וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו השמלה שהוזמנה ברשת - וגם אתם תבכו מצחוק כשתראו מה הגיע

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 9:08

יותר מ-7 מיליון איש צפו כבר באישה שחשפה (תוך שהיא נקרעת מצחוק) את הפדיחה שקרתה לאחות של חברתה, ששלחה לה תמונה של השמלה שהזמינה באינטרנט לעומת מה שהיא קיבלה, שהיה מי שהשווה אותה לסדין או לווילון

צפו בפדיחה

קניות באינטרנט יכולות להיות ברכה או קללה - במיוחד כשמדובר בהזמנת בגדים - כפי שהוכחנו לכם לא פעם בעבר. אבל תמיד טוב לקבל תזכורת שלא כל מה שנראה טוב על הדוגמנית באתר יראה טוב גם עליכן ושלפעמים אין תחליף לקנייה פיזית בחנות - וזה מה שסיפק לנו הסרטון של נטלי טייסון, שפרסמה בטיקטוק מה קרה כשאחות של חברתה רכשה שמלה אונליין וקיבלה משהו שלא דומה אפילו קצת לתמונה.

זאת השמלה שהוזמנה

שמלה שהוזמנה ברשת. @nat.tyson, צילום מסך
שמלה שהוזמנה ברשת/צילום מסך, @nat.tyson

הסרטון של נטלי שפורסם תחת הכותרת "אני בוכככככה" צבר כבר יותר מ-7 מיליון צפיות וניתן לראות בו את נטלי צוחקת בהיסטריה כשהקריינית אומרת "חברה של אחותי הזמינה שמלה באינטרנט ו... רק תראו".

השמלה, שנקנתה ב-32.39 דולרים (כ-105 שקלים), נראית באתר כבעלת שסע עמוק בצד אחד החושף את ירך הדוגמנית, חגורה שהיא כמו גם מעין סרט מעוטר במותניים, מחוך, כתפיים מחודדות ושובל ארוך. אבל מה שהיא קיבלה לא נראה בכלל כמו השמלה הזו, כפי שהיא ראתה באתר.

זו השמלה שהגיעה

שמלה שהגיעה בהזמנה ברשת. @nat.tyson, צילום מסך
שמלה שהגיעה בהזמנה ברשת/צילום מסך, @nat.tyson

מלבד היותה עשוייה מחומר אחר, לשמלה שהיא קיבלה היו גם שרוולים אחרים לגמרי וארוכים בהרבה מזו שבתמונה, הסרט במותניים נעלם, ובכלל השמלה נראית כמו משהו שהיה צריך להגיע לפח.

מאז שפורסם, הסרטון צבר יותר מ-500 אלף לייקים ו -4,500 תגובות של אנשים שהיו בהיסטריה מהטעות והשוו את השמלה לווילון או לסדין. לעומתם - היו כמה שחשבו שכל מה שהשמלה צריכה כדי להיראות כמו בתמונה זה גיהוץ. אחחח... התמימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully