלה שמעוניינת לשמור על המראה הצנוע לפחות לשלב החופה (בלי טיפת וויתר על אפקט הוואו הרצוי). הגזרה הקלאסית והנסיכותית שנבחרה, הטיבה לטשטש בטנה ההריונית של גרינברג, זאת כאשר לאורכה התווספו כפתורים שהקלילו את המראה במעט. לשמלה השנייה בחרה גרינברג אופציה צמודה - שמלת תחרה ששומרת על שקיפות בחלה העליון ומראה עשיר ורווי בד בחלקה התחתון. מה משותף לשני העיצובים הללו? אם תעמידו אותם במבחן הזמן, הם יעמדו בו בקלות.

עוד בוואלה!

כישפה גם אתכם? שמלת הכלה של דניאל גרינברג

לכתבה המלאה

נזכיר שבימים אלה אתר וואלה! מזל טוב מקיים תחרות, שבסופו תוענק שמלת כלה במתנה. רוצים לדעת עוד? הכנסו לכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully