וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישפה גם אתכם? שמלת הכלה של דניאל גרינברג

דניאל גרינברג ואייל גולן עמדו תחת לחופה ונישאו בחתונה מצומצמת, וזאת בשל הוראות משרד הבריאות נוכח התפשטות נגיף הקורונה. גרינברג לבשה שתי שמלות עוצמתיות של ענבל דרור. "היופי של דניאל היווה עבורי השראה", מספרת המעצבת

אייל גולן חתונה/ניר פקין

אייל גולן ודניאל גרינברג (25) נישאו אמש (חמישי) בטקס מצומצם, וזאת לאחר שנגיף הקורונה החריב את התכניות שלהם לחתונה עמוסת אורחים וגרם למשרד הבריאות להורות על איסור התקהלות של יותר ממאה בני אדם. ואולם, זה לא מנע מגברת גולן הטרייה לעמוד תחת החופה ולהפוך באופן רשמי לאשתו של הזמר.

לעוד חדשות אופנתיות:
הכוכב ממשפחת קרדשיאן שהחליט להרוויח כסף מהיסטריית הקורונה
ככה יוצאים לסידורים בעיר? אמילי רטאייקאוסקי בשמלת מיני קצרצרה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

על אף שהתכניות לחתונה גדולה השתבשו, גרינברג, שנמצאת בחודש הרביעי להריונה, בכל זאת לבשה את שתי השמלות שתוכננו עבורה על ידי המעצבת ענבל דרור, בקשה די צנועה ביחס לכלה הישראלית הממוצעת שלא מוותרת על החלפת שלושה לוקים. "דניאל התעקשה על כך שיהיו שתי שמלות בלבד", מספרת המעצבת בשיחה עם וואלה! אופנה. "אלו שמלות מדויקות, צנועות ואצילות. מתאימות למעמד, בלי להתבלט יותר מדי".

עוד בוואלה!

שיר פרידה: מייגן מרקל מהפנטת באירוע אחרון כבת אצולה

לכתבה המלאה
אייל גולן. תמונות גולשים,
שמלת החופה של דניאל גרינברג בעיצובה של ענבל דרור/תמונות גולשים

שמלת החופה עשויה בד רקום בעבודת יד, צמודה ושקופה בחלקה העליון עם כריות גלויות באיזור הכתפיים, צווארון קטנטן וכפתורים לכל האורך. מעין תחושה של מכופתרת בוורסיית שמלת כלה."זו שמלת קוטור שהותאמה למתאר הגוף של דניאל", מוסיפה דרור, "היא כל כך יפה - גם מבפנים וגם מבחוץ וליופי כזה צריך רק ניקיון ועדינות".

שיערה הארוך של גרינברג עוצב על ידי דביר טוויק בווייבי מוברש עם שביל באמצע והדוק בחלקו הקדמי ובגזרת האיפור, איש הביוטי הצמוד שלה, ריי ריימונד, שמר על גם כן על קלאסיקה בגוונים טבעיים שהדגישו את הנתונים המשובחים של גרינברג.

אייל גולן. תמונות גולשים,
כריות בכתפיים, כפתורים, צווארון והרבה בד/תמונות גולשים

דרור, שהייתה אמורה להציג בשבוע האופנה תל אביב אשר נדחה למועד לא ידוע בשל וירוס הקורונה, היא אחת המעצבות המקומיות החביבות ביותר על הכלה הישראלית, כששמלות בעיצובה מתחילות מאלפי שקלים ויכולות להגיע גם לכמה עשרות אלפים. היא זכתה להלביש בעבר כוכבות בינלאומית כמו ביונסה, ג'ניפר לופז וקים קרדשיאן וידועה בעיצובים חובקי גוף וסקסיים בדיוק כמו שמלת הריקודים של גרינברג.

השמלה השנייה עשויה כולה תחרה עם מפתח סירה, שרוולים ארוכים בידיים ומחשוף עמוק מאוד בגב. "הלוק השני מדגיש את הפשטות, המסורתיות והעדינות של דניאל", מוסיפה דרור. רקמות הפרחים העדינות מופיעות לאורך כל השמלה ובאיזור המותניים סרט פפיון קטן ומנימליסטי.

אייל גולן. תמונות גולשים,
איפור - ריי ריימונד, שיער - דביר טוויק. דניאל גרינברג כלה/תמונות גולשים
אייל גולן. תמונות גולשים,
שיהיה במזל. דניאל גרינברג ואייל גולן נשואים/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully