וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, תעמיסו: טרנד ענק הקריסטלים בדרך לצווארנו

טלי ארבל

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 11:03

אנה וינטור עושה את זה שנים, ועכשיו טרנד ענקי הקריסטלים מתחיל לקבל במה רצינית גם במחוזות האינסטגרם. למזלכן, המחיר הוא לא של יהלומים, הלוק יוקרתי בטירוף, אבל גם סקסי ושובב ובקרוב מאוד כולכן תרצו להעמיס פיס כזה על הזרועות והצוואר. רק תזכרו שאמרנו

בשנה שעברה כל אושיית אופנה או נאמנת טרנדים הצטיידה בשרשרת חוליות מאסיבית, וכעת מחלקת האקססוריז עולה שלב. הפיס הכי נחשק כרגע הוא ענק (ליטרלי) מקריסטלים, שאגב הכי הורס כשנענד ספק מונח ספק רק נוגע בסוודר צמרירי נונשלנטי, שהרי אלוהימה בניגודים הקטנים. אנה וינטור עושה את זה כבר שנים, כשהיא עונדת ענק קריסטלים ואף מעדיפה להעמיס כמה יחדיו לכדי צבעוניות מטריפה, עד שהסגנון הפך ממש מזוהה עמה.

אנה וינטור. splash
לא יוצאת מהבית בלי פיס על הצוואר. אנה וינטור/splash

לאחרונה עוד רבות ונכונות נצפו כשהן מפגיזות נוכחות עם הטרנד, כמו גאלה גונזלס וג'ובאנה אנגלברט (טוב היא בכל זאת מנהלת הקריאייטיב בסברובסקי, ועוד תחזור במערכה הבאה). גם על ביצת האופנה הקטנה שלנו הטרנד השקוף לא פוסח, הפאשניסטה טל אלבלנסי-פרבר נצפתה לאחרונה עונדת ענק קריסטלים תכלת יפייפה של סברובסקי, וגם ליטל קובי ונסטיה ליסנסקי מדגימות באינסטה הצעות הגשה מעניינות.

אך אותנו סקרן לנבור קצת יותר לעומק הגבישים המלוטשים, שהחלו נוצרים בשנת 1891 מתוך חזונו של דניאל סברובסקי מייסד החברה ליצור "יהלום לכולם", ורצינו להבין מה יש באבנים המוגזמות והצלולות האלה שכל כך מהפנט אותנו. "בשנה וחצי האחרונות המותג סברובסקי, כמו מותגים רבים אחרים, עבר איזשהו תהליך של שינוי ושל מיתוג מחדש" מאששת לנו נופר ילון, מחברת א.ילון הנציגים הרשמיים של סברובסקי בישראל. "החל משינויים בסממנים חיצוניים של הלוגו והצבעוניות המזוהה עם המותג שהלקוח יכול לזהות מיד, אבל השינוי הוא בעצם הרבה יותר עמוק מזה ונובע במינויה של ג'ובאנה אנגלברט האיטלקייה המופלאה בשנת 2020 למנהלת הקריאייטיב של מחלקת הקמעונאות, כלומר של הקולקציות שרואים בחנויות שלנו".

אתם בילון מרגישים את השפעת השינוי התדמיתי של סברובסקי העולמית גם על הביקוש לתכשיטים האלה בארץ?
"בוודאי. השינוי מאוד מורגש. בעצם הוספנו עוד עומק לחנויות שלנו וגם הרחבנו את חוג הלקוחות, ואפשר לראות באינסטגרם וברשתות שזה מצליח לכבוש את סצינת האופנה, גם המקומית כמובן. הישראליות אוהבות טרנדים, מה שהן אוהבות הן קונות, והן אכן קונות יותר. אך הלקוחות הישראליות לא מוותרות על פריטי הבייסיק הקטנים או הקלאסיים יותר, לא ויתרנו על פלח השוק הזה. פשוט הוספנו כאמור עוד עומק ופנינו לעוד נתח של לקוחות שאוהבות טרנדים ואופנה".

אם בעבר המגמה הייתה Less is more, היום הסיפור הוא דפנטלי More is more, כולל הצבעוניות - יותר גדול, יותר נוצץ, וכמה שיותר. אנחנו קוראים לזה "Boldly Chic", מחדדת לנו ילון.

קארדי בי, סברובסקי. GettyImages
קארדי בי וענקי סברובסקי בטקס ה-AMA/GettyImages

אז אם חשבנו שטרנד הצ'וקרים ושרשראות הסטייטמנט מוצה, לא ולא. הוא עשה קאמבק וקיבל תפנית מתוחכמת בדמות אבני קריסטל ג'וסיות שקופות צלולות או בגוונים פסטליים. כעת ניכר כי המובילה בתחום היא סברובסקי, אך לא רחוק הרגע שמותגים רציניים נוספים יעברו מעגילי שנדלייר לפיסים בסגנון. בסברובסקי שרשראות קולר/צמידי קריסטלים של סברובסקי נעים בין 800 שקלים ל-2,500 שקלים (כשהפיסים הוותיקים של המותג מתחילים מ-250 שקלים).

הגודל פה לחלוטין קובע וגם הכמות, הטרנד ממש מתבקש להיענד בשכבות אבל גם אחת בהחלט תקפיץ כל לוק לרמה הבאה. מה שהכי מספק בכל הסיפור שזה מתכתב לנו מעולה עם טרנד אחר שאימצנו בחום בשנתיים האחרונות - לבוש קז'ואל לא מתאמץ, בואך חליפת טרנינג שווה או ג'ינס טוב עם סווטשירט, המספקים קנבס בייסיק רגוע לבלינג ההיסטרי שלצווארנו. קונטרסט שיקי זה כל הסיפור. אם במראה ערב מדובר, כבר ראינו מחודש שעבר (שהיה חודש החגים והבילויים) שזוהי העת להגזים ולהעז, קרי אין מניעה להוסיף ענק קריסטלים על שמלת ערב מהודרת, להיפך.

עוד בוואלה!

מאירות לכן את החג: 8 המלצות רותחות לפריטים מתוכשטים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully