וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר שם בחוץ? הכוכבות דווקא מעדיפות את הביקיני שלהן כשקפוא

עודכן לאחרונה: 21.1.2022 / 7:31

המגמה החלה לפני מספר שנים אצל השמות הגדולים, אבל נראה שעכשיו זה הגיע גם לאושיות ישראליות - הנשים מעדיפות את הביקיני שלהן על רקע מושלג בתוספת אקססוריז מחממים. מה לא עושים בשביל תמונה טובה לאינסטה?

רק השבוע זכינו על פי החזאים ביום הכי קר בשנה (בהתחשב בכך שהשנה החלה לפני כשבועיים). בזמן שאנחנו מתאימות את עצמנו סוף סוף למזג האוויר ונותנות למעילים מקום של כבוד בפרונט של הארון, יש כאלה שאולי מעדיפות לוותר עליו. או לוותר בכלל, על כל סוג טקסטיל כזה או אחר.

המגמה החלה לפני מספר שנים אצל השמות הגדולים, אבל נראה שעכשיו זה הגיע גם לאושיות ישראליות. אנחנו מתכוונות לטרנד הלא כל כך מגניב וכבר לא כזה מקורי של ביקיני ומגפונים בשלג. פוזת ה"ביקיני בשלג" צברה פופולריות הודות לסלבס היקרות, שתרמו את גופן למדע האינסטוש ושילבו לוקים מינימליסטים על רקע קור כלבים צינתי במיוחד.

ריהאנה

המפורסמת שהכתה ראשונה בברזל החם (או אולי הקר?) והעזה להצטלם בשיאו של החורף הייתה ריהאנה אי שם בשלהי 2014 בחגיגות יום הולדתה ה-26. רירי פתחה את הטרנד בביקיני קטנטן ולבן, חשפה קעקועים כשהיא מחזיקה על כתפה מעיל עור. מאז ועד היום זה לא מפריע לכל מי שמגיעה לביקור בהרים המושלגים, לתת טעימה מקולקציית בגדי הים על הבאדי המצומרר.

נטלי דדון

אותנו זה פחות הדליק, אלא אם את היילי ביבר בצילומים לקמפיין החדש לויקטוריה סיקרט. אם לא, שימי על עצמך משהו כי מותק, קר בחוץ! בגזרת הישראליות נטלי דדון בנופש סקי באיטליה, לובשת בגד גוף ניוד של נטע אפרתי (196 שקלים) ומגפיים זהובים של מותג הסקי המוכר "מון" (140 יורו). על אקססוריז מחממים לא דילגה (וטוב שכך) בעזרת כובע גרב, חם צוואר וכפפות בהירות.

טיטי איינאו

טיטי איינאו לעומתה נופשת באוסטריה ולא מפספסת רגע כדי להתאים את עצמה לטריק הסטיילינג. בשני פוסטים חשופים - האחד בבגד-ים שלם ניאון של דיזל ומעיל פרוותי ורוד, והשני בסט לנז'רי אפור של קלווין קליין, מלווה במעיל פרווה חום וארוך. היא לפחות חושפת בתגובות לעוקביה את הסוד: "עשיתי את זה בטייק אחד מהר ורצתי לחדר" - מאמינות לך.

גל גברעם

גל גברעם חגגה יום הולדת לבויפרנד בעיירת סקי בצרפת. וגל כמו גל, לא מוכנה להפסיד עוד טייק חריף גם במינוס מעלות בחוץ. הפעם, על הרקע המושלג בבגד גוף שחור עם שרוולים ארוכים ומגפיים אווריריים של Balr.

אמילי רטאייקאוסקי

הטופ מודל אמילי רטאייקאוסקי על רקע תפאורת שלג מלאכותי. כי למה בעצם לסבול? אמרטה מציגה שלושה לוקים מבית המותג "inamorata" שבבעלותה: ביקיני דמוי זמש ורוד (כל חלק 330 שקלים) ועליונית מנומרת. השניים האחרים בוואן פיס סטרפלס עם קאט-אאוט בצד הבטן, בצבעי טורקיז ואדום (615 שקלים).

קורטני קרדשיאן

זו לא הפעם הראשונה שקורטני מתנסה בפוזת השלג. הפעם בטיול משפחתי באספן קולורדו, בטוטאל לוק בהיר. כובע קאובוי לבן (גם אנחנו לא הבנו), ביקיני חוטים כסוף, מעליו מעיל לבן מבית אליס אנד אוליביה ומגפיי אסטרונאוט לבנים.

עוד בוואלה!

הנופשת הלוהטת: החיים הטובים על פי סלמה הייק

לכתבה המלאה

ונסה הדג'נס

ונסה הדג'נס, האיט גירל שלא מספיק מדברים עליה - בתפקיד הלוק המנצח של הסטיילינג המצער והלא הברור. נופש בסקוטלנד הביא אותה לתמונה עם בגד-ים שלם שחור עם מחשוף וי עמוק במיוחד וסגירת צ'וקר. את נגיעת השיק פלפלה במגפי "מון" בירוק ליים (125 דולר), שתאמו לסרט ניאון בוהק על ראש. ובסוף, מעיל מקסי עם קפוצ'ון פרוותי.

הלנה כריסטינסן

מלאכית ויקטוריה סיקרט ומלכת היופי לשעבר הלנה כריסטנסן, באופן קבוע לא מוותרת על טבילות באגמים הדנים הקפואים. לצד תמונה ציורית נראית מדלגת לה על קצה נהר בבגד ים סגלגל של המותג שלה, כשעוקביה מתלוצצים: "כל הכבוד שלבשת את הביקיני המחמם".

ג'סיקה סימפסון

גם ג'סיקה סימפסון הצטלמה בבגד-ים מנוחש עם קשירה שחורה במותניים, מעיל לבן ומגפיים פרוותיות בהתאם, מהמותג הפרטי הנושא את שמה. אפשר לסכם שחוץ מהשיזוף היה אפשר לוותר השוטינג דיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully