וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוקינג הוט: היידי קלום פוצחת בקריירת שירה

18.1.2022 / 8:30

הטופ מודל בת ה-48 מנסה את מזלה גם בענף המוזיקה ויוצאת בשיר חדש עם הראפר סנופ דוג. הלוקים הנבחרים שחורים וסקסיים, עמוסי תחרות ושרוכים, ויש גם רגע אחד ורוד בוהק שהזכיר לנו למה היידי קלום היא לנצח טינאייג'רית

מי לא היה רוצה לשבת על תה צ'אי עם היידי קלום? מבחינתנו גם כוס מים תחליק בגרון, במיוחד אחרי ההפתעה שהכינה הטופ מודל בת ה-48. מכל תפקידיה עד כה, היידי טועמת מפרי המוזיקה ומשחררת סינגל משותף בשם "תה צ'אי עם היידי" עם לא אחר מסנופ דוג. והלוקים? סקסיים כמצופה.

הראפר חבר אל קלום ליצירת שיר הפתיחה עבור תוכנית הראליטי בהפקתה והנחייתה - "הטופ מודל הבאה של גרמניה". כידוע קלום מגיעה ממוצא גרמני, לכן לא מפתיע שהיא משיקה את העונה ה-17, בה משמשת גם כשופטת.

כחלק מקידום הקליפ והתחרות שתעלה ב-3 בפברואר, התארחה השבוע בתוכנית של אלן דג'נרס, בשמלת ויניל ורודה א-לה היידי. בואו נשים רגע בצד את העובדה שהיא נראית טינאייג'רית בשיאה. הדוגמנית הצליחה להפוך שמלה מצועצעת ברמות מבית אלכס פרי (כ-2,150 דולר) לפריט נחשק על באדי קלאסי ושזוף של ברבית. על הדרך, בריאיון העלתה את העובדה שלקוח ביטח את רגליה בפוליסה של 2.2 מיליון דולר, כשרגלה הימנית מבוטחת ב-200 אלף שקלים יותר, הכול בגלל צלקת קטנה. הגיוני סך הכול.

הקליפ עצמו מורכב מכמה לוקים של לנז'רי בחסות דולצ'ה גבאנה. הוא עוד לא שוחרר רשמית, אבל מהטיזרים ברשתות הצלחנו לתמצת את מיטב ההופעות של הטופ מודל, שאגב, פוצחת בקטע סולו שלם (!) של שירה וריקוד, והאמת? לא רע. ההצצה הראשונה היא בבגד גוף מנצנץ, קאט-אאוט בצידי הבטן וחלק אחורי מחולק לשניים, כשהחלק התחתון מכסה בנדיבות את הפלחים, אך מתחצף עם נגיעה שחורה של טרנד החוטיני בשתי רצועות דקיקות.

טיזר קטן לקליפ בבגד גוף מנצנץ

בגזרת הלוקים השחורים ניתן לצפות בהיידי מרקדת בהלבשה תחתונה שחורה של דולצ'ה ועליה סוג של שמלמלה עשויה שרוכי מחוך, כשבטופ שרוולים ארוכים ותפוחים. לסט הזה צירפה מגפיים בגובה מעל הברך ועגילי אוברסייז כפולים ומעוגלים. בטוטאל לוק השחור הנוסף, ברקע חוף הים לבושה בבגד גוף דקיק עם תחרה, שרוכים בצידי הגוף המתפתל על החול והסתרה מינימלית של אזור החזה. זאת בצירוף משקפי שמש, ושוב העגילים שלא נותנים מנוח.

ביחס לטיזר כל כך קצר, כמות האאוטפיטים די מגוונת, זאת הודות לצמד הסטייליסטים מריאל האן ורוב זנגארדי (שלרוב עובדים צמוד לג'יי לו). השניים הצליחו להכניס הדפס משובץ של בגד גוף עם צווארון מעוגל, שרוולים ארוכים ובטן חשופה על ידי רשת עדינה ולאורכה שלושה פסים, בתוספת גרביונים ומגפיים שחורים ארוכים. תלבושת במטריאל קצת יותר קשיח, באה לידי ביטוי על דוגמנית העל הגרמנייה בפיס שנראה כמו שמלת שריון כסופה. מיוחדת שכזו בגזרת סטרפלס וחצאית מעוגלת לגובה.

אם נקדיש רגע להעריך את היידי קלום - היא אולי לא תמיד הייתה מובילה בתחום הפאשן, אבל אין ספק שהיא סמל נעורים מרענן מאז הניינטיז ועד היום. בין סנכרוני נשיכות השפתיים, לשיער המתנפנף תחת הרוח, היא בעיקר מזכירה לנו שאין גיל לפתוח בפארטי ולהיראות בסכום של פוליסת הרגליים של עצמך.

היידי קלום. קליפ יוטיוב, צילום מסך
עוד ורסיה של תחרה ושרוכים מבית דולצ'ה/צילום מסך, קליפ יוטיוב

עוד בוואלה!

"אם את יכולה להצטלם לאינסטה - את יכולה לדגמן": לני קלום בשער ראשון לווג

לכתבה המלאה
היידי קלום. קליפ יוטיוב, צילום מסך
יודעת לחגוג וגם לשיר מסתבר. היידי קלום בקליפ החדש/צילום מסך, קליפ יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully