וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי באמפ שאנל: ריהאנה משיקה היריון ראשון

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 9:12

הכוכבת דהרה במשך שבוע ברחובות ניו יורק במעילי אוברסייז מטשטשים ולבסוף חשפה - יש היריון ראשון וסופר פוטוגני. ריהאנה ואיי סאפ רוקי מצפים לבייבי ואלו הפרטים על הלוק הוורוד והמשגע שבחרה ללבוש בכדי להצהיר על כך לעולם

שבוע שלם פופרצה המלכה רירי ברחובות ניו יורק סיטי כשהיא מחליפה אאוטפיטים מעולים בקצב מסחרר. מעיל פרוותי כתמתם הצתוות למכניס קומפלאז' עמוסי כיסים ונעלי שפיץ מחודדות משיתוף הפעולה של בלנסיאגה וגוצ'י, חצאית מיני קצרצרה של סן לורן עם עקב קשירה לבן מבית מנולו בלאניק היה לוק שבכלל טשטש את הבשורה ותועדו עוד חמישה אאוטפיטים מגוונים של רירי שסיפקו מספיק עניין בכדי להסיט את צלמי הפפראצי ממה שחשוב באמת.

אמש (שני) בישרו ריהאנה ובן הזוג איי סאפ רוקי סוף סוף, אחרי לא מעט שמועות, כי הם מצפים לבייבי ראשון יחדיו. צילומים רומנטיים בניו יורק הקרירה ובאמפ חשופה לעיני כל אך עטופה היטב במעיל שאנלי וינטג' בצבע ורוד בזוקה.

מעיל הווינטג' של שאנל, קולקציית סתיו-חורף 1996, פוף מפנק עד הברכיים ששוויו מוערך בכ-10,000 דולר, כופתר רק בחלקו העליון ונתן לבטן ליהנות מהבריזה הקפואה של העיר. כל הריונית יודעת שזה נעים. ג'ינס רחב ובהיר בגזרה נמוכה של וטמנטס עם קרעים בברכיים, אבל האקססוריז יצרו את העניין האמיתי.

שרשרת הצלב של כריסטיאן לקרואה, הנשלפה מארכיון כלשהו ביצבצה מתחת למעיל וממנה השתלשלו עוד שרשראות פנינים בשילוב זהב צהוב. עוד נגיעת שאנל - חגורה בשחור וזהב עם תליונים ועליהם לוגו המותג (1,4000 דולר) ושעון רולקס וינטג' מטריף.

על צווארה של רירי היייתה מונחת עוד שרשרת זהובה מאסיבית עם אבן סיטרין במרכז 'מחנות הווינטג' של מיסטי' המוערכת ב-11,000 דולר ועוד טבעת יהלום רצינית, אבל לא כזו שמבשרת על אירוסין. הסטייל המגוון של אשת העסקים והזמרת עתיד לעלות שלב נוכח הבטן המתפתחת ואנחנו מאוד סקרניות לראות מה יוליד יום.

עוד בוואלה!

אמנות הפיתוי: ריהאנה מגדירה מחדש מה זה 'סקסי'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully