וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייטס יפה זה כבר מאסט ואלו הכי מדויקים שאיתרנו

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:01

כמה שיותר אלסטי ואורז ממותן ומטה, סילואט טרנדי שעדיין על סדר היום ומשלב נוחות עם סטייל מעצם היותו. הטייטס נצפה תדיר על משפיעניות וטרנד-סטריות ואף בלט בשבוע אופנת ההוט קוטור בפריז. גללו ל-10 אופציות מדויקות

מאסט-הב שחור של קוס - 395 שקלים

קוס. יח"צ,
כל האלמנטים הנכונים בנמצא: גבוה, מחטב ועם רגליות/יח"צ

מכנסיים מבדים גמישים שעוקבים בצמידות אחר קווי המתאר של הגוף הם לא רק פריט לבוש מתבקש לפעילויות ספורט ופנאי או לנוחות מרבית בבית. מותגים ורשתות מובילות כבר קיבעו את הטייטס כאחד מהמגמות הבולטות של 2022 ועל פי סטנדרטים של פאשניסטות ומשפיעניות מובילות, כמו גם הופעת הטייטס על מסלולים בבירות האופנה, זוהי הצהרת סטיילינג מובהקת - כזו שסביר להניח שחלקנו עדיין מתרגלות אליה, בדיוק כמו מכנסי הטרנינג שעשו את זה קודם.

הסגנון הבולט בשפע הטייטסים שניתן למצוא כיום הוא עדין נינוח אבל מוגבה (מלשון גבוה) כמעט בהמשך ישיר לחזרה לשגרת החיים שמתרחקת מהבית, ספורטיבי אבל לאו דווקא במובן של "בדיוק סיימתי אימון" אלא מאוד לבוש ואף שיקי. הבחירה בטייטס איננה דרך לבוש עצלנית או אקראית להיפך, זוהי אסתטיקה מכוונת המאזנת בין נמוך לגבוה, בין נינוח לשיא הסטייל, ועדיין עם קריצת ה"מינימום מאמץ" שרובנו מבקשות לשדר.

סרוג ונעים אצל זארה - 139.90 שקלים

זארה. יח"צ,
הבד המעניין עושה את כל ההבדל, מומלץ ללבוש כחליפה/יח"צ

מה שהתחיל כמענה מובהק לצורך בבגדים אקטיביים לביצועים ספורטיביים, או מלבוש נלעג בעשורים הקודמים שזוהה עם חוסר טעם אופנתי משווע, הפך בשנים האחרונות לפריט לבוש בסיסי שנחוץ בכל מלתחה וקיבל אינטרפרטציות מגוונות מאופנה מהירה ועד לאופנה עילית. טייטס טובים ויפים נראים מדהים כחלק מלוק יומיומי עם סוודר אוברסייז ומגפיים צ'אנקיים, בדיוק כפי שייראו מעולה עם בלייזר מחויט ונעלי עקב לדייט ערב.

שקפקפים עם הדפס פסיכדלי בפרפואה - 119.90 שקלים

פרפואה. יח"צ,
כשהטייטס הוא גולת הכותרת של הלוק/יח"צ

הלגיטימיות האמיתית שנעצה את תווית 'פריט לבוש נחשק' על הטייטס הגיעה, כמו תמיד, כשאיט גירלז ומפורסמות אימצו בשנה האחרונה את הסילואט מדגיש החמוקיים. ביונסה אייקונית האופנה והתרבות, אושיית הרשת הספק-מיליארדרית קיילי ג'נר ואפילו הזמרת אדל נצפו בחליפות טייטס עם הדפס הירחים של המותג הצרפתי מארין סר, הקרדשיאנית הראשית קים שידועה בחיבתה המוגזמת לטייטס על נגזרותיו (בתיעדוף מופגן לבית האופנה בלנסיאגה) שמדגישים את הפיגורה המושלמת של כוכבת הריאליטי בעלת אימפריית המחטבים, הקוסמטיקה והשערוריות - אלה הם רק חלק מהדוגמאות שהציפו את הפיד שלנו, והתרגומים של רשתות אופנה ומותגים נגישים לא איחרו להגיע.

טרנד השליץ בברשקה - 129.90 שקלים

ברשקה. יח"צ,
הצבע והאורך הנכון, מומלץ עם סריג אוברסייז באותו הגוון/יח"צ

המגמה בלטה גם על מסלולי שבוע אופנת הקוטור לאביב/קיץ 2022 שנערכה בשבוע שעבר בפריז, כשבתי אופנה נחשקים הציעו את הטייק-אוף שלהם לטייטס. מהגרסה הקלאסית המשובצת שהציג סן לורן, דרך טקסטורה עתידנית משהו אצל דיור, ועד קטיפה סקסית עם קאט-אאוט נועז בחסות בלמיין.

גם במקרה הצמוד דנן הסוד הוא באיזונים. קרי כשהחלק התחתון מגה הדוק, מומלץ לבחור בטופ, ז'קט או מעיל משוחררים יותר ואפילו אוברסייז. לשמחתנו, מנעד הגזרות, האורכים והאלסטיות רחב מאוד ויכול להתאים למבני גוף שונים מה שמסביר את הפופולאריות של הטייטס עונה אחר עונה, והחורף הזה בייחוד. הטייטס מגיעים בשלל בדים ומרקמים, כולל אריגים ועור, בצבעוניות מגוונת והדפסים, תיפורים בולטים, פתחים מעניינים, רוכסנים וקישורים אחרים, למעשה כמעט הכול הולך השנה. אלה הדה-בסט שאיתרנו:

אוונגרד בחסות מארין סר לפקטורי 54 - 954 שקלים

נועה קירל, מרין סר, פקטורי 54. סיימון אלמלם,
פרינט הירחים המפורסם, אפשר גם בלי המסכה, כן?/סיימון אלמלם

משבצות עם רגליות במנגו - 139.90 שקלים

מנגו. יח"צ,
ההדפס המעולה והגזרה זה בדיוק הלוק לחורף/יח"צ

ארוגים באורך 7/8 מבית סאקס - 159.20 שקלים

סאקס. שי יחזקאל,
האורך והגוון החולי החם לגמרי עובדים/שי יחזקאל

ספורטיבי עם תיפורים מודגשים אצל רזילי - 125 שקלים

רזילי. זוהר שטרית,
הרי משם הכל התחיל - מהפילאטיס היישר לדייט עם חברה/זוהר שטרית

עוד בוואלה!

הצבע שלעולם לא יימאס: 12 פריטים משגעים בשמנת

לכתבה המלאה

מותן אקסטרה גבוהה של דה-אטיקו לפקטורי 54 - 2,190 שקלים

דה אטיקו, פקטורי 54. יח"צ חו"ל,
גזרה אוספת של המותג הנחשק בצבע אינדיגו משגע/יח"צ חו"ל

דמוי עור בגולף - 199.90 שקלים

גולף. הילה שייר,
חום שוקולדי ומבריק בדיוק במידה/הילה שייר
  • עוד באותו נושא:
  • טייטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully