וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנופשת הלוהטת: החיים הטובים על פי סלמה הייק

עודכן לאחרונה: 14.1.2022 / 7:32

סלמה הייק פינו, השחקנית האמריקנית-מקסיקנית, משדרת אנרגיות של חופשה בפיד האינסטגרם כבר תקופה די ארוכה. בגדי ים של המותגים היוקרתיים בעולם, מראה השיער הרטוב וגם האשטגים על חיים טובים

אם יש משהו שאי אפשר לקחת מהשחקנית ההוליוודית סלמה הייק (55) זה את הסקסיות והפלפל המקסיקני החריף שהיא משדרת. עם השנים הפכה הייק לשחקנית מבוקשת וממוקמת היטב בצמרת האופנה כשהיא נשואה לאחד האנשים החזקים בתעשייה, פרנסואה הנרי פינו (59), מנכ"ל קרינג. רק בשנה האחרונה שער מגזין אל האמריקני הכתיר אותה (לצד גל גדות ואנג'לינה ג'ולי) להיות אחת מתשע הנשים שזוכות להוקרה על תרומתן התרבותית ועל שבירת מוסכמויות בפלטפורמות האישיות שלהן.

סלמה הייק. GettyImages
עושה שטיחים אדומים לצד חופים. סלמה הייק/GettyImages

אבל הפיד של סלמה, חוץ מהבלחות של שטיחים אדומים בחסות גוצ'י בימים טובים, מורכב בעיקרו מהלוק הטרופי. החיים הטובים על פי סלמה מלווים במראה השיער הרטוב ואוסף בגדי ים מפתיעים לצד פינה קולדה קרה ואקזוטית. את שנת 2021 היא פתחה בביקיני שחור קטנטן עם תרגיל מדיטציה קליל על החולות - משם נפתחה תיבת פנדורה במשך שנה שלמה פלוס שאף אחד לא מצליח לסגור. על הבאדי השמור בגילה אין מה להוסיף, אבל על הלוקים בהחלט כן.

הפוסטים האחרונים ומעוררי התאווה, מראים לנו קולקציית בגדי ים מפנקת במיוחד של מותגי קרינג. בתמונה האחרונה נראתה בסימן מנומר של סן לורן, בבגד-ים שלם עם מחשוף עמוק וקשירת קולר. לכל פוסט היא גם דואגת להוסיף כיתובי נחת של הגוד לייף, יושבת על רקע שמיים מפולטרים ומתענגת על קפוצ'ינו ללא קצף.

מנומרת בסן לורן

עוד בוואלה!

סלפי מהפנט ובגד-ים נועז: סלמה הייק חוגגת 54

לכתבה המלאה

את השנה האזרחית הנוכחית, פתחה נשענת על סלע ענק בפיס שלם נוסף ושחור ובתמונת תקריב אחרת מתוך בריכה - והיא נראית לא פחות סנסציונית. כחלק מהקידום לסרט "בית גוצ'י" שם מגלמת מגדת עתידות שהופכת יחד עם ליידי גאגא שותפה לרצח בעלי המותג - היא דואגת להתאים את עצמה לרוח התקופה. בתמונה שהפכה לוויראלית, היא לובשת בגד ים שחור של ג'וצי, תחת הכיתוב: "זה לא הלבוש שלי בסרט אבל בכל מקרה אני מאוד ממליצה לכם עליו".

גוצ'י כמובן

לפני אותו רגע מרטיט של גוצ'י לח על שפתי הבריכה, היא מפציצה בפוזה מקורית אחרת. שוכבת לה לסיאסטה קצרה על ערסל לאחר צילומי שני סרטים במקביל. הפעם באאוטפיט כחול עמוק, שוב שלם אך עם קשירה מתחת לחזה. גם אנחנו הכי בעד האשטאג סיאסטה נצחי ושזוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully