וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לעקוב: האינסטה של סנדי בר מתחמם בתזמון מושלם

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:10

הדוגמנית המצליחה והשחקנית מהניינטיז חוזרת לככב בקרוב על המסך הקטן שלנו, או ליתר דיוק לפזז על רחבת הריקודים שם, ולא נותרנו אדישות גם להתעוררות בגזרת פרופיל האינסטה שלה. הפיד של סנדי בר הוא הדבר הכי מסקרן כרגע, תפעילו התרעות

סנדי בר (45), אשר התגלתה לראשונה בגיל 17 על ידי הצלם עדי ברקן שגם הפך לסוכן האישי שלה, נחשבה בסוף שנות ה-90 לאחת הדוגמניות המצליחות ביותר בארץ. היא שימשה פרזנטורית למותגי אופנה ישראלים מובילים (פלפל, קסטרו) והשתתפה בפרסומות שעוררו הרבה באזז באותה תקופה פרה-רשתות-חברתיות (מילקי, ישראכרט, אירוקה ועוד).

בעודה חיילת בר החלה את קריירת המשחק שלה וכיכבה בשלל סדרות טלוויזיה ואופרות סבון מצליחות (יותר או פחות) כמו "כסף קטלני" או במחזמר "חסמבה" לצדו של אקי אבני שלימים הפך לבן זוגה. הייתה גם טיסה זוגית לאל איי של הפאוור קאפל במטרה לפתח את קריירת המשחק, חזרה לישראל וגם גירושים, כשבאותה תקופה החליטה בר שהיא מתרחקת מאור הזרקורים.

סנדי, שעדיין נחשבת לשם דבר בתעשייה ומגיחה לאירועים מתוקשרים מידי פעם מחזיקה היום בטייטל משולש של דוגמנית, שחקנית ומעצבת פנים. אי אפשר היה להתעלם מהפרופיל האישי שלה באינסטגרם שצובר תאוצה בשבועות האחרונים שם היא מעלה שיתופי פעולה עם מותגים עמם עובדת, מעט מהפרויקטים שלה כמעצבת פנים, הצצה לחופשות עם פיגורה מושלמת בביקיני (מה זה???), הפקות מן העבר - כדוגמת שלט החוצות שלה לקסטרו באיילון או הפקה אייקונית שצילם רון קדמי בקובה.

הפקה מדברית חדשה עם הצלם דור שרון

הסלבריטי אייקון היפהפייה מהניינטיז, שמחוגי הזמן כמעט ולא נגעו בה, כבר ממש נוכחת בפיד שלנו באופן תדיר. יש להניח כי בר נתבקשה להעלות הילוך ברשתות על ידי הפקת "רוקדים עם כוכבים", אליה לוהקה כאחת המתמודדות הנוצצות בעונה החדשה שחוזרת בקרוב. בר תצטרף לעונה השמינית בהנחיית לוסי איוב, תכנית הכוללת ליהוקים חזקים נוספים כמו יעל בר זוהר, עדי אשכנזי, בר זומר, רותם כהן, עדן פינס ועוד.

אך עם כל הכבוד ל-25.4 אלף עוקביה, בר עודנה מחזיקה בתדמית המסתורית שאופפת אותה לאורך השנים ולא מרבה להאריך או להעמיק בטקסטים המלווים את התמונות היפות אותן היא משתפת. לצד הקארה הארוך הקליל מלא הברק, בר מתחזקת סטייל קז'ואלי נינוח בחייה הפרטיים אך מסוגלת להפוך כזיקית למגה גלאם ולהחזיק כל לוק וסגנון - ההפקות יעידו. לנו רק נותר לצפות בכיליון עיניים לחשיפת האאוטפיטים עמם תפציע על רחבת הריקודים. לנצח גירל קראש.

הפרסומת האייקונית לקסטרו

עוד בוואלה!

לילה לבן: כל הכוכבים המקומיים הגיעו להרים במסיבה, מה הם לבשו?

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סנדי בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully