וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי קרדשיאן בפיגורה מעוררת קנאה - אבל הלוק קשוח מאוד

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 12:53

קלואי קרדשיאן והסיסטר קנדל יצאו ליום קניות באל איי, אירוע שכביכול היה אמור להיות שגרתי בהחלט. לנו צרם בטירוף הטוטאל לוק הנבחר של הקרדשיאנית, אמנם בצבעים הכי נכונים של העונה - אבל למה הכול כל כך צמוד?

רבות דובר על "גוף הנקמה" של קלואי קרדשיאן, כן, זה שאמור, כביכול, להוציא לאקס את העיניים. הביטוי הכה בעייתי בעצם מציג תופעה בה הפרודה נכנסת ברבאק למשטר תזונה וספורט קפדני כשהתוצאות הן באדי חטוב שאמור לשדר - "התגברתי עלייך ויצאתי לחגוג". אז הגברת קרדשיאן אפילו הרימה סדרה בנושא שנקראת "נוקמים", וזה עוד לפני שהיא ידעה כמה צרות אבא של טרו, מיסטר טריסטן תומפסון, יעשה לה בחיים האלו.

עם אותה פיגורה באמת מוצקה, כשלצידה הסיסטר קנדל ג'נר, יצאה קלואי לסיבוב קניות באל איי לכבוד הלידה של האחות קיילי, ואם עדיין לא הובהר שאנחנו מאוד מפרגנות על השעות המרובות בחדר הכושר (הביתי כמובן) - ללוק פחות התחברנו, והנה הסיבה.

נקודת המוצא הייתה חכמה. שימוש בפלטת הצבעים הנכונה של הרגע - ניוד, קרם וחום על כל גווניו, עם נוכחות מובהקת של אחד מבתי האופנה החמים, הכוונה למגפיים של גוצ'י כמובן (כ-3,500 שקלים). מתיק הבירקין העצום אנחנו כבר לא מתרגשות כי באמתחתא של הכוכבת לא מעט כאלו בחדר הארונות החלומי שלה.

הנפילה הקשה הייתה בסט האקסטרה צמוד, טופ בצבע גוף עם שרוולים ארוכים וטייטס תואם, פריטים הנראים בדיוק ברוח המותג סקימס של האחות גדולה קימי. ייתכן כי אם כל זה היה קורה עם סניקרס ומעיל טדי גדול לא היינו מנידות עפעף, אבל השילוב הקטלני בין טייטס אקסטרה צמוד, טופ שכזה ומגפיים שעולים עד מעל הירך מעוטרים בלוגו שאי אפשר לפספס? סורי, ביג נו נו.

הקרדשיאנית לא הסתפקה בכל המראה הנועז ושידרגה גם עם קשירה אחורית של הטופ (כי הוא פשוט לא מספיק צמוד, וצריך עוד אקסטרה הידוק שלא נדע) מה שהוזיל את המראה עוד יותר. אחותה לעומתה, הגברת ג'נר הסתפקה בג'ינס שחור בגזרה ישרה, גופיית סבא שמעליה זרוק קרדיגן מוצלח ונעלי לואפרס שחורות עם הצצה לגרביים.

עוד בוואלה!

ישבן הפלדה: קלואי קרדשיאן משוויצה בנכסים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully