וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ינה רודריגס היא לא העיפרון האופנתי הכי מחודד - אבל בהחלט חיה את החלום

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 7:33

סדרת הריאליטי המדוברת של הרגע היא "אני ג'ורג'ינה", הנותנת הצצה לחייה של בת זוגו של כדורגלן העל כריסטיאנו רונאלדו. ארון הבגדים שלה הוא חלומה של כל אישה, ארסנל תיקי ההרמס לא הגיוני, אבל חוש אופנתי מפותח לא מצאנו. למזלה, יש לה לב רחב ונתונים משובחים

נשות הכדורגלנים תמיד הייתה נישה מלכותית בפני עצמה. בסוף השבוע האחרון הושקה בנטפליקס תוכנית הדוקו "אני ג'ורג'ינה", על חיי בת זוגו של אליל הכדורגל כריסטיאנו רונלדו, וההצצה לחיים המטורפים של השניים מצליחה לעורר עניין רב בעולם.

ג'ורג'ינה רודריגס (28), כיום מצפה לתאומים, אימא לילדה משותפת עם אבא כריס ומאמצת של עוד שלושה - היא סיפור סינדרלה שהפך למציאות. היא נגיעה של ויקטוריה בקהאם (בלי הסטייל הסופיסטי), משולבת עם רוטב עסיסי ספרדי-ארגנטינאי במיטבו. כבחורה שאפתנית הגיעה לפני שנים למדריד בלי שקל (עד כדי שינה בתוך אוטובוס) ועם קצת התמדה ובעיקר חלומות ורודים, חייה עברו מהפך קיצוני.

כפי שהיא מתארת את עצמה, ממוכרת תיקים בג'וצי הפכה לזו שרוכשת אותם. גיחה קצרה של כריסטיאנו בחנות הדגל במדריד הביא אותם, להתאהבות מיידית, עם תוספות שוות: "הייתי מגיעה לעבודה באוטובוס וחוזרת בבוגאטי".

החל מהפרק הראשון אפשר לראות איך רונאלדו מוקסה מהאישה שלצידו, על אף השמועות שהוא בכלל בצד השני. "אני כן מחשיבה את עצמי כאישה בת מזל כי אני יודעת מה זה להיות בלי כלום ואיך זה שיש לי הכול", מספרת באחת הטסטות, עובדה שמחברת בינה לבין כריסטיאנו שגם הגיע מרקע קשה.

"פעם עבדתי בגוצ'י, היום אני קונה גוצ'י"

מעבר לחשיפה לעולם הגלאמי האופנתי, אפשר לראות כמה שהצניעות היא נר לרגליה כשהיא לא שוכחת מאיפה באה. הסטייל היומיומי של ג'ורג'ינה מתאפיין בעיקר בלוקים ממותגים של סטים נוחים וקלילים או ג'ינסים צמודים במיוחד וחולצה מכופתרת רופפת, גם לה היא מוסיפה קשירה במותניים: "אני אוהבת לערבב בגדי אימון ב-5 יורו עם תיק גדול או עם סניקרס העל שלי".

חליפות ספורט ותיקי יוקרה

בסדרה היא מציגה לוקים מחושבים בעלייה למטוס הפרטי, לוקיישן הצילומים המועדף עליה ואפשר להבין למה. פעם בטוטאל דנים עם מכופתרת של לואי ויטון, תיק אדום של הרמס ונעלי נייקי ובאחרות משלבת מטפחות ראש צבעוניות. רודריגז גם חובבת תכשיטים מיהלומים ועד אבני חן מטורפות, הכול משובץ בענקים שלא יביישו בתי מלוכה, ובין הייתר היא גם שגרירה של שופארד.

סטילטו ותיקים יוקרתיים הם מאסט כמובן, וסביר להניח כי כמות הרכבים שיש לרונאלדו, כנראה לא תגיע לכמות תיקי ההרמס שיש בחסותה. את הבירקין של הרמס הראשון שהיה לה, כריס קנה לה לכבוד הכריסמס היא מספרת, "יותר מהתיק עצמו כמובן, נדהמתי יותר מכמה זה קשה להשיג הרמס". בעיה שנפתרה עם הזמן מתוקף הסטטוס החדש.

מכופתרת של לואי ויטון ותיק בירקין כתום

כאשת האדם הנעקב ביותר בדפי האינסטוש, חברותיה דואגות לתעד כל צעד עבורה: "אני תמיד מנסה לקחת את אחת החברות שלי לכל טיול כדי שהם יוכלו לחוות קצת ממה שאני חווה". הן מצידן משתפות שהן דואגות לצלם את ג'ורג'י, מהסיבה הפשוטה שמאחורי כל הזוהר, אין לה צלם מקצועי שדואג לערוך אותה לעמודי הסושיאל.

כמלכת הדלוקס היא דואגת לאקססוריז הנוצצים ביותר בהופעות השונות על הרד קרפט, שמתוכננות בליווי צמוד של המעצבים הגדולים. הבחירה בשמלות תמיד תהיה עם דגש על גזרות צמודות בטירוף על הבאדי הסקסי, שלא משאירות פתח לנשימה.

חובבת מטפחות צבעוניות

בסדרה היא מציגה שני לוקים גרנדיוזים. האחד בפסטיבל קאן בדגם שבחרה לאחר ביקור בסטודיו של ז'אן פול גוטייה בפריז - שמלה בצבע בורדו עשויה מחגורת עור מעוטרת בסטייל אינדיאני. אחרת בהגעה לקבלת פרס על תרומתה לקהילה בשמלה של המעצב עלי קארוי - שמלת פאייטים ירוקה, עם שסע גבוה ומחוך צמוד שמחזיק מחשוף עמוס ביותר.

ז'אן פול גוטייה לפסטיבל קאן

על אף אובר המותגים שלפעמים השימוש בהם הופך ללעוס, דווקא החינניות שברודריגס נבלטת כשהיא פחות מצועצעת ומקושטת בלוגואים. בלוקים ביתיים או אפילו בטסטות של הסדרה היא נראית בשיא נשיותה, פעם בשמלת מידי שחורה עם כפתורים זהובים וקוקו צמוד ונמוך ובאחרת בשמלת גולף קצרה, על פלטת הבז', עם שיער פזור וטבעי. "רבים יודעים את שמי, מעטים יודעים מי אני" - זה המשפט שפותח את הסדרה, ובהחלט ניתנת הצצה לאימא הטובה והבחורה הצנועה שהיא. הבדיחות והאהבה המוצהרת לאוכל, לגמרי הופכות אותה לאחת מבנות החבו.

שמלת פאייטים של עלי קארוי

מטוס פרטי והרבה דיור

עוד בוואלה!

אחרי שרשרת אסונות - מייגן פוקס מפתיעה לטובה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully