וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: הזמינה שמלה לחתונת אחיה - וקיבלה את הדבר המזעזע הזה

22.1.2022 / 23:56

משתמשת טיקטוק הזמינה ברשת שמלה ירקרקה ולוהטת מ-Pretty Little Thing לחתונת אחיה. רגע לפני היום הגדול - קיבלה את השמלה והזדעזעה מהתוצאה

השמלה שהוזמנה ברשת לעומת מה שהגיע/@emilyrodriguee

למצוא שמלה לחתונה של אח או אחות היא משימה לא פשוטה בכלל, אז כשאמילי נתקלה ברשת במה שנראתה לה כמו השמלה המושלמת לחתונת אחיה, היא מיהרה להזמין אותה על אף החשש שלא תתאים לה. רגע לפני היום הגדול, קיבלה אמילי את השמלה מרשת Pretty Little Thing שהזמינה ונותרה מאוכזבת קשות. לא רק שמדובר בדגם לא מוצלח במיוחד, הוא גם שונה לחלוטין מהתמונות. אתם לא תאמינו עד כמה.

"החתונה של אחי מתקרבת אז אני כאילו, אני צריכה שמלה יפה, נכון? אז הזמנתי את זה", היא מספרת בסרטון הטיקטוק שלה ומציגה תמונה של השמלה שהזמינה מ-PLT. היא הוסיפה: "מהממת, מבריקה, מושלמת לחתונה בסתיו".

מיד לאחר מכן היא זזה לאחור כדי שנוכל לראות את השמלה שקיבלה - מט, ירוק אזוב ושונה כמעט לחלוטין מהשמלה שבתמונה. "זה מה שקיבלתי", היא נאנחת בסרטון, "מה זה? אפילו לא יכולתי לסגור אותה עד הסוף".

תראו את הפדיחה:

@emilyrodriguee @prettylittlething I'm so emo the other dress was perfect #dressfail #PUBGMOBILE #MMKx007 ♬ original sound - EMILY

הצופים לא נותרו אדישים למראות הקשים. "אני מצטער, אבל זה ממש ממש מצחיק", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "מותק, השמלה בתמונה מכוערת וכך גם זו שקיבלת. מה חשבת לעצמך?". מאוחר יותר התעשתה אמילי וחזרה לטיקטוק כדי לשתף סרטון של השמלה שבחרה ללבוש לחתונה - שמלת קטיפה מהממת בצבע ירוק כהה.

וזו השמלה שהיא לבשה בסוף לחתונה:

"אחרי האסון הזה, נאלצתי למצוא שמלה אחרת לחתונה, אז פשוט לבשתי משהו שכבר היה לי", אמרה לצופים, לפני שהראתה להם את השמלה הנבחרת. זאת התקבלה יפה יותר אצל הצופים. "או מיי גאד! אוקיי, זה אייקוני!!", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זו שמלת החלומות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully