וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות הפיתוי: ריהאנה מגדירה מחדש מה זה 'סקסי'

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 12:38

ריהאנה יצאה בתצוגה השלישית למותג הלנז'רי הנועז והפרובוקטיבי שבבעלותה Savage X Fenty, בה התארחו המוני אושיות בלוקים פנומנליים שבאו לעשות כבוד לפאשן אייקון הבלתי מעורערת. התמונות, הכוכבות, התחתונים וההופעות - כל הפרטים

חגיגות האופנה הגדולות השנה גורמות לנו להיזכר כמה טוב היה לפני הקורונה. אז לא רק המט גאלה ושבועות האופנה חזרו לפעולה, גם ריהאנה חשפה את התצוגה השנתית שלה Savage X Fenty Show, רק שהיא לעומת שאר העולם הצליחה להשחיל אותה גם בשנה שעברה מהסיבה הפשוטה שזו תצוגה מצולמת המשודרת בבלעדיות לאמזון פריים וידאו. כמו תמיד - חושבת ביזנס.

אשת העסקים המוצלחת ממשיכה עם הקונספט הברור - פחות מוזיקה יותר אופנה. בהמשך ליצירות המופת בשנתיים האחרונות, ריהאנה פתחה את התצוגה השלישית במספר לקולקציית הלנז'רי לסתיו 2021, והאמת, האתגר להפוך את זה לגדול, מכיל וטוב יותר משנה לשנה נשמע לגמרי כמו אגוז קשה לפיצוח, אבל נראה שרירי מתמרנת די טוב עם ניהול הקריאיטייב.

התצוגה ששודרה החל משעות הבוקר המוקדמות צולמה במלון ווסטין בוונטורה באל איי (ממנו גם נלקחה השראה לקולקציה החדשה), וכללה עומס יתר של סלבס מכל התחומים, בכל הגוונים, מדוגמניות על ועד מוזיקאים. טיזרים לתצוגה כבר סיפקו לנו בשבועיים האחרונים ואין ספק שגם עם כל ההצצות והרמזים - התצוגה היא שואו בפני עצמו, שמשדרת אווירה מינית מחשמלת בשילוב מוזיקה ונותנת תפנית חדשה למושג 'סקסי'.

ריהאנה גייסה כמה מהדוגמניות המבוקשות ביותר בתעשייה, כשבמקביל קהל אמזון פריים זכה להופעות לאורך כל התצוגה - מריקי מרטין שרק לראותו עושה לנו נחת ועד לנורמני, דדי יאנקי ועוד. התצוגה נפתחה כמובן בפאשן אייקון הבלתי מעורערת עצמה, באד גירל רירי שהכניסה את הטון הלוהט הראשון בבגד גוף ויניל בצבע אדום, גרביון תחרה שחור, מצולמת על רקע אורות אדומים בתנועות שמזמינות את הקהל להצטרף אליה ולגלות את סודות האופנה בחדר השינה.

נוספות ובולטות בין כל רקדנים היו אירינה שייק (35), שפקדה על המסלול בחליפה מנוחשת עם חיתוכים שחשפו בטן ובאדי ארוך ומשגע, עקבים תואמים ומראה השיער הברונטי הרטוב בשילוב תכשיטי זהב.

המילפית הטרייה אמילי רטאייקאוסקי (29), הציגה שרירי בטן חזקים במיוחד והסתערה על המסלול בלנז'רי סגלגל ונוצץ: חזיית סטרפלס עם אופציה לשרוכים ותחתון קטן וחצוף שהתאימו לזוג עקבי קשירה כסופים.

כמובן שמישהי מחבורת חדיד הייתה חייבת להצטרף לחגיגה וכיאה לחברתה הטובה של המעצבת, התייצבה ג'יג'י חדיד, עוד הוט מאמא שאת הגזרה ההיסטרית שום אנטישמיות לא תשכיח (לצערנו). חדיד עלתה על המסלול בחלוק מנצנץ בצבעים כחול-כסוף בהשראת יו הפנר, כשמתחת לא לבשה כלום למעט זוג תחתוני ביקיני זעירים. האקססוריז והתסרוקת הם אלו שעשו את העבודה, שיערה הפזור עם חצי פוני מתנופף ושרשרת חנק כחולה מהודקת כקולר סביב צווארה.

נוספת ולא מפתיעה הייתה בתה של מדונה, לורדס ליאון (24) שאת וייב הילדה הרעה היא כבר הציגה לנו מספר פעמים בעבר. הפעם, שלטה באומנויות הפיתוי שלה כשהציגה את הקולקציה על מיטה מכוסה בכריות סאטן אפורות בעודה לובשת סט של חזייה, תחתונים וגרביי לטקס צמודים יחד עם אקססוריז אוברסייז שקופים ותסרוקת קינקית. הטופ מודל סינדי קרופורד גם כן הפציעה בהופעה ראשונה למותג כשהיא בשמלת מקסי בכחול פטרול עם שסע עמוק וצללית בוהקת.

בולטת ומאוד (!) מפתיעה הייתה השחקנית ונסה הדג'נס (32) שנראתה אמאל'ה ואבאל'ה בסט לבן שכלל חזייה עם מחשוף וי עמוק, חוטיני קטנטן וחצאית מיני מעטפת קשורה למותנה. הדג'נס בהחלט העמידה במבחן את כישורי הדוגמנות שלה במראה הפרובוקטיבי שגרם לנכסים המרשימים לבלוט בין דוגמניות העל האחרות והמנוסות, במקביל לספקולציות שהיו לאחרונה על כך שעברה ניתוח להגדלת חזה. הורסת.

עוד בוואלה!

באד גירל: ריהאנה בחולצה שקופה וכובע משוגע

לכתבה המלאה

מאז הקמתה Savage X Fenty הולכת על קו ביגוד עם חזון מאוד ברור ונועז כיאה לבעלים. על אף הסגירה של מותג ההלבשה שלה פנטי, מותג הלנז'רי דווקא הפך בשנים האחרונות להצלחה מסחררת, ולפי דיווחים נראה גם שרוב הכנסותיה של הזמרת מגיעות בעיקר מתחום האופנה. שסדר העדיפויות של ריהאנה הוחלף בצדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully