וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרינט לא מת: זה הטרנד המלהיב של הרגע

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 7:41

גזרי עיתונים בדמות חצאיות מיני, שמלות, טופים ואפילו בגדי ים הם הבשורה החמה ששווה לכן לאמץ. הטרנד ההיסטרי הזה מוכיח שעל אף העולם הווירטואלי הפרינט עדיין בועט ואלו המקומות מהם תוכלו לרכוש את הלהיט

פרק הסיום של "פשוט ככה", סדרת ההמשך לסקס והעיר, ששודר בחמישי האחרון, חתם את ערימת השינויים שהעמיסו התסריטאים על כתפיהן של הגיבורות בקיטשיות מנחמת. לצד הביקורות המעורבות שליוו את העונה אף אחד לא יכול להתווכח עם האובססיה המתמשכת לשלל רגעי האופנה שהיא הביאה למסך.

קארי בראדשו ב"סקס אנד דה סיטי"

במבט לאחור, המלתחה המוקפדת של הדמות הראשית היא אחד הדברים היחידים ששמרו על יציבות עוד מגלגולה הראשון של הסדרה, כשכל פעם מחדש היא מצליחה לייצר שיח רלוונטי כזה או אחר. אם בעונות הראשונות הטענה היתה ש"העיר" ניו יורק היא הדמות החמישית בסיפור, ממרומי 24 שנים אפשר כבר להכריז שהמלתחה של קארי בראדשו לוקחת את תפקיד הדמות השישית בקלות.

גליאנו לדיור בשנת 2000

בימים אלו הרשת מתחרפנת מהקאמבק שרושמת שמלת העיתונים המדוברת אותה לבשה בראדשו בעונה השלישית ששודרה בסוף שנת 2000 ונחשבת לאחד הלוקים המזוהים ביותר עם התוכנית. השמלה מקולקציית סתיו-חורף 2000 של בית האופנה כריסטיאן דיור עוצבה בידי ג'ון גליאנו והוצגה אז על המסלול כחלק מסדרה שלמה פריטים בפרינט עיתון שחור/אפור על רקע לבן.

אמנם בעשור האחרון הסתובבו פה ושם פריטים בלוק של עיתון אך הם לא היו בגדר שום דבר מעבר להבלחה אפיזודיאלית, וזאת בניגוד לחזרה לחיים הנוכחית שממוסמרת בחותמות שלא משאירות מקום לספק, כולל גיבוי של מגמת ה-y2k שכובשת כל חלקה אופנתית כבר תקופה לא מבוטלת.

את שובו של העיתון היומי ניתן לאתר בקולקציה של המותג חביב הסלבריטאיות ריפורמיישן, שם פתחו ממש הוצאה לאור עם שתי סדרות: האחת בשחור-אפור-לבן והשנייה במראה מגזיני צבעוני. ניוז נוסף שרושם ויראליות אינסטגרמית מביא הלייבל האוסטרלי הנגיש With Jean, עם בגדי-ים, שמלות, חצאיות מיני ועוד שלל פריטים שמעבירים את המסר באופן ברור - הפרינט עדיין לא מת. האחרונה ליישר קו עם הבשורה היא כמובן הרשת הספרדתי זארה עם דרופ חדש הכולל שמלת מיני, מכנסי ג'ינס וטופ סטרפלס שעונים בול על הטרנד.

עוד בוואלה!

הסכנה החדשה: מחשופי המעויינים מתחילים לתפוס תאוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully