וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שרשרת אסונות - מייגן פוקס מפתיעה לטובה

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 8:26

אחרי מקבץ לוקים מטרידים מייגן פוקס מפתיעה בלוק קיצי ושובב, עם צבעים נכונים, גזרה מחמיאה ואפילו טוויסט מתקדם בגזרת הגלאם. עוד קצת עזרה מהסטייליסטית ואנחנו על הגל

מייגן פוקס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
יציאת איפור מדליקה ושובבה. מייגן פוקס מפתיעה לטובה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

מייגן פוקס מצטרפת לשורת הממים המוצלחים בעקבות עליית העונה השנייה של הסדרה "אופוריה" ובוחנת את ההומור של עוקביה עם רצף תמונות תחת הכיתוב: "אם הייתי המורה לספרות בתיכון אופוריה". למי מכן שפחות בקטע, מדובר בתיכוניסטים שמוצגים בתלבושות ביזאריות, חושפניות וצבעוניות. העונה החדשה עלתה רמה ואין ספק שמייגן עם חוש הסטייל המפוקפק (לרוב), יכולה להשתלב שם יופי.

ייתכן והפוקסית הפנימה שהיא לא העפרון הכי מחודד בתחום האופנה, אלא שהפעם, בניגוד למראות הקודרים, השחורים והאקסטרה סקסיים הגיע טאץ' צעיר, שובב וצבעוני.

בעזרתה של הסטייליסטית הצמודה והבלתי מעורערת מייב ריילי, היא מציגה לוק מעניין מקולקציית סתיו 2021 של דיון לי. חליפת יוניסקס מחויטת בצבע אפור על גבול הלילך - מכנסיים מתרחבים עם חגורת בד מלוכסנ עם אבזמים זהובים בצדדים (990 דולר). בטופ השלמת הסט בעזרת גופייה רחבת שרוולים, עם דאבל קאט-אאוט עליון בחזה (390 דולר).

בחלקת האקססוריז השלימה עם הפריטים המרעננים של אמינה מואדי - עקבי לקה גיאומטריים וסגלגלים עם שפיץ בפרונט (659 דולר) ותיק מרובע תואם עם רצועות מעוטרות בחרוזים צבעוניים (1,030 דולר). מה שכמובן אי אפשר לפספס, גם אם ממש נתאמץ, זה הסלפי עם טבעת האירוסין הטרייה והמהפנטת שקיבלה לאחרונה מהבויפרנד משין גאן קלי.

עוד בוואלה!

כן, זו הייתה השנה המוגזמת של מייגן פוקס

לכתבה המלאה

מה שבעצם מכריע את הלוק כאחד המוצלחים, הוא שילוב האיפור עם שאר האאוטפיט. וייב עדין במיוחד ומלא בשיק של צלליות כתומות בחלק הפנימי של העפעפיים (המיקס אנד מאץ' עם צבע העיניים זה וואו!), על ריסים מלאות. הסטייה החריגה והמדויקת תואמת למניקור כתום על ציפורניים ארוכות - שמחייבות טיפוח מתמיד בהיותך ברייד טו בי.

גם העוקבים לא נשארו אדישים לתמונות והכיתוב שהוסיפה גרם להשתוללות מצידם וקריאה בהולה להפקת הסדרה ללהק את מייגן לעונה הבאה. "תלהקו אותה, איך אנחנו גורמים לזה לקרות?", אחרים המשיכו בפנטזיות: "אם כן, הייתה לי נוכחות מושלמת בשיעורים", וגם "אני צריך עזרה אפשר לדבר אחרי השיעור?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully